Alexander Mikroyannidis

Dr. Alexander Mikroyannidis is a Research Fellow in the Knowledge Media Institute of The Open University. He holds a Ph.D. in Informatics from Manchester Business School, an M.Phil. in Computation from the University of Manchester Institute of Science and Technology (UMIST), and a B.Eng. in Electrical and Computer Engineering from the University of Patras, Greece. He has more than 10 years of research experience in the field of Technology-Enhanced Learning and specifically in personalised learning, self-regulated learning, lifelong learning, open educational resources and rich interactive learning materials, as well as applications of blockchain technology in education. He is the author of over 100 articles that have been published in peer-reviewed journals, conferences and books. He has been awarded and worked on a wide range of European and nationally funded research projects, notably QualiChain, DEL4ALL, OpenLang Network, Open Networking Lab, Institute of Coding, SlideWiki, EDSA, HUB4NGI, FORGE, weSPOT, EUCLID, ROLE, OpenScout, CASPAR, and PARMENIDES.

  • Exploring how to (re)use Language Open Educational Resources (OERs) in Moodle
Alexopoulos Nikos
  • Γλωσσικά Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, H5P και Moodle
Anastasios A. Economides

Professor Anastasios A. Economides is the Director of SMILE (Smart & Mobile Interactive Learning Environments, https://smile.uom.gr) lab at the University of Macedonia (UoM, https://www.uom.gr), Thessaloniki, Greece. He has a M.Sc. and a Ph.D. degree in Computer Engineering, University of Southern California, Los Angeles. His research interests include mobile, adaptive, personalized, collaborative learning & assessment, as well as user experience & acceptance of smart IoT systems & services. He has published two (2) books, more than one hundred (100+) peer-reviewed journal papers, one hundred fifty (150+) peer-reviewed conference papers, and twenty (20+) peer-reviewed chapter books. He ranks #50 among the top Computer Science Scientists in Greece. He has received over 7000 citations, h-index = 43, i10-index = 126, (2021): https://scholar.google.com/citations?user=1AAOD6YAAAAJ&hl=en

  • Exploring how to (re)use Language Open Educational Resources (OERs) in Moodle
Anastasios Bithas

Ο Αναστάσιος Μπίθας είναι προπτυχιακός φοιτητής της σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Ανήκει στην ομάδα υποστήριξης της πλατφόρμας διαχείρισης μαθημάτων Helios του ΕΜΠ.

  • Helios : Η νέα πλατφόρμα διαχείρισης μαθημάτων του ΕΜΠ. Ιστορικό, υλοποίηση και μετάπτωση του υλικού
Anna Krassa

Η Άννα αποφοίτησε από το Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Επιστήμης της Πληροφορίας και εργάζεται με το Moodle από το 2005. Συνεργάστηκε αρχικά με την ερευνητική ομάδα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου του Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, όπου άρχισε να ασχολείται με το Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα και την Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.

Το 2006, ξεκίνησε να συνεργάζεται με το HRD New Zealand Moodle Partner και την GAC Corporate Academy (Ντουμπάι) ως σύμβουλος τηλεκπαίδευσης. Το 2019 απέκτησε το μεταπτυχιακό της στην Εξ αποστάσεως εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Athabasca του Καναδά. Ένα χρόνο αργότερα εντάχθηκε στη Moodle HQ ως Συντονίστρια της Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Moodle (MEC) και άρχισε να αποσχολείται και τόσο στην Ακαδημία Moodle, όσο και στο MoodleNet.


Anna graduated from the Department of Librarianship and Information Science and has been working with Moodle since 2005. She first collaborated with the Inquiry Team of the Greek School Network at the University of Macedonia, where she was initiated to Open Source Software and Asynchronous eLearning.

In 2006, she started working with HRD New Zealand Moodle Partner and GAC Corporate Academy (Dubai) as an elearning consultant. In 2019 she obtained her Masters of Education in Distance Education from Athabasca University. A year later she joined Moodle HQ as MEC Coordinator and started working with Moodle Academy and MoodleNet.

  • Moodle.Academy και Moodle.Net: μια δέσμευση στην ανοιχτότητα
Anna Moscha

Η Άννα Μοσχά είναι Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό Α' βαθμίδας στο Κέντρο Η/Υ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Είναι Μαθηματικός με Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική και Υποψήφια διδάκτορας στην Σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την τηλεκπαίδευση, τη στατιστική ανάλυση εκπαιδευτικών δεδομένων και τη μεθοδολογία έρευνας. Διετέλεσε επί σειρά ετών υπεύθυνη Τηλεκπαίδευσης του Κέντρου Η/Υ του ΕΜΠ. Τα τελευταία χρόνια είναι εισηγήτρια σε κύκλους σεμιναρίων του Κέντρου Η/Υ με θέμα τη γλώσσα προγραμματισμού R και την εφαρμογή της σε περιγραφική, επαγωγική και πολυμετάβλητη στατιστική ανάλυση. Έχει συμμετάσχει σε ευρωπαικά και εθνικά έργα σε σχέση με τηλεκπαίδευση, στατιστική ανάλυση με χρήση του SPSS, ψηφικά θεματικά αποθετήρια κ.α. Έχει ασκήσει αυτοδύναμο διδακτικό έργο στο τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης βάσει του Π.Δ. 407/1980 με τον βαθμό επίκουρου καθηγητή σε σχέση με μεθοδολογικά ζητήματα έρευνας. Έχει δημοσιεύσεις στην ελληνική και αγγλική που αφορούν στη στατιστική ανάλυση εκπαιδευτικών δεδομένων καθώς και στην τηλεκπαίδευση.

  • Helios : Η νέα πλατφόρμα διαχείρισης μαθημάτων του ΕΜΠ. Ιστορικό, υλοποίηση και μετάπτωση του υλικού
Areti Katsamagkou

Areti-Maria Katsamagkou holds a Computer Science degree from the University of Crete and an MSc degree in Information Systems from Athens University of Economics & Business. Mrs Katsamagkou was working for 4 years in the private sector participating in eGOV national projects in the field of ICT specializing in the management and configuration of Data Bases. Mrs Katsamagkou works in N.C.S.R. Demokritos since 2012 in “IIT” doing project management and coordination in European funded Research projects within the fields of ehealth ICT and knowledge management.

  • Later Life Training portal for Physiotherapist Training
Ariel Ortiz Beltran
  • Teaching Environmental Education utilizing Smart Internet of Things (IoT) Planters in Learning Spaces (απαιτείται εγγραφή / registration required)
Aristides Vagelatos

Aristides received a B.Sc. degree in computer engineering and a Ph.D. degree in computer science, both from the University of Patras, Greece, and a M.Sc. degree in adult learning from Hellenic Open University, Greece. He is currently a senior researcher at CTI, Athens. He has been conducting research in the field of healthcare Informatics, NLP, as well as in technology-enhanced learning the last 25 years, having published more than 100 journal papers, conference papers, and abstracts in these fields. More info on www.vagelatos.gr

  • Γλωσσικά Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, H5P και Moodle
Bernardo Tabuenca

Universidad Politécnica de Madrid

  • Teaching Environmental Education utilizing Smart Internet of Things (IoT) Planters in Learning Spaces (απαιτείται εγγραφή / registration required)
Bernat Martinez

I'm a teacher trainer and elearning developer, creating teaching-learning materials in Moodle for more than 10 years

  • eXpert project: Moodle Formulas question type with JSXGraph
Christos Papakostas

Ο Χρήστος Παπακώστας είναι Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Υποψήφιος Διδάκτορας στο εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Συστημάτων Ηλεκτρονικής Μάθησης του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης Μηχανικού (M.Sc.) και Διπλώματος Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών (B.Eng.) της Πολυτεχνικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

  • Εκπαιδευτικός σχεδιασμός για ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης και διδασκαλίας της Θρησκευτικής Αγωγής με την αξιοποίηση της πλατφόρμας Moodle
Christos Rodosthenous

Dr. Christos Rodosthenous holds a Ph.D. in Information and Communication Systems, with specialization in Computational Cognition / Artificial Intelligence, from the Open University of Cyprus (OUC). He also holds a B.Sc. in Mathematics with a major in Computational Mathematics and Informatics and an M.Sc. in Computational Mathematics and Informatics in Education with a major in Information Technologies and Communications in Education, both from University of Patras, Greece. His research contributes to key areas of Artificial Intelligence, Commonsense Knowledge Acquisition and reasoning, Natural Language Understanding, Story Understanding, Crowdsourcing, eLearning and new technologies and Trends in distance education.

  • Teaching Environmental Education utilizing Smart Internet of Things (IoT) Planters in Learning Spaces (απαιτείται εγγραφή / registration required)
Demetrios Sampson

Demetrios Sampson is engaged in teaching and research in the field of Learning Technologies and Digital Learning since 1996. He is the co-author of 350 articles in scientific books, journals, and conferences, and the editor of 20 books, 35 special issues in academic journals and 40 international conference proceedings, with more than 7000 citations (h-index: 40). He has received 10 times Best Paper Award in International Conferences on Learning Technologies. He has been a Keynote/Invited Speaker in 100+ International/National Conferences. He has been director, principal investigator and/or research consultant in 70 Research and Innovation projects with external funding at the range of 16 Million€. He has supervised 160 honours and postgraduate students to successful completion. He has developed and delivers the first Massive Online Open Course (MOOC) on the use of Educational Data Analytics by School Teachers (Analytics for the Classroom Teacher), offered by the edX platform (a Harvard and MIT led global initiative) which has attracted more than 20.000 participants from 180 countries around the world since October 2016. Currently, he leads an international University-Industry Consortium (Learn2Analyse) that promotes professional development in Educational Data Literacy for Online Education & Training Professionals and Higher Education students, co-funded by the European Commission (Erasmus+ Knowledge Alliance Program). He is the recipient of the IEEE Computer Society Distinguished Service Award (July 2012) and named a Golden Core Member of IEEE Computer Society in recognition of his contribution to the field of Learning Technologies. He is also the recipient of the Golden Nikola Tesla Chain Award of the International Society for Engineering Pedagogy (IGIP) for "International outstanding achievements in the field of Engineering Pedagogy" (September 2018). He holds a Diploma in Electrical Engineering from the Democritus University of Thrace, Greece in 1989 and a Ph.D. in Electronic Systems Engineering from the University of Essex, UK in 1995. He is a Professor of Digital Systems for Learning and Education at the Department of Digital Systems, University of Piraeus, Greece where he serves as Academic Staff since 2003. He has also served as Professor of Learning Technologies and Director of Research at the School of Education, Curtin University, Australia (2015-2017); Visiting Professor and/or Research Scholar at: the Smart Learning Institute of the Beijing Normal University, R.P. China (2021), the University of Tartu, Estonia (2017), the University of Hong Kong, R.P. China (2016), the University of North Texas USA (2013), the Peking University, Beijing, R.P. China (2013), the University of Tunis, Tunisia (2012, 2013), the National Sun Yat-sen University, Taiwan (2011), the Athabasca University, Canada (2010); and Senior Research (1999-2003) & Adjunct Researcher (2003-today) at the Information Technologies Institute of the Center for Research and Technology – Hellas (CERTH).

  • Ανοικτή Εκπαίδευση και Ανοικτές Τεχνολογίες - ο ρόλος της ΕΕΛΛΑΚ
Dimitris Tsiastoudis

Scientix Ambassador

  • "Και μαζί και μόνος" - How to Flip a Moodle Workshop (απαιτείται ξεχωριστή εγγραφή)
  • Accessibility tools to transform your courses towards inclusion
Dr Konstantina Zerva

I completed my undergraduate degree in Physics in 2006 at University of Ioannina, Greece and I received a PhD in Experimental Nuclear Physics in 2013 from the same University. After that, I worked as a Teaching Assistant at the School of Physics and Astronomy and at the School of Mathematics at the University of Edinburgh.

Since 2017 I have been working as Facilitator in Technology Enhanced Mathematical Education at the School of Mathematics ath the University of Edingburgh. My main role is to design and develop online assessments for the undergraduate Mathematics courses and also to give practical support to colleagues about the best use of e-assessment. Alongside this, I'm tutoring 1st and 2nd year Mathematics courses and I am mentoring PhD students who apply for their teaching accrediatation in the Higher Education Academy (HEA). I have a growing interest in scholarship of learning and teaching and how technology and e-learning can be used to support learners and educators.

Contact: k.zerva@ed.ac.uk

  • Developing interactive online workbooks for engineering and STEM mathematical education.
Dr. Maria Perifanou

Dr. Maria Perifanou is an adjunct lecturer at the Faculty of Italian Language & Literature at the Aristotle University of Thessaloniki, an adjunct academic staff at Hellenic Open University at TESOL Master's Programme, and an adjunct Italian lecturer at the University of Macedonia (GR). She works also as senior researcher at the Smart and Mobile Learning Environments (SMILE) Lab of the University of Macedonia (GR) in the field of CALL and TEL.

She holds a Master's degree in ICT and Foreign Language education from Ca’ Foscari, University of Venice, (IT), and a PhD from the University of Athens, (GR), in the field of Applied Linguistics.

Over the last ten years, she has collaborated with various European research institutions on more than 35 EU funded research projects in the field of Technology-Enhanced Learning, notably “Language learning and social media – 6 Key dialogues”, LangMOOC, Evolution of reading in the age of digitization (E-READ).

Furthermore, she worked for 3 years as a TEL consultant and project coordinator at the Open Education Europa portal for the Commission's Directorate-General for Education and Culture (DG EAC). Currently, she works for 7 EU projects: PASTILLE, DETEL, FeSTEM, TRinE, CARAT, including the DC4LT and the OPENLangNET Erasmus+ projects in which she holds the roles of projects’ initiator, scientific manager, and senior researcher.

She is the author of over 80 articles that have been published in peer-reviewed journals, conferences, and books. She is also a member of different European TEL research networks and communities and has also been awarded several international and national scholarships and fellowships for her research (by STELLAR, UNESCO, EATEL, GRnet).

  • Exploring how to (re)use Language Open Educational Resources (OERs) in Moodle
EVANGELIA DIMOULA

Καθηγήτρια Πληροφορικής στο 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Αθήνας

  • ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗΣ MOODLE
Effrossini KOUNTIOU

Στέλεχος Τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού στη ΜΟΔ αε, αρμόδια για θέματα ψηφιακής εκπαίδευσης.
Συνεργάτης Γραφείου Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού.
Συνεργάτης ΕΔΥΤΕ - Διεύθυνση ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

  • Εκπαιδευτικός σχεδιασμός και design thinking
Elpiniki Margariti
  • Teaching Environmental Education utilizing Smart Internet of Things (IoT) Planters in Learning Spaces (απαιτείται εγγραφή / registration required)
HAGER Veronika
  • Teaching Environmental Education utilizing Smart Internet of Things (IoT) Planters in Learning Spaces (απαιτείται εγγραφή / registration required)
Hariton Polatoglou
  • "Και μαζί και μόνος" - How to Flip a Moodle Workshop (απαιτείται ξεχωριστή εγγραφή)
Ioanna Komninou

Η Ιωάννα Κομνηνού είναι Επ. Καθηγήτρια στο Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας του ΕΚΠΑ. Είναι Διευθύντρια του Εργαστηρίου "Παιδαγωγικών Εφαρμογών, Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Παραγωγής Εκπαιδευτικού Υλικού της Θρησκευτικής Αγωγής" του ιδίου Τμήματος. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα αφορούν στον χώρο των Παιδαγωγικών - Διδακτικής.

  • Εκπαιδευτικός σχεδιασμός για ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης και διδασκαλίας της Θρησκευτικής Αγωγής με την αξιοποίηση της πλατφόρμας Moodle
Ioannis Tsampos

Εργάζεται στο Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης ως Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό και διδάσκει μαθήματα πληροφορικής. Έχει εμπειρία στη δημιουργία διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και την ανάπτυξη εφαρμογών υποστήριξης διδασκαλίας. Είναι κάτοχος πτυχίου Φυσικής από το Πανεπιστήμιο Κρήτης (1994) και μεταπτυχιακού διπλώματος με τίτλο «Πληροφορική και Πολυμέσα» από το ΤΕΙ Κρήτης (2018). Είναι επίσης υποψήφιος διδάκτορας του ΕΛΜΕΠΑ εκπονώντας Διδακτορική Διατριβή σχετική με Συστήματα αυτόματης απάντησης ερωτήσεων με κατανόηση φυσικής γλώσσας. Στα ενδιαφέροντά του περιλαμβάνεται η διδασκαλία, η ανάπτυξη διαδραστικών εφαρμογών για e-learning και οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και κατανόησης φυσικής γλώσσας.
https://www.linkedin.com/in/yannis-tsampos-72975255/

  • Ανάπτυξη εφαρμογής αναγνώρισης ερωτήσεων σε φυσική γλώσσα και παροχής αυτόματων απαντήσεων
Marc Bernat Martinez

I'm a computer science engineer with a lot of experience in using Moodle in education, from designing interactive questions to system maintenance. Currently working as admin at BonNouEdu (https://bonnouedu.com)

  • eXpert project: Moodle Formulas question type with JSXGraph
Natalia Karapanagioti

Mathisi Initiative AMKE, Co-founder

  • Εισαγωγή online προγράμματος ρομποτικής miniRACECAR, του Beaver Works Summer Institute του Massachusetts Institute of Technology και Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ρομποτικής Γυμνασίου “Racecar Challenge"
Nathalie Contomichalos

Mathisi Initiative AMKE, Co-Founder

  • Εισαγωγή online προγράμματος ρομποτικής miniRACECAR, του Beaver Works Summer Institute του Massachusetts Institute of Technology και Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ρομποτικής Γυμνασίου “Racecar Challenge"
Nefeli Birbakou
  • Εισαγωγή online προγράμματος ρομποτικής miniRACECAR, του Beaver Works Summer Institute του Massachusetts Institute of Technology και Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ρομποτικής Γυμνασίου “Racecar Challenge"
Nikos Palavitsinis

Dr. Nikos Palavitsinis, holds a PhD degree in Information Science and Quality of Metadata from Alcala de Henares University, Spain. He has been working in the wider field of e-Learning since 2005. He is a data expert in education and a capable project manager, he has long expertise in business development techniques and models. Dr. Palavitsinis has a long experience of managing the development of Moodle solutions in various projects in distinct domains such as education, research, environment, libraries, etc. He is managing various Moodle projects for Eummena in terms of user involvement and course management.

  • Openup Moodle, Scaleup your Learning Experience Platform
Serafeim A. Triantafyllou

Serafeim A. Triantafyllou is a Computer Science Teacher. He has worked as a Computer Science Teacher in schools of Secondary Education of Greek Ministry of Education and Religious Affairs. He has been awarded a Microsoft in Education Certificate in recognition of membership in the Certified Microsoft Innovative Educator. He was born in Thessaloniki, Greece. Serafeim received his BSc in Applied Informatics from the Department of Applied Informatics of University of Macedonia (Greece), an MSc degree in Continuing Education from the Department of Educational and Social Policy of the University of Macedonia (Greece), and a Master Degree of Education in Special Education from the Department of Education of University of Nicosia (Cyprus) and the Department of Educational Sciences and Early Childhood Education of University of Patras (Greece). He has completed to satisfaction the (400 hours) educational program in intercultural education from the Department of Economics of University of Piraeus. He has completed to satisfaction the 1st EURASIP-GAIPDM Seasonal School on “Learning from Signals, Images, and Video” from the School of Informatics of Aristotle University of Thessaloniki (Greece). He holds a certificate of Membership of IEEE Education Society that recognizes him as the Affiliate in good standing, denoting a personal and professional commitment to the advancement of technology.

He has attended IEEE conferences, Lifelong learning conferences and other education conferences. He taught in School of Pedagogical and Technological Education (ASPETE), Annex of Thessaloniki (Greece) for the academic years 2017-2018 and 2018-2019. He has worked as a reviewer for different journals. Serafeim is also a certified trainer for Adults of non-formal education by the National Organization for the Certification of Qualifications & Vocational Guidance – EOPPEP. He worked as a professor of Computer Science in Public Vocational Training Institutes. He also worked as a professor of Computer Science in AKMI Vocational Training Institute, in PASTER Vocational Training Institute, in Vocational Training Centres and Lifelong Learning Centres. His research interests are in the areas of E-Commerce Technologies and User Experience, Gamification Technologies, Cloud Computing, Artificial Intelligence, Web browser technologies and programming languages, Special Education, Lifelong learning and e-learning. Serafeim is also author of computer science and pedagogy books.

  • Παιγνιώδης Μάθηση σε Ενήλικους Σπουδαστές
Stathis Mavrotheris (mavrotheris@ouc.ac.cy)

A TEASPILS Workshop
Τeaching Environmental Education utilizing Smart Internet of Things (IoT) Planters in Learning Spaces

  • Teaching Environmental Education utilizing Smart Internet of Things (IoT) Planters in Learning Spaces (απαιτείται εγγραφή / registration required)
Tasos Koutoumanos

Dr Anastasios (Tasos) Koutoumanos holds a PhD in Software Engineering and Learning Technologies and has a long-standing R&D focus on the field of Learning Technologies and their use for the implementation of novel learning environments. As Eummena's Chief Technologist, Tasos leads Eummena's technical force for impactful EdTech products. As a seasoned EdTech expert and Eummena's partner, he shapes the vision of Eummena's products, standing to Eummena's values for human-centered design and unlocking the human potential.

  • Openup Moodle, Scaleup your Learning Experience Platform
Theofanis Orfanoudakis

Ο Θεοφάνης Ορφανουδάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στην Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας (http://sst.eap.gr/) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.). Είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Ψηφιακών Συστημάτων ( http://dsmc2.eap.gr/), Εκπρόσωπος Ε.Α.Π. στη Γ.Σ. του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛ/ΛΑΚ (https://ellak.gr/) και μέλος της οργανωτικής επιτροπής του Moodlemoot Greece.

  • Χρήση εργαλείων ΤΠΕ στο εικονικό περιβάλλον μάθησης Moodle: Εκπαιδεύοντας τους διευκολυντές εικονικής μάθησης
Thomas Economou

Thomas Economou is currently conducting his studies in the field of Digital Systems with a focus on Technology Education and e-services (collaborative learning environments, knowledge management, educational psychology, etc.) at the University of Piraeus. He has been a member of Doukas School R&D team since early 2014 and has been involved with the Research and Project & Financial Management of more than 30 educational and training related programmes under Erasmus+, LLP, Horizon 2020 as well as several national projects. Since 2020, he also works as a Researcher and Project Manager & Coordinator at, the UK based NGO, SoFIA (School of the Future International Academy), and is involved in EU funded projects.

  • Teaching Environmental Education utilizing Smart Internet of Things (IoT) Planters in Learning Spaces (απαιτείται εγγραφή / registration required)
Thrasyvoulos Tsiatsos
  • Ανοικτή Εκπαίδευση και Ανοικτές Τεχνολογίες - ο ρόλος της ΕΕΛΛΑΚ
Vasilis Palilis

Educational manager and MEC facilitator at WIDE Services

I am a well-recognized educator, developer, and researcher with over thirty years experience in the classroom, e-learning, informatics as well as upper management of educational institutions. 
I have two BS degrees from the University of Athens, one in Physics the other in Faculty of Primary Education. In addition, I am an adult educator, instructional designer, MCCC, Moodle Mentor Assessor. My work has been funded by European Union awards. 

My current work is focused on the development of courses using MOODLE platform and I have used Moodle to create courses for universities, schools, and companies. 
As an instructional designer and Moodle Course Creator, I can help people to create content or -if they already have a content- I can organize it in the Moodle environment and make it interactive ( e.g SCORM, video, images). Also as certified Moodle Mentor Assessor, I can train people to learn how to use Moodle or facilitate their courses.

Moreover, I have a long record of educational publications: I am the author or co-author of 13 textbooks, in the subjects of Chemistry and Physics for the upper grades of High School, 3 books, in the field of educational methods, as well as the author or co-author of 26 peer-reviewed manuscripts in conference proceedings.  

I am also the founder and administration of the e-learning platform learn-era.gr . In this site I have created mathematical courses for both primary and high school learners. Also, I have physic courses for primary school learners.

As a collaborator of Widetraining, I have designed and implemented   the following programs:

  • WIDE MEC
  • STE(A)M with Moodle
  • Gamification with Moodle

As a collaborator of ΕΛ/ΛΑK , I have designed and implemented the following courses:

   

  • Web Design and Digital Content Production
  • WEB II - Advanced design course
  • Moodle Course Design and Creation
  • How to enrich courses in Moodle

 I also teach in the  Code + Create project


  • WIDETraining Academy: the best of Moodle training
Wolfgang GRELLER
  • Teaching Environmental Education utilizing Smart Internet of Things (IoT) Planters in Learning Spaces (απαιτείται εγγραφή / registration required)
Yiannis Arapoglou

Hi, I am Yiannis!

I am an e-Learning Specialist & an experienced adult trainer. I am also the Co-Founder and CEO of WIDE Services company (www.wideservices.gr), thee Moodle Certified Services Provider for Greece & Cyprus! I have worked in all places in a Software/E-learning services company with expertise in designing Gamified e-Learning courses. I have involved as a Project Manager, Sales, customer care, Training/Technical Manager, developer(,...) in hundreds of projects since 2006 when I started my career.
As Solution Architect I work with HR/Training managers to analyze their training needs & organize their LMS accordingly. I have worked with many large organizations & designed their e-Learning platforms to train thousands of users. Companies who trusted me are OPAP SA, Athens International Airport, Vodafone, Kotsovolos, Kleemann, Intralot,...
I have also participated in creating online courses for various topics & industries like induction, ISMS, product/services etc.

I usually act as an e-Learning Business Consultant. I enjoy to design solutions for small or large organizations & help them grow their ideas to e-Learning Businesses. My IT background helps me to design new solutions, thinking out of the box of Moodle, & make clever LMS systems, with automation which help companies to focus on their trainings instead of just administration the LMS.

I have received awards in international competitions & degrees in various topics (Innovation, entrepreneurship, edu games etc), & I act as Moodle Mentor-Assessor for Moodle Course Creator Certificate. That's why I think I have strong knowledge of Moodle!

Meanwhile, from 2011 I help with Moodle Translation in Greek & also I am one of the responsible compilers for the Moodle Pty Ltd videos on youtube channel.

I have completed my bachelor in University of Piraeus in Department of Digital Systems & afterwards received my MSC diploma in e-Learning from the same Dpt.
I have presented several works in many conferences in Europe talking for e-learning games, design patterns, the use of comics in education, Gamification, Moodle etc.

Thank you for reading!

  • WIDETraining Academy: the best of Moodle training
Zoe Batsi

Η Ζωή Μπάτση είναι Project Manager Ευρωπαϊκών Έργων στην IDEC SA. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πάντειου Πανεπιστήμιου και κάτοχος MSc στο Δίκαιο και Οικονομία Διεθνούς Εμπορίου και Επενδύσεων. Έχει εμπειρία στην εκπαίδευση ως εισηγήτρια σε ΙΕΚ και έχει συμμετάσχει σε πολλά ευρωπαϊκά προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων και ψηφιακής μάθησης. Για εννέα χρόνια διετέλεσε Αντιπρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μέλος του ΔΣ του Κέντρου Παιδείας, Μέριμνας και Αλληλεγγύης του Δήμου Ηλιούπολης.

  • Χρήση εργαλείων ΤΠΕ στο εικονικό περιβάλλον μάθησης Moodle: Εκπαιδεύοντας τους διευκολυντές εικονικής μάθησης
Έναρξη- Χαιρετισμοί
  • Έναρξη- Χαιρετισμοί
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΑΓΟΥΛΑΣ
  • ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗΣ MOODLE
Αικατερίνη Γκόλτσιου

Εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης, M.Ed, υποψήφια PhD του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου. Συντονίστρια επιμορφωτών και Επιμορφώτρια σε σεμινάρια ψηφιακής εκπαίδευσης εκπαιδευτικών (eTwinning). Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα εστιάζονται στην αξιοποίηση των ψηφιακών πόρων στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα στη μεικτή μάθηση, στην προσπάθεια οι μαθητές να αποκομίσουν τα περισσότερα δυνατά οφέλη από την ενασχόλησή τους με αυτό τον τρόπο μάθησης. Δημοσιευμένες ερευνητικές εργασίες σε διεθνή συνέδρια εντός και εκτός της χώρας, με θεματικές που αφορούν στα Μαθηματικά, τη Ρομποτική, τη Φυσική, τη Φιλαναγνωσία, την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, τα projects στην εκπαίδευση, εφαρμόζοντας τη διαθεματικότητα.

  • Το Moodle ως περιβάλλον καλλιέργειας των 4Cs στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Ανθούλα Μαΐδου
  • "Και μαζί και μόνος" - How to Flip a Moodle Workshop (απαιτείται ξεχωριστή εγγραφή)
Γιώργος Αυγέρης
  • Υλοποίηση και αξιολόγηση εξ αποστάσεως σεμιναρίου για την παιδαγωγική χρήση της εκπαιδευτικής ρομποτικής στα eTwinning έργα και στη διδασκαλία (2018 - 2021)
Δημοσθένης Νικούδης

Τεχνικός Υπεύθυνος ομάδας ανάπτυξης ΠΣΔ από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, μέλος της ομάδας ΠΣΔ από το 2012.
Απόφοιτος του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας.

  • Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση μέσω Moodle στο ΠΣΔ – Υφιστάμενη Κατάσταση και επόμενα βήματα
ΕΛΕΝΗ ΖΙΑΚΑ
  • ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗΣ MOODLE
Εύη Καίσαρη

Η Εύη Καίσαρη εργάζεται στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ως Συντονίστρια του Προγράμματος Σχολικών Επισκέψεων από τον Ιανουάριο του 2017. Η επαγγελματική της πορεία άρχισε πριν περίπου 14 χρόνια, συνδυάζοντας σε κάθε της βήμα τον πολιτισμό με την εκπαίδευση. Από το 2007 άρχισε να εργάζεται ως εμψυχώτρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Στη συνέχεια, συνεργάστηκε με διαφορετικούς χώρους εκπαίδευσης, όπου ανέλαβε τον σχεδιασμό, την παραγωγή και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Έχει σπουδάσει «Πολιτισμό και Πολιτιστική Διαχείριση» στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και παράλληλα ολοκλήρωσε και τις μουσικές της σπουδές. Είναι κάτοχος του Μεταπτυχιακού διπλώματος «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» του University of London και του Πανεπιστημίου Αθηνών.

  • Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Μετάβαση στη phygital εποχή με τη διαδικτυακή πλατφόρμα για σχολεία SNFCC Class
Ηλίας Κ. Σταυρόπουλος

Ο Ηλίας Κ. Σταυρόπουλος είναι Επιστημονικός Συνεργάτης και μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Δικτυακών & Πληροφοριακών Υπηρεσιών του ΕΑΠ. Έχει πολυετή εμπειρία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ως Κ-Σ του ΕΑΠ, δημιουργός εκπαιδευτικού υλικού, σχεδιαστής εκπαιδευτικού περιεχομένου και ως πιστοποιημένος δημιουργός μαθημάτων για εξ αποστάσεως διδασκαλία. Έλαβε πτυχίο από το Τμήμα Μαθηματικών και διδακτορικό δίπλωμα στις Θεμελιώσεις της Επιστήμης των Υπολογιστών από το Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών.

  • Χρήση εργαλείων ΤΠΕ στο εικονικό περιβάλλον μάθησης Moodle: Εκπαιδεύοντας τους διευκολυντές εικονικής μάθησης
  • Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολύγλωσσου MOOC με αντικείμενο: "Το δικαίωμα της ενεργού συμμετοχής των παιδιών στην προσχολική εκπαίδευση"
Θεοδώρα Μιχελοπούλου/Theodora Michelopoulou

Η Θεοδώρα Μιχελοπούλου είναι εικαστικός, απόφοιτη του Πανεπιστημίου Ιωαννίων και αναπληρώτρια εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης, είναι φοιτήτρια στο Διιδρυματικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών με τίτλο "Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση".

  • Σχεδιασμός ηλεκτρονικού μαθήματος για την διδασκαλία των εικαστικών επαγγελμάτων στο δημοτικό
Θεόδωρος Μπούσιου
  • Υλοποίηση και αξιολόγηση εξ αποστάσεως σεμιναρίου για την παιδαγωγική χρήση της εκπαιδευτικής ρομποτικής στα eTwinning έργα και στη διδασκαλία (2018 - 2021)
Ιωάννης Καλέμης

O Ιωάννης Καλέμης ανήκει στο ερευνητικό και τεχνικό προσωπικό Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και μέλος της Ομάδας ψηφιακών υπηρεσιών εκπαίδευσης (LMS). Aποφοίτησε από το Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής. Έχει μεταπτυχιακή ειδίκευση πάνω στα Συστήματα Επεξεργασίας Σημάτων και Επικοινωνιών, και η μεταπτυχιακή διπλωματική του εργασία είχε ως αντικείμενο τον διάχυτο υπολογισμό.
Τα προηγούμενα χρόνια έχει εργαστεί στην εταιρία ADVANCED INFΟRMATICS LTD, όπου και πήρε μέρος σε Ευρωπαϊκά Έργα τα οποία σχετίζονταν με την υλοποίηση real-time embedded συστημάτων και την ανάπτυξη μεθοδολογιών και εργαλείων για έλεγχο, παρακολούθηση και ανάλυση της απόδοσής τους και στην στην Ερευνητική Μονάδα 3 (DAISSy/ΕΜ3) του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων “Διόφαντος” (Ι.Τ.Υ.Ε.), όπου έχει δουλέψει τοσό ως Μηχανικός Λογισμικού, οσο και σαν υπευθυνος τεχνικής ομάδας σε έργα που σχετίζονται με διάχυτο υπολογισμό και περιρρέουσα νοημοσύνη.
Από τις 4 Οκτωβρίου 2010 έως και σήμερα εργάζεται στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Στο πλαίσιο των εργασιών του στο ΕΑΠ έχει εργαστεί ως υπεύθυνος συντονισμού και επίβλεψης της υλοποίησης του τεχνικού και τεχνολογικού αντικειμένου του Υποέργου 5 του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ), μέλος των ομάδων των έργων της Ομάδας DAISSy, μέλος της Ομάδας Νέων Προγραμμάτων Σπουδών (ΟΝΕΠΣ) . Την τρέχουσα περίοδο είναι μέλος την ομάδα ΟΜΑΔΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (LMS)
Έχει πραγματοποιήσει 8 δημοσιεύσεις σε συνέδρια και έχει 2 συμμετοχές σε κεφάλαια επιστημονικών βιβλίων που σχετίζονται με τον διάχυτο υπολογισμό, την περιρρέουσα νοημοσύνη και τα μεσολογισμικά.
Τέλος έχει πολυετή εμπειρία με την εκπαίδευτική πλατφόρμα Moodle σε όλα τα επίπεδα (Εγκατάσταση, παραμετροποίηση, ανάπτυξη πρόσθετων, διαχείριση πλατφόρμας, ανάπτυξη μαθημάτων)

  • To moodle ως Ενιαίος Ψηφιακός Χώρος Εκπαίδευσης – Οι περιπτώσεις του courses & study
  • Αξιοποίηση του Moodle στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών STE(A)M
Καραχρήστος Χριστόφορος

Ο Χριστόφορος Καραχρήστος είναι επιστημονικός συνεργάτης του ΕΕΥΕΜ του ΕΑΠ. Συγκεκριμένα ασχολείται με την ανάπτυξη εκπαιδευτικών συστημάτων και υπηρεσιών εκπαιδευτικού περιεχομένου. Είναι απόφοιτος του τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, κάτοχος του MSc "Ψηφιακές επικοινωνίες και Δίκτυα" καθώς και του MSc με τίτλο "Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση" του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών.

  • Χρήση εργαλείων ΤΠΕ στο εικονικό περιβάλλον μάθησης Moodle: Εκπαιδεύοντας τους διευκολυντές εικονικής μάθησης
  • Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολύγλωσσου MOOC με αντικείμενο: "Το δικαίωμα της ενεργού συμμετοχής των παιδιών στην προσχολική εκπαίδευση"
Κωνσταντίνος Πετρογιάννης
  • Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολύγλωσσου MOOC με αντικείμενο: "Το δικαίωμα της ενεργού συμμετοχής των παιδιών στην προσχολική εκπαίδευση"
Κώστας Ράντζος

Τεχνικός Υπεύθυνος συντονισμού ομάδας υποστήριξης χρηστών και διαχείρισης υπηρεσιών ΠΣΔ από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, μέλος της ομάδας ΠΣΔ από το 2000.
Απόφοιτος του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας.

  • Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση μέσω Moodle στο ΠΣΔ – Υφιστάμενη Κατάσταση και επόμενα βήματα
Λεωνίδας Μάρκου

Πτυχιούχος του τμήματος "Πληροφορική και Τηλεπικοινωνίες" του ΕΚΠΑ.
Μεταπτυχιακές σπουδές στην "Ηλεκτρονική και επεξεργασία της πληροφορίας" του τμήματος φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών.
Εργασιακή εμπειρία 5 ετών στο γραφείο Πληροφοριακών Υπηρεσιών του ΕΑΠ.

  • Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολύγλωσσου MOOC με αντικείμενο: "Το δικαίωμα της ενεργού συμμετοχής των παιδιών στην προσχολική εκπαίδευση"
ΜΠΑΚΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Μπακαγιάννης Γιώργος | Information Communication Technology Specialist | 4human Tech IKE| 6977593650 | 3ης Σεπτεμβρίου 13 | 10432 | Αθήνα
Για σειρά 35 ετών στέλεχος εταιρειών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στην παραγωγή software και ολοκλήρωση λύσεων, στους τομείς : βιομηχανίας, Τραπεζών, Ασφαλιστικών εταιρειών, Τηλεπικοινωνίες, Ξενοδοχειακού Τομέα, Εταιρειών εστίασης, Ιατρικού κλάδου, MME, Εκπαίδευσης, Κατασκευαστικού τομέα, Εκδόσεις έντυπες και ηλεκτρονικές | Στέλεχος τμήματος πληροφορικής / Οικονομικού στη Βιομηχανία.
Control Data Greece Ανάλυση προγραμματισμός | ΕΛΚΕΠΑ Ανάλυση προγραμματισμός & Οικονομικά| Βιομηχανική Πειραιά. | Λειτουργικά συστήματα UNIX / LINUX / Windows / Android | Βάσεις Δεδομένων MySQL msSQL Firebird, DBASE, Informix, κα | Ανάλυση Προγραμματισμός Συστημάτων σε πολλαπλές πλατφόρμες (multiplatform) | Γλώσσες Προγραμματισμού Basic,Cobol, Pascal, Clipper / Delphi, Gupta, Windev, Webdev, Mobiledev, HTML5, CSS3, Javascript κα | Ελληνικά, Αγγλικά.
Ο σκοπός συμμετοχής μου στην παρουσίαση του MoodleMoot, είναι να σας παρουσιάσω εν τάχει, τεχνικά την υλοποίηση της πλατφόρμας e-learning της Ομοσπονδίας Palso, palso-online.gr.

  • Ξενόγλωσση Εκπαίδευση και Υβριδική μάθηση με την εργαλειοθήκη της Moodle
Μαρία Ιωσηφίδου

Eκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86

  • Υλοποίηση και αξιολόγηση εξ αποστάσεως σεμιναρίου για την παιδαγωγική χρήση της εκπαιδευτικής ρομποτικής στα eTwinning έργα και στη διδασκαλία (2018 - 2021)
Μαρία Μαργαρίτα Στασινού / Maria Margarita Stasinou

Η Μαρία Μαργαρίτα Στασινού είναι απόφοιτος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Πραγματοποίησε πρακτική άσκηση στο Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης μέσω του Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, και παρακολούθησε επιμόρφωση πάνω στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση από το Πρόγραμμα Συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (E-Learning) του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του ΕΚΠΑ.
Συνεχίζει τις σπουδές της στο Διιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση". Ασχολείται με τον εθελοντισμό και της αρέσει να χρησιμοποιεί την τεχνολογία ως εργαλείο για δημιουργία, παιχνίδι, διδασκαλία και μάθηση.

  • Σχεδιασμός ηλεκτρονικού μαθήματος για την διδασκαλία των εικαστικών επαγγελμάτων στο δημοτικό
Μαρκατσέλας Μανώλης

Ο Μανώλης Μαρκατσέλας, είναι πιστοποιημένος, από την TUV Austria Hellas, DPO από το 2018. Εκτός από τις εξειδικευμένες γνώσεις του πάνω στη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων, ασχολείται με την ασφάλεια πληροφοριών και την διαχείριση του συστήματος ISO 27001 στην εταιρεία WIDE Services, Premium Moodle Partner στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

  • Moodle & GDPR
Νίκος Τζιμόπουλος

Νίκος Τζιμόπουλος
Εκπαιδευτικός Πληροφορικής στην Βθμια εκπαίδευση.
Πτυχιούχος Φυσικής, μεταπτυχιακές σπουδές στα "Σπουδές στην Εκπαίδευση", Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και 2000–2001Πιστοποιητικό "Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη διδακτική πράξη", Φιλοσοφική Σχολή, Πανεπιστημίου Αθηνών.
Συντονιστής σε 10άδες προγράμματα επιμόρφωσης με θέμα την «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση», στα οποία έχει συγγράψει το υλικό. Επιμορφωτής με θέμα την χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ.
Μέλος της ΕΥΥ eTwinning και συντονιστής της Ομάδας Εργασίας για τις Ανοιχτές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση της ΕΕΛΛΑΚ.

  • Χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών του www.gov.gr από την πλατφόρμα Moodle https://howto.gov.gr/ - ΕΔΥΤΕ
  • Υλοποίηση και αξιολόγηση εξ αποστάσεως σεμιναρίου για την παιδαγωγική χρήση της εκπαιδευτικής ρομποτικής στα eTwinning έργα και στη διδασκαλία (2018 - 2021)
Ναταλία Σπυροπούλου

I hold a BSc in Digital Systems and an MSc in e-Learning from the University of Piraeus, a Med in Adult Education, and two Postgraduate Certificates (PGCE) in “Open and Distance Learning” and “Management of educational organizations” from Hellenic Open University (HOU). Currently, I am a Ph.D. Candidate at the School of Science and Technology of HOU in the area of competence development of STE(A)M educators.

Since 2013 I am scientific personnel of Educational Content, Methodology, and Technology Laboratory (e-CoMeT Lab) of the HOU and I am responsible for e-CoMeT Lab projects regarding digital course development and the application of advanced technologies in the development of innovative teaching material and instrumentation for distance learning. In addition, I am a research member of the Dynamic Ambient Intelligence Social Systems (DAISSy) research team (http://daissy.eap.gr).

My research interests include STE(A)M Education, STEM Education, Instructional Design in Adult Education, Educational Technology, and Teacher Professional Development.

Find more about me:

https://www.researchgate.net/profile/Natalia-Spyropoulou
https://www.linkedin.com/in/nataliaspyropoulou/

  • Αξιοποίηση του Moodle στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών STE(A)M
Νικόλαος Νταλιακούρας

Computer Engineer at Hellenic Open University, MSc, MBA

  • To moodle ως Ενιαίος Ψηφιακός Χώρος Εκπαίδευσης – Οι περιπτώσεις του courses & study
Πέτρος Ν. Προβελέγγιος

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ701ο ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου

Ο Πέτρος Προβελέγγιος γεννήθηκε στη Σύρο και σπούδασε παιδαγωγικά στη Ράλλειο Παιδαγωγική Ακαδημία Πειραιά και το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Κατέχει τίτλο Μεταπτυχιακών Σπουδών του ΜΠΣ “Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων” του Πανεπιστημίου Αιγαίου.Έχει πλούσια επιμορφωτική δράση σε έργα και προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας κιάλλων φορέων. Είναι πιστοποιημένος επιμορφωτής του έργου «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία» διδάσκοντας στο πρόγραμμα επιμόρφωσης Β και Β1 Επιπέδου από το 2008 έως σήμερα.Υπηρέτησε ως διευθυντής στο Δημοτικό Σχολείο Άνω Σύρου από το 2011 έως το 2018. Έχει πολλές συμμετοχές σε ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα, καινοτόμες δράσεις και ερευνητικά έργα. Συμμετείχε σε ομάδα παραγωγής εκπαιδευτικού λογισμικού του Έργου Νηρηίδες. Είναι συντονιστής επιμορφωτών στο επιμορφωτικό πρόγραμμα της Εθνικής Ομάδας Υποστήριξης του έργου etwinning.Έχει πραγματοποιήσει πολλές εισηγήσεις σε Συνέδρια και δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά. Είναι από το 2009 μέλος της Οργανωτικής, Συντονιστικής και Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη που γίνεται στη Σύρο. Είναι επίσης επί σειρά ετών μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση “e-δίκτυο”.Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη και στην εισαγωγή καινοτόμων προγραμμάτων και μεθόδων στη διδασκαλία.Από το 2018 υπηρετεί ως Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ70 (Δασκάλων) στο 1ο ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου με έδρα τη Σύρο.

  • Υλοποίηση και αξιολόγηση εξ αποστάσεως σεμιναρίου για την παιδαγωγική χρήση της εκπαιδευτικής ρομποτικής στα eTwinning έργα και στη διδασκαλία (2018 - 2021)
Πανωραία Χασιώτη/Panoraia Chasioti

print("Hello word!")

I am Chasioti Panoraia, a preschool teacher with a specialization in S.T.E.A.M education and i've been working in private schools as a S.T.E.A.M educator for preschool and primary school children.
I graduated from the Department of Preschool Education and Educational Planning Sciences (University of the Aegean,2019) and I decided to continue my studies MSc Information and Communication Technologies for Education at National and Kapodistrian University (2020), as it is the core of my educational and research interests.

Presentations at conferences:
-"From philosophy to counseling: philosophical counseling as a lever to support educational work", Presentation of work at the 1st Panhellenic Conference of Undergraduate Students "Edutopia".

  • Σχεδιασμός ηλεκτρονικού μαθήματος για την διδασκαλία των εικαστικών επαγγελμάτων στο δημοτικό
Σπύρος Καπετανάκης

Επικεφαλής Τμήματος Συμμετοχικότητας και Ανοιχτών Δράσεων.Διεύθυνση Ψηφιακής Διακυβέρνησης ΕΔΥΤΕ

  • Χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών του www.gov.gr από την πλατφόρμα Moodle https://howto.gov.gr/ - ΕΔΥΤΕ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΕΑΣ
  • Χρήση εργαλείων ΤΠΕ στο εικονικό περιβάλλον μάθησης Moodle: Εκπαιδεύοντας τους διευκολυντές εικονικής μάθησης
Χρήστος Σωτηρόπουλος

Ο Χρήστος Σωτηρόπουλος είναι καθηγητής Αγγλικής γλώσσας και ιδιοκτήτης κέντρων ξένων γλωσσών στα Χανιά Κρήτης με μεταπτυχιακές σπουδές στις εκπαιδευτικές τεχνολογίες και κάτοχος του Moodle Course Creator Certificate. Είναι πρόεδρος της PALSO Χανίων και Β Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών. Είναι ερασιτέχνης Αστρονόμος, εθνικός συντονιστής των Αστρονόμων Χωρίς Σύνορα και έφορος εκπαιδευτικών θεμάτων του Συλλόγου Φίλων Αστρονομίας Κρήτης.

  • Ξενόγλωσση Εκπαίδευση και Υβριδική μάθηση με την εργαλειοθήκη της Moodle