Ioannis(Yannis) Panges

Ο Γιάννης αποφοίτησε από τη σχολή Επιστήμη της πληροφόρησης και πληροφορικής.
Από το 2020 εργάζεται στο Εργαστήριο Γνώσης & Ευφυούς Πληροφορικής(βοηθός ερευνητή).Είναι μεταπτυχιακός φοιτητής Πληροφορικής και Δικτύων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Είναι junior cryptography engineer που ειδικεύεται στις πρακτικές πτυχές του ασφαλούς πολυμερούς υπολογισμού, των κρυπτογραφικών πρωτοκόλλων blockchain όπως η μηδενική γνώση και, του ασφαλούς σχεδιασμού αρχιτεκτονικής, του ασφαλούς ελέγχου ταυτότητας και των διαπιστευτηρίων.

Η εξειδίκευση περιλαμβάνει:
1. Προγραμματισμό σε επίπεδο απόδειξης ιδεών και παραγωγής (java), ιδίως στο πλαίσιο της αλυσίδας μπλοκ (blockchain).
2. Διδασκαλία και διάδοση προηγμένων κρυπτογραφικών θεμάτων, προσπαθώντας να υποστηρίξει και να εκπαιδεύσει ό,τι είναι το αιχμηρότερο στην κρυπτογραφία και την ασφάλεια.

Πρόσφατα ασχολήθηκε με κατανεμημένα συστήματα υπογραφών (ιδίως με την παραγωγή κλειδιών), τη διαχείριση ταυτότητας και τα διαπιστευτήρια. Επί του παρόντος έρευνα ενεργά τομείς που αφορούν το blockchain και κατανεμημένες υπογραφές. Εργάζεται επίσης επί του παρόντος στον τομέα της διαχείρισης ταυτοτήτων με βάση την αλυσίδα μπλοκ (blockchain).

Τον Φεβρουάριο του 2022 ίδρυσε την ΚΟΙΝΣΕΠ Πράσινης και Μπλε Ανάπτυξης και είναι πρόεδρος όπου ασχολείται με τη διαχείρηση ερευνητικών προγραμμάτων . Η εταιρεία ιδρύθηκε λαμβάνοντας υπόψιν το κενό που υπάρχει στην αγορά εργασίας για νέους επιστήμονες.

https://www.researchgate.net/profile/Yannis-Panges

The speaker's profile picture

Sessions

12-17
16:20
15min
Παιχνιδοποίηση στην ηλεκτρονική μάθηση: μια εφαρμογή του Moodle και η επίδρασή της
Ioannis(Yannis) Panges, Angeli Eleni

Σκοπός: Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της ηλεκτρονικής μάθησης μπορεί να είναι η παρακίνηση και η εμπλοκή των μαθητών στη μάθηση. Η παιχνιδοποίηση έχει προσελκύσει όλο και μεγαλύτερη προσοχή ως βασική υποκείμενη πτυχή της παιδαγωγικής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση της εμπλοκής και των κινήτρων των μαθητών στη μάθηση. Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζουμε μια μελέτη σχετικά με την ανάπτυξη στοιχείων παιχνιδιού σε ένα μάθημα ηλεκτρονικής μάθησης για το Moodle.

Σχεδιασμός/μεθοδολογία/προσέγγιση: Για να διερευνήσουμε την ικανοποίηση και την εμπλοκή των μαθητών σε ένα μάθημα ηλεκτρονικής μάθησης, εδώ ένα μάθημα δεξιοτήτων ασφάλειας διαδικτύου, συλλέξαμε δεδομένα από 104 προπτυχιακούς φοιτητές που συμμετείχαν πειραματικά στο πιλοτικό μάθημα.
Επιπλέον, χρησιµοποιήσαµε δεδοµένα αλληλεπίδρασης των σπουδαστών που λάβαµε από το Moodle για να εξετάσουµε αν υπήρχαν διαφορές στη συχνότητα της ηλεκτρονικής αλληλεπίδρασης µε το µάθηµα µεταξύ των σπουδαστών που είχαν επιδόσεις πάνω από το µέσο όρο και εκείνων που ήταν κάτω από το µέσο όρο.

Ευρήματα: Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι φοιτητές ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τα εργαλεία παιχνιδοποίησης στο Moodle και ότι συμμετείχαν στο παιχνιδοποιημένο μάθημα ηλεκτρονικής μάθησης. Διαπιστώθηκε σημαντική διαφορά στη συχνότητα της διαδικτυακής αλληλεπίδρασης με το μάθημα μεταξύ της ομάδας που είχε επιδόσεις πάνω από το μέσο όρο και της ομάδας που ήταν κάτω από το μέσο όρο.Τα ευρήματά μας έχουν σημαντικές συνέπειες για την ανάπτυξη της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση.

H παρούσα εργασία ικανοποιεί μια διαπιστωμένη ανάγκη για τη μελέτη του τρόπου με τον οποίο οι ιδέες της παιχνιδοποίησης μπορούν να εφαρμοστούν στην ηλεκτρονική μάθηση.

Λέξεις κλειδιά : Παιχνιδοποίηση, ηλεκτρονική μάθηση, δέσμευση, ικανοποίηση, διαδικτυακή αλληλεπίδραση, Moodle

Room 1