ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Konstantinos Kalemis is an Instructor at the National Centre for Public Administration and Local Government in Adult Education and Lifelong Learning. From 2017 to 2020 he had served as a Refugee Education Coordinator. His interests focus on the introduction of New Technologies as an alternative teaching process and the design of new curriculum plans for the open and d-Learning. His research interests also include the education of immigrant ethnic minorities focusing on the gifted and talented students and aim to advance the theory and technology of natural language and knowledge processing, especially semantic analysis that bridges the gap between language and knowledge, by the novel use of both machine learning and inference methods. Member of IAFeS. Member at the New Club of Paris, took place in the Mutual Learning Workshops (MLW) organized in Romania in the period October 2012 – May 2013 which have been developed in the frame of the Project "Quality Assurance in Higher Education through Habilitation and Auditing" initiated by the Executive Agency for Higher Education and Research Funding of Romania (EUFISCDI).

The speaker's profile picture

Sessions

12-17
13:10
20min
Η αξιοποίηση του Gamification στη συμπεριληπτική εκπαίδευση
ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Η αξιοποίηση ενός παιχνιδιού στην εκπαίδευση, έχει πλέον αποδείξει τη δυναμική αλλά και την σπουδαιότητα της στην εκπαιδευτική διαδικασία και πράξη. Η ενσωμάτωση ενός παιχνιδιού στην εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς δεν σημαίνει απλώς διαφοροποίηση του καστ των χαρακτήρων ενός παιχνιδιού. Περιλαμβάνει τα πάντα, από την οικοδόμηση ομάδας και την εσωτερική έρευνα έως τους μηχανισμούς παιχνιδιών, την προσβασιμότητα, ακόμη και ζητήματα κοινότητας και μάρκετινγκ.
Τα διαδικτυακά παιχνίδια πολλών χρηστών-Massively Multiplayer Online Games (MMOGs), είναι παιχνίδια που υποστηρίζουν πολύ μεγάλο αριθμό χρηστών. Παίζονται από το Διαδίκτυο. Σε κάποια, ο εικονικός τους κόσμος μεταβάλλεται ανάλογα με τις ενέργειες των παικτών. Σε άλλα, ο κόσμος παραμένει αμετάβλητος και οι παίκτες απλά συναγωνίζονται ο ένας τον άλλον. Η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει παιχνίδια που ανήκουν σε άλλες κατηγορίες, με κοινό όμως χαρακτηριστικό τη μαζικότητα και τη διαδικτυακή εκτέλεση. Η αξιοποίηση και η χρήση αυτού του τύπου παιχνιδιών στην γλωσσική εκπαίδευση προσφύγων και μεταναστών μαθητών, έδειξε στην πράξη βελτίωση του γλωσσικού εγγραμματισμού των μαθητών, άμβλυνση των εντάσεων που οφειλόταν σε ζητήματα καταγωγής και φύλου καθώς και σημαντική καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών αυτών.
Το παιχνίδι χωρίς αποκλεισμούς επιτρέπει σε παιδιά με διαφορετικές ανάγκες την ευκαιρία να παίξουν δίπλα-δίπλα στον ίδιο σχολικό ή άλλο χώρο. Είναι επωφελές για όλα τα παιδιά. Δίνει την ευκαιρία σε παιδιά με ειδικές ανάγκες να βιώσουν τον θετικό αντίκτυπο που έχει το παιχνίδι στην ανάπτυξη και τη συνολική ευημερία τους.
Τα παιχνίδια χωρίς αποκλεισμούς υποστηρίζουν τις οπτικές, ακουστικές, κινητικές και γνωστικές ανάγκες των παικτών. Εκτός από τη δυνατότητα πρόσβασης, το παιχνίδι θα πρέπει να είναι εύκολο στη χρήση, να παρέχει μια καλή εμπειρία χρήστη, επιτρέποντας στους παίκτες να ευδοκιμήσουν μέσω προκλήσεων παιχνιδιού και να επιτρέπει στους παίκτες να ταυτίζονται με το παιχνίδι. Τα παιχνίδια χωρίς αποκλεισμούς έχουν ως στόχο να είναι ολοκληρωμένα και να επιτρέπουν σε όλα τα παιδιά διαφορετικών ικανοτήτων να συμμετέχουν μαζί σε αθλήματα και παιχνίδια. Στοχεύει επίσης να δώσει τη δυνατότητα στα άτομα με ειδικές ανάγκες να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες στις οποίες διαφορετικά ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προκλήσεις.

Room 1