Unnamed user
  • ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ - ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ
Anastasios Bithas

Ο Αναστάσιος Μπίθας είναι προπτυχιακός φοιτητής της σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Ανήκει στην ομάδα υποστήριξης της πλατφόρμας διαχείρισης μαθημάτων Helios του ΕΜΠ.

  • Helios: Η πλατφόρμα διαχείρισης μαθημάτων του Ε.Μ.Π. Διαδικασία αρχικοποίησης-αρχειοθέτησης των μαθημάτων, νέες δυνατότητες και καλές πρακτικές
Angeli Eleni
  • Παιχνιδοποίηση στην ηλεκτρονική μάθηση: μια εφαρμογή του Moodle και η επίδρασή της
Demetrios Sampson
  • Ανάπτυξη Ψηφιακών Ικανοτήτων για Εκπαιδευτικούς που υποστηρίζουν την Ανοικτή Εκπαίδευση
Dimitris Daskopoulos

Head of Service Development at the IT Center of the Aristotle University of Thessaloniki and project manager for the development team of UniverSIS, the open source student information system built in collaboration between the Aristotle University of Thessaloniki and the Democritus University of Thrace.

  • UniverSIS integration for Moodle OneRoster plugin
Dimosthenis Karakatsoulis

Hellenic Open University Software Team

  • Διασύνδεση ψηφιακών χώρων Εκπαίδευσης (LMS) του ΕΑΠ με την πλατφόρμα υπηρεσιών μητρώου του Ιδρύματος
Georgios Temponeras
  • Διασύνδεση ψηφιακών χώρων Εκπαίδευσης (LMS) του ΕΑΠ με την πλατφόρμα υπηρεσιών μητρώου του Ιδρύματος
Gerasimos Vonitsanos
  • Διασύνδεση ψηφιακών χώρων Εκπαίδευσης (LMS) του ΕΑΠ με την πλατφόρμα υπηρεσιών μητρώου του Ιδρύματος
Hariton Polatoglou
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση MOOC στο Moodle για την εισαγωγή της 3D σχεδίασης στον σχεδιασμό βάσης στη σελήνη στα πλαίσια του διαγωνισμού Moon Camp
  • Εισαγωγή στη 3D σχεδίαση και εκτύπωση για την Ειδική Αγωγή μέσω MOOC
Hugo Ribeiro
  • Moodle Users Association
Ioannis Karathanasis

Ο Ιωάννης Καραθανάσης είναι διπλωματούχος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. Κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στα «Υπολογιστικά Μαθηματικά – Πληροφορική στην Εκπαίδευση» με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» του Τμήματος Μαθηματικών, του Πανεπιστημίου Πατρών. Από το 2012 εργάζεται στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Είναι μέλος της Ομάδας Ψηφιακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης του Γραφείου Δικτυακών και Πληροφοριακών Υπηρεσιών.

  • Αξιοποίηση τεχνικών Learning Analytics στις πλατφόρμες courses και study
Ioannis Tzigkounakis

I am a network admininstrator and web applications developer (among many other things) at the NTUA School of Chemical Engineering. I have a Masters Diploma at Chemical Engineering and a Masters Diploma at Information Systems.

  • Helios: Η πλατφόρμα διαχείρισης μαθημάτων του Ε.Μ.Π. Διαδικασία αρχικοποίησης-αρχειοθέτησης των μαθημάτων, νέες δυνατότητες και καλές πρακτικές
Ioannis(Yannis) Panges

Ο Γιάννης αποφοίτησε από τη σχολή Επιστήμη της πληροφόρησης και πληροφορικής.
Από το 2020 εργάζεται στο Εργαστήριο Γνώσης & Ευφυούς Πληροφορικής(βοηθός ερευνητή).Είναι μεταπτυχιακός φοιτητής Πληροφορικής και Δικτύων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Είναι junior cryptography engineer που ειδικεύεται στις πρακτικές πτυχές του ασφαλούς πολυμερούς υπολογισμού, των κρυπτογραφικών πρωτοκόλλων blockchain όπως η μηδενική γνώση και, του ασφαλούς σχεδιασμού αρχιτεκτονικής, του ασφαλούς ελέγχου ταυτότητας και των διαπιστευτηρίων.

Η εξειδίκευση περιλαμβάνει:
1. Προγραμματισμό σε επίπεδο απόδειξης ιδεών και παραγωγής (java), ιδίως στο πλαίσιο της αλυσίδας μπλοκ (blockchain).
2. Διδασκαλία και διάδοση προηγμένων κρυπτογραφικών θεμάτων, προσπαθώντας να υποστηρίξει και να εκπαιδεύσει ό,τι είναι το αιχμηρότερο στην κρυπτογραφία και την ασφάλεια.

Πρόσφατα ασχολήθηκε με κατανεμημένα συστήματα υπογραφών (ιδίως με την παραγωγή κλειδιών), τη διαχείριση ταυτότητας και τα διαπιστευτήρια. Επί του παρόντος έρευνα ενεργά τομείς που αφορούν το blockchain και κατανεμημένες υπογραφές. Εργάζεται επίσης επί του παρόντος στον τομέα της διαχείρισης ταυτοτήτων με βάση την αλυσίδα μπλοκ (blockchain).

Τον Φεβρουάριο του 2022 ίδρυσε την ΚΟΙΝΣΕΠ Πράσινης και Μπλε Ανάπτυξης και είναι πρόεδρος όπου ασχολείται με τη διαχείρηση ερευνητικών προγραμμάτων . Η εταιρεία ιδρύθηκε λαμβάνοντας υπόψιν το κενό που υπάρχει στην αγορά εργασίας για νέους επιστήμονες.

https://www.researchgate.net/profile/Yannis-Panges

  • Παιχνιδοποίηση στην ηλεκτρονική μάθηση: μια εφαρμογή του Moodle και η επίδρασή της
Katerina Anastasopoulou
  • Αξιοποίηση τεχνικών Learning Analytics στις πλατφόρμες courses και study
Kyriakos Barbounakis

A dedicated software engineer and analyst with 20+ years experience in software development and project management.

  • UniverSIS integration for Moodle OneRoster plugin
Lampros Karavidas

Ο Λάμπρος Kαραβίδας έλαβε, τόσο το πτυχίο (2018) όσο και το μεταπτυχιακό του (2020) στις Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού και Λογισμικού από το Τμήμα Πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει δημοσιεύσει μέχρι στιγμής επιστημονικά άρθρα σε διεθνή συνέδρια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν σοβαρά παιχνίδια, σχεδιασμό παιχνιδιών, αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή, επαυξημένη πραγματικότητα, gamification και συναισθηματική υπολογιστική.

  • Μαθησιακές δραστηριότητες και παιχνιδοποίηση με χρήση blockchain: Από το Μoodle στο BlockAdemiC
Maria Sourgiadaki
  • Εκπαίδευση για την Επιχειρηματικότητα μέσα από διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον μάθησης
Nikos Palavitsinis
  • Competency frameworks, job profiles, learning outcomes: Demystifying them with Moodle
Prof. Eleni Mangina

Eleni Mangina carried out her PhD work at the University of Strathclyde (UK), Department of Electronic and Electrical Engineering, working on Agent-based applications for intelligent data interpretation (1998-2001). The research area focused on software analysis, design and development of multi agent systems, which utilize different Artificial Intelligence (AI) techniques (Knowledge based systems, Artificial Neural Networks, Case Based Reasoning systems and Model based Reasoning systems). Eleni Mangina holds an M.Sc. in Artificial Intelligence from the Department of Artificial Intelligence at University of Edinburgh in the UK and an MSc in Agricultural Science from Agricultural University of Athens in Greece. In 2002 she joined the School of Computer Science, at University College Dublin, Ireland. Dr Eleni Mangina is currently Professor at the School of Computer Science, University College Dublin in Ireland and the Vice Principal (International) for College of Science. Eleni Mangina is guided by her own definition of the art of persistence, that involves both courage and compassion with research integrity and authenticity. Her lab operates at the intersection between applied Artificial Intelligence (VR/AR; Data Analytics; UAVs; Information Systems) and a portfolio development within interdisciplinary applications (i.e. Energy Sector and Educational Systems with XR). She has extensive experience for the last 20 years in National, EU and International funded projects and she is project coordinator of two (2) H2020 projects (ARETE & AHA), one (1) Erasmus+KA2 (FANTASIA) and partner within other H2020 projects (i.e. iSEED) and three (3) Erasmus+ projects (XRforPed, BASE, RoboPisces). She is funded investigator as part of SFI Energy Systems Integration Partnership Programme (ESIPP), NEXSYS and academic supervisor for two (2) SFI Centres for Research Training (CRT) (Machine Learning – ML-Labs; Digitally-Enhanced Reality – D-REAL). She has authored more than 200 peer-reviewed articles in national and international peer reviewed workshops and conferences and international journals, including in IEEE and ACM. Eleni Mangina also contributes as a committee member for reviews to many international conferences and journals. Eleni Mangina also contributes actively to IEEE Standards and is the Executive Editor for the publications of the IEEE Global Initiative on XR Ethics. She is currently the Chair of Athena SWAN Bronze Award application for the School of Computer Science as an advocate of gender equality, diversion and inclusion in ICT.

  • New era of online learning & XR technologies
  • AR Authoring Toolkit for Moodle
Professor AVGOUSTOS TSINAKOS & GEORGE KANELLIS

Terzopoulos, G., Kazanidis, I., Tsinakos, A. (2022). Building a General Purpose Educational Augmented Reality Application: The Case of ARTutor. In: Auer, M.E., Tsiatsos, T. (eds) New Realities, Mobile Systems and Applications. IMCL 2021. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 411. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-96296-8_16

Lazou, C. & Tsinakos, A. (2022). Computer-Mediated Communication for Collaborative Learning in Distance Education Environments. Accepted for the 24th International Conference on Human-Computer Interaction, 26 June – 1 July 2022.

Lazou, C., & Tsinakos, A. (2022, October 21). Exploring Augmented Reality Affordances for Media Literacy in the EFL Context. European Conference on E-Learning, 21(1), 449–457. https://doi.org/10.34190/ecel.21.1.673

Terzopoulos, G., & Tsinakos, A. (2021). A Comparative Study of Online Augmented Reality Platforms for Building Educational Experiences. Proceedings of the 6th World Conference on Blended Learning (WCBL2021) “Blended Learning in the New Normal: The Future of Education and Training”, May 6-7, 2021 (Online). ISBN 978-618-82543-5-0. https://iabl.wildapricot.org/resources/Documents/Resources/Proceedings%206th%20WCBL%20ver%208%2020.pdf
Yu S. , Ally M. and Tsinakos A. (2020). Emerging Technologies and Pedagogies in the Curriculum Yu et al (Eds) Book, ISBN 978-981-15-0617-8, Springer, 2020 Retrieve from https://www.springer.com/gp/book/9789811506178

  • AR-Moodleverse
Serafeim A. Triantafyllou

Serafeim A. Triantafyllou is a Computer Science Teacher. He has worked as a Computer Science Teacher in schools of Secondary Education of Greek Ministry of Education and Religious Affairs. He has been awarded a Microsoft in Education Certificate in recognition of membership in the Certified Microsoft Innovative Educator. He was born in Thessaloniki, Greece. Serafeim received his BSc in Applied Informatics from the Department of Applied Informatics of University of Macedonia (Greece), an MSc degree in Continuing Education from the Department of Educational and Social Policy of the University of Macedonia (Greece), and a Master Degree of Education in Special Education from the Department of Education of University of Nicosia (Cyprus) and the Department of Educational Sciences and Early Childhood Education of University of Patras (Greece). He has completed to satisfaction the (400 hours) educational program in intercultural education from the Department of Economics of University of Piraeus. He has completed to satisfaction the 1st EURASIP-GAIPDM Seasonal School on “Learning from Signals, Images, and Video” from the School of Informatics of Aristotle University of Thessaloniki (Greece). He holds a certificate of Membership of IEEE Education Society that recognizes him as the Affiliate in good standing, denoting a personal and professional commitment to the advancement of technology.

He has attended IEEE conferences, Lifelong learning conferences and other education conferences. He taught in School of Pedagogical and Technological Education (ASPETE), Annex of Thessaloniki (Greece) for the academic years 2017-2018 and 2018-2019. He has worked as a reviewer for different journals. Serafeim is also a certified trainer for Adults of non-formal education by the National Organization for the Certification of Qualifications & Vocational Guidance – EOPPEP. He worked as a professor of Computer Science in Public Vocational Training Institutes. He also worked as a professor of Computer Science in AKMI Vocational Training Institute, in PASTER Vocational Training Institute, in Vocational Training Centres and Lifelong Learning Centres. His research interests are in the areas of E-Commerce Technologies and User Experience, Gamification Technologies, Cloud Computing, Artificial Intelligence, Web browser technologies and programming languages, Special Education, Lifelong learning and e-learning. Serafeim is also author of computer science and pedagogy books.

  • Cyber Security awareness for learners
Sofia Mougiakou

Sofia Mougiakou is a Computer Science teacher in secondary education since 1996. She holds a B.Sc. in “Informatics and Telecommunications” (November 1994) from the Department of Informatics and Telecommunications of the National and Kapodistrian University of Athens, Greece, a M.Sc. in “Electronic Automation” (June 1998) from the Department of Informatics and Telecommunications, National and Kapodistrian University of Athens, Greece, as well as a M.Sc. with distinction in e-Learning from the Department of Digital Systems, University of Piraeus, Greece (June 2020). She has two years of administrative experience as a high school principal and 10 years as Head of the Center of Informatics and New Technologies of the Directorate of Secondary Education of Piraeus. She has 15 years of teaching experience as a computer science teacher in secondary education. She participated as a member of the Education Committee in two co-funded European projects for teachers’ professional development, as well as in the Learn2Analyze project (Erasmus+ Knowledge Alliance Program). She has several conference publications regarding the exploiting of blended learning using the Moodle Learning Platform at the high-school level. Currently, she is a Ph.D. Candidate at the Department of Digital Systems, University of Piraeus, Greece.

  • Ανάπτυξη Ψηφιακών Ικανοτήτων για Εκπαιδευτικούς που υποστηρίζουν την Ανοικτή Εκπαίδευση
Stavros Triantafyllopoulos

Hellenic Open University Software team

  • Διασύνδεση ψηφιακών χώρων Εκπαίδευσης (LMS) του ΕΑΠ με την πλατφόρμα υπηρεσιών μητρώου του Ιδρύματος
Symeon Retalis

Symeon Retalis is a professor at the department of Digital Systems in University of Piraeus and an expert in the design of e-learning systems. He has published numerous scientific papers and has worked on projects of leading IT companies such as Microsoft, Intel, Google, and Smart Technologies.

  • Εκπαίδευση για την Επιχειρηματικότητα μέσα από διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον μάθησης
Tasos Koutoumanos

Dr Anastasios (Tasos) Koutoumanos holds a PhD in Software Engineering and Learning Technologies and has a long-standing R&D focus on the field of Learning Technologies and their use for the implementation of novel learning environments. As Eummena's Chief Technologist, Tasos leads Eummena's technical force for impactful EdTech products. As a seasoned EdTech expert and Eummena's partner, he shapes the vision of Eummena's products, standing to Eummena's values for human-centered design and unlocking the human potential.

  • Competency frameworks, job profiles, learning outcomes: Demystifying them with Moodle
Tsiantos Vassilios
  • Αξιολόγηση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μαθημάτων προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών
Vasileios Kanellidis
  • Innovation in Public Administration: Moodle in the Independent Authority for Public Revenue (IAPR)
Vicky Kolovou

Η Βασιλική (Βίκυ) Κολοβού γεννήθηκε στην Αθήνα και εργάζεται ως μόνιμη εκπαιδεύτρια στη Φορολογική και Τελωνειακή Ακαδημία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Ασχολείται με το σχεδιασμό και την υλοποίηση σύγχρονων και ασύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την ΑΑΔΕ και την Ευρωπαϊκή Ένωση (TAXUD).
Είναι πτυχιούχος του τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων ειδίκευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και στο Marketing (MA) από το University of Bradford του Ηνωμένου Βασιλείου.
Είναι, από το 2006, υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομικών και πλέον της ΑΑΔΕ.

  • Innovation in Public Administration: Moodle in the Independent Authority for Public Revenue (IAPR)
Αθηνά Χαραλάμπους
  • Εισαγωγή στη 3D σχεδίαση και εκτύπωση για την Ειδική Αγωγή μέσω MOOC
Ανθούλα Μαΐδου
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση MOOC στο Moodle για την εισαγωγή της 3D σχεδίασης στον σχεδιασμό βάσης στη σελήνη στα πλαίσια του διαγωνισμού Moon Camp
Βασίλειος Σάλτας
  • Αξιολόγηση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μαθημάτων προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών
Γιάννης Αράπογλου

Γιάννης Αράπογλου, WIDE Services, Γενικός Διευθυντής – e-learning Solutions Architect

Ο Γιάννης Αράπογλου είναι ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας WIDE Services (CEO & Founder), της Πιστοποιημένης εταιρείας Moodle Partner – Moodle Certified Services Provider στην Ελλάδα και Κύπρο. Από το 2006 έως σήμερα δραστηριοποιείται επαγγελματικά στο πεδίο της ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning). Έχει ολοκληρώσει τις Πανεπιστημιακές του Σπουδές στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων και συνέχισε με τις Μεταπτυχιακές του Σπουδές στο ίδιο τμήμα στην κατεύθυνση «Ηλεκτρονική Μάθηση» (e-Learning). Έχει συμμετάσχει ως ερευνητής και συντονιστής τεχνικού μέρους σε πληθώρα προγραμμάτων έρευνας και ανάπτυξης στην περιοχή της ηλεκτρονικής μάθησης. Σε ερευνητικό επίπεδο έχει ανακοινώσεις σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια σε τομείς όπως σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών, σεναρίων χρήσης των κόμικς στην εκπαίδευση και άλλα. Έχει συμμετάσχει σε διάφορα σεμινάρια εκπαίδευσης εκπαιδευτών πάνω στην χρήση και αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών στην διδακτική αίθουσα. Έχει λάβει διεθνείς βραβεύσεις σε διαγωνισμούς επιχειρηματικότητας για τη δημιουργία καινοτόμων εκπαιδευτικών λογισμικών. Ενεργεί ως Moodle μέντορας-αξιολογητής και πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Moodle. Επί σειρά ετών ήταν ο Τεχνικός Διευθυντής και υπεύθυνος για όλα τα Moodle Related Projects και Web Development projects της εταιρείας, από το 2011 έως σήμερα είναι ο Moodle Translation Manager για την Ελληνική μετάφραση του λογισμικού και ο υπεύθυνος μεταγλώττισης των video που αναρτά η Moodle Pty Ltd στο youtube. Έχει ολοκληρώσει επιτυχώς το online MOOC «Gamification» του WARTON UNIVERSITY OF PENNSYLVANIA που διενεργήθηκε από τον PROF.KEVIN WERBACH και έχει σχεδιάσει αμέτρητα Gamified μαθήματα στο Moodle για λογαριασμό της WIDE Services. Ως διαχειριστής έργου υπήρξε συντονιστής σχεδόν σε όλα τα μεγάλα έργα που έχει αναλάβει η εταιρεία από το ξεκίνημά της μέχρι σήμερα (περισσότερα από 400 έργα).

  • e-Europalso ψηφιακή πλατφόρμα εξάσκησης αγγλικών
ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΙΝΑΤΣΕΛΛΑ

Dimitra Vinatsella holds a B.Sc. in “Informatics & Telecommunications” (2003) and a M.Sc. in ”Communication Systems and Networks” (2007) from National and Kapodistrian University of Athens. She started to work as a Product Development Manager in Vodafone Greece responsible to act as an overall project manager for the planning, development, roll out and post launch monitoring of retail commercial Value Added Services and Products. In 2007, she joined the Greek Ministry of Education, Research and Religious Affairs, as Computer Science Teacher and since 2012 she has been working in a cross-functional team in the Center of Informatics and New Technologies of the Directorate of Secondary Education of Piraeus. She has a long experience in e-Learning utilizing innovative technologies and learning management systems and she has participated successfully in several scientific research European programmes, including the Learn2Analyze project. Currently, she is a Ph.D. Candidate at the Department of Digital Systems, University of Piraeus, Greece.

  • Ανάπτυξη Ψηφιακών Ικανοτήτων για Εκπαιδευτικούς που υποστηρίζουν την Ανοικτή Εκπαίδευση
Δημήτριος Βαρβέρης,
  • Αξιολόγηση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μαθημάτων προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών
Δημοσθένης Νικούδης

Τεχνικός Υπεύθυνος ομάδας ανάπτυξης ΠΣΔ από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, μέλος της ομάδας ΠΣΔ από το 2012.
Απόφοιτος του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας.

  • Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση μέσω moodle στο ΠΣΔ – Συνεργατικότητα, Αναβάθμιση και Βελτιώσεις
Διδακτική των επιστημών και σύγχρονες τεχνολογίες

Διιδρηματικό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική των επιστημών και σύγχρονες τεχνολογίες» του ΔΙ.ΠΑ.Ε. και του Δ.Π.Θ.
Εισηγητές:
Βασίλειος Τσιάντος, Καθηγητής ΔΙ.ΠΑ.Ε., tsianto@physics.ihu.gr
Βασίλειος Σάλτας, Επιστημονικός Συνεργάτης ΔΙ.ΠΑ.Ε. saltas70@gmail.com
Δημήτριος Βαρβέρης, Μαθηματικός ΔΕ, jimvarveris1968@gmail.com
Σπυρίδων Μητρόπουλος, Πληροφορικός, mitropoulos.spiros.1994@gmail.com

  • Αξιολόγηση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μαθημάτων προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών
Ελένη Στάθη
  • Τεχνολογίες αιχμής στις ψηφιακές υποδομές του ΕΑΠ. Παρουσίαση ανάπτυξης Αρθρωμάτων.
Εύη Καίσαρη

Η Εύη Καίσαρη εργάζεται στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ως Υπεύθυνη Σχολικών
Προγραμμάτων. Η επαγγελματική της πορεία άρχισε πριν περίπου 15 χρόνια, συνδυάζοντας σε
κάθε της βήμα τον πολιτισμό με την εκπαίδευση. Από το 2007 άρχισε να εργάζεται ως εμψυχώτρια.
Στη συνέχεια, συνεργάστηκε σε διαφορετικούς χώρους εκπαίδευσης, όπου ανέλαβε τον σχεδιασμό,
την παραγωγή και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Σπούδασε «Πολιτισμό και
Πολιτιστική Διαχείριση» στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, ενώ παράλληλα ολοκλήρωνε και τις μουσικές
της σπουδές. Είναι κάτοχος του Μεταπτυχιακού διπλώματος «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα
Δικαιώματα» του University of London και του Πανεπιστημίου Αθηνών.

  • Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Μαθήματα τέχνης στη διαδικτυακή πλατφόρμα SNFCC Class
Ηλίας Κ. Σταυρόπουλος
  • Αξιοποίηση τεχνικών Learning Analytics στις πλατφόρμες courses και study
Ιωάννης Καλέμης
  • Τεχνολογίες αιχμής στις ψηφιακές υποδομές του ΕΑΠ. Παρουσίαση ανάπτυξης Αρθρωμάτων.
Ιωάννης Στάγιας
  • Εκπαίδευση για την Επιχειρηματικότητα μέσα από διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον μάθησης
ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Konstantinos Kalemis is an Instructor at the National Centre for Public Administration and Local Government in Adult Education and Lifelong Learning. From 2017 to 2020 he had served as a Refugee Education Coordinator. His interests focus on the introduction of New Technologies as an alternative teaching process and the design of new curriculum plans for the open and d-Learning. His research interests also include the education of immigrant ethnic minorities focusing on the gifted and talented students and aim to advance the theory and technology of natural language and knowledge processing, especially semantic analysis that bridges the gap between language and knowledge, by the novel use of both machine learning and inference methods. Member of IAFeS. Member at the New Club of Paris, took place in the Mutual Learning Workshops (MLW) organized in Romania in the period October 2012 – May 2013 which have been developed in the frame of the Project "Quality Assurance in Higher Education through Habilitation and Auditing" initiated by the Executive Agency for Higher Education and Research Funding of Romania (EUFISCDI).

  • Η αξιοποίηση του Gamification στη συμπεριληπτική εκπαίδευση
Λάμπρος Σερεμέτης

MSc Φυσικός.
Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι στο ΕΑΠ στο τμήμα εγκαταστάσεων στην ομάδα Ψηφιακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης (lms).

  • Τεχνολογίες αιχμής στις ψηφιακές υποδομές του ΕΑΠ. Παρουσίαση ανάπτυξης Αρθρωμάτων.
Λευτέρης Χέλμης

Ο Λευτέρης Χέλμης είναι ιδιοκτήτης Κέντρου Ξένων Γλωσσών στην περιοχή της Αθήνας και είναι μέλος του Europalso, του μεγαλύτερου πιστοποιημένου οργανισμού Κέντρων Ξένων Γλωσσών στην Ελλάδα. Προσφέρει στον σύνδεσμο Europalso την πολύτιμη τεχνογνωσία του στους τομείς των social media και του διαδικτυακού marketing. Είναι web master, administrator και διαδικτυακός εκδότης σε ένα από τα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά site στην Ελλάδα, το ipaidia.gr και ασχολείται με το eLearning και τις Νέες και Αναπτυσσόμενες Τεχνολογίες στο χώρο της εκπαίδευσης.

Η εισήγησή του θα επικεντρωθεί στην παρουσίαση της πρωτοποριακής ψηφιακής πλατφόρμας «Ε-Europalso» και στο υλικό που έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια της δημιουργίας του μοναδικού αυτού εκπαιδευτικού εργαλείου καθώς και στις μελλοντικές προοπτικές της.

  • e-Europalso ψηφιακή πλατφόρμα εξάσκησης αγγλικών
Μαρία Μαργαρίτα Στασινού / Maria Margarita Stasinou

Απόφοιτος Τμήματος Εκπαίδευσης & Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (2019)
Απόφοιτος Διιδρυματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση» (2022)
Αναπληρώτρια Νηπιαγωγός σε νηπιαγωγείο της Αττικής (2022-2023)
https://www.researchgate.net/profile/Maria-Stasinou

  • Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Περιεχομένου Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές για Μαθηματική Εκπαίδευση παιδιών προσχολικής ηλικίας στην Ελλάδα
Μυρτώ-Σοφία Κολοβού

Διασύνδεση ψηφιακών χώρων Εκπαίδευσης (LMS) του ΕΑΠ με την πλατφόρμα υπηρεσιών μητρώου του Ιδρύματος

  • Διασύνδεση ψηφιακών χώρων Εκπαίδευσης (LMS) του ΕΑΠ με την πλατφόρμα υπηρεσιών μητρώου του Ιδρύματος
Νικόλαος Νταλιακούρας
  • Τεχνολογίες αιχμής στις ψηφιακές υποδομές του ΕΑΠ. Παρουσίαση ανάπτυξης Αρθρωμάτων.