Angeli Eleni

The speaker's profile picture

Sessions

12-17
16:20
15min
Παιχνιδοποίηση στην ηλεκτρονική μάθηση: μια εφαρμογή του Moodle και η επίδρασή της
Ioannis(Yannis) Panges, Angeli Eleni

Σκοπός: Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της ηλεκτρονικής μάθησης μπορεί να είναι η παρακίνηση και η εμπλοκή των μαθητών στη μάθηση. Η παιχνιδοποίηση έχει προσελκύσει όλο και μεγαλύτερη προσοχή ως βασική υποκείμενη πτυχή της παιδαγωγικής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση της εμπλοκής και των κινήτρων των μαθητών στη μάθηση. Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζουμε μια μελέτη σχετικά με την ανάπτυξη στοιχείων παιχνιδιού σε ένα μάθημα ηλεκτρονικής μάθησης για το Moodle.

Σχεδιασμός/μεθοδολογία/προσέγγιση: Για να διερευνήσουμε την ικανοποίηση και την εμπλοκή των μαθητών σε ένα μάθημα ηλεκτρονικής μάθησης, εδώ ένα μάθημα δεξιοτήτων ασφάλειας διαδικτύου, συλλέξαμε δεδομένα από 104 προπτυχιακούς φοιτητές που συμμετείχαν πειραματικά στο πιλοτικό μάθημα.
Επιπλέον, χρησιµοποιήσαµε δεδοµένα αλληλεπίδρασης των σπουδαστών που λάβαµε από το Moodle για να εξετάσουµε αν υπήρχαν διαφορές στη συχνότητα της ηλεκτρονικής αλληλεπίδρασης µε το µάθηµα µεταξύ των σπουδαστών που είχαν επιδόσεις πάνω από το µέσο όρο και εκείνων που ήταν κάτω από το µέσο όρο.

Ευρήματα: Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι φοιτητές ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τα εργαλεία παιχνιδοποίησης στο Moodle και ότι συμμετείχαν στο παιχνιδοποιημένο μάθημα ηλεκτρονικής μάθησης. Διαπιστώθηκε σημαντική διαφορά στη συχνότητα της διαδικτυακής αλληλεπίδρασης με το μάθημα μεταξύ της ομάδας που είχε επιδόσεις πάνω από το μέσο όρο και της ομάδας που ήταν κάτω από το μέσο όρο.Τα ευρήματά μας έχουν σημαντικές συνέπειες για την ανάπτυξη της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση.

H παρούσα εργασία ικανοποιεί μια διαπιστωμένη ανάγκη για τη μελέτη του τρόπου με τον οποίο οι ιδέες της παιχνιδοποίησης μπορούν να εφαρμοστούν στην ηλεκτρονική μάθηση.

Λέξεις κλειδιά : Παιχνιδοποίηση, ηλεκτρονική μάθηση, δέσμευση, ικανοποίηση, διαδικτυακή αλληλεπίδραση, Moodle

Room 1