Unnamed user
  • ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ- ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ
Afroditi NIFOROU

Η Αφροδίτη Νιφόρου υπηρετεί επί πολλά έτη σε φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης. Έχει επίσης διατελέσει στέλεχος της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς στον τομέα των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.
Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Ειδίκευσης του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών στις «Διεθνείς & Ευρωπαϊκές Σπουδές».
Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ και διαθέτει διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων τόσο στο πλαίσιο της μη τυπικής όσο και της άτυπης εκπαίδευσης.

  • Η αξιοποίηση των συζητήσεων (forum) του Moodle ως καλή πρακτική για την επίτευξη μαθησιακών αποτελεσμάτων και την αμφίδρομη επικοινωνία εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου
Demetrios Sampson
  • The Open Digital Education Eco-system Course at the Moodle Academy: Implementation and Evaluation.
Efstathios Iosifidis

Ο Ευστάθιος Ιωσηφίδης είναι κτηνίατρος αλλά έχει κάνει αλλαγή καριέρας σε πληροφορικό. Έχει αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας από την ειδικότητα Πληροφοριακά Συστήματα και συνεχίζει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ανάπτυξη Κώδικα και Νέφος.

Είναι γνωστός για την συνεισφορά του στο ανοικτό λογισμικό στην Ελλάδα. Μεταξύ όλων που έχει κάνει είναι η δημιουργία της κοινότητας openSUSE καθώς και η ομάδα ανοικτού λογισμικού του πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Έχει συμμετάσχει αλλά και διοργανώσει πολλά συνέδρια, μεταξύ αυτών είναι το FOSSCOMM, GUADEC (GNOME), KDE Akademy (KDE).

Στην Ελλάδα είναι γνωστός για την ενασχόλησή του με τα projects openSUSE, Nextcloud, ONLYOFFICE. Μετά της συνεισφοράς του στα projects έχει αναγνωριστεί ως openSUSE ambassador, GNOME Foundation member, Ubuntu member, Fedora ambassador.

Ιστοσελίδα: https://eiosifidis.blogspot.com/
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/eiosifidis/
Github: http://www.github.com/iosifidis

  • Πώς να επεξεργάζεστε έγγραφα στο Moodle χρησιμοποιώντας το ONLYOFFICE Docs
Eleni Kamposiori

H Ελένη Καμποσιώρη υπηρετεί στην Ζωσιμαία Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων ως αποσπασμένη εκπαιδευτικός και εργάζεται στον τομέα σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Υπηρετεί ως μόνιμη εκπαιδευτικός πληροφορικής (ΠΕ86) για 20 χρόνια στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια εκπαίδευση. Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας και έχει δεύτερη ειδικότητα εκπαιδευτικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ70) από το ΠΤΔΕ Ιωαννίνων. Κατέχει επίσης μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στη Διαχείριση και Διατήρηση Πολιτισμικής Κληρονομιάς από το αντίστοιχο ΔΠΜΣ του Ιονίου Πανεπιστημίου. Ασχολείται με την εκπαίδευση για την αειφορία, τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων με έμφαση στην αειφορία και τις νέες τεχνολογίες, τον σχεδιασμό και υλοποίηση σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς σχετικά με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων στη διδακτική πράξη και την παραγωγή ψηφιακού υλικού.

  • Καλές πρακτικές του Moodle για την εκπαίδευση και τη φιλαναγνωσία: η μελέτης περίπτωσης της Ζωσιμαίας Δημόσιας Κεντρικής Ιστορικής Βιβλιοθήκης Ιωαννίνων
Georgios Hamakos

Georgios P. Hamakos (Geo Hamak) has many years of professional experience, since 1989, in various administrative positions (Field Supervisor, Project Manager, Training Executive and others), in the private and public sector (Research International, SETE, Athens 2004, MEDIATEL etc. ). At the same time, since 1996 he has been working in the field of education-training-training (INEP, IEK etc.) while he has also dealt professionally with quality evaluation. He also participated in various scientific projects (studies, presentations at international scientific conferences, etc.), and in working groups and committees of social security institutions. Since 2009 he has been working in public social security institutions, starting from insurance and since 2020 he has been serving in the Educational Directorate of e-EFKA and member of the working group for the acceleration of the granting of pension benefits. Holds an excellent degree in Tourism and a Master's Degree in Specialization in Tourism Planning, Administration and Policy. Also has a second bachelor in Social and Educational Policy from the University of Peloponnese.

  • Η αξιοποίηση των συζητήσεων (forum) του Moodle ως καλή πρακτική για την επίτευξη μαθησιακών αποτελεσμάτων και την αμφίδρομη επικοινωνία εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου
Maria Tsaroucha

Εκπαιδευτικός, Υποψήφια Διδακτόρισσα ΤΕΠΑΕ Α.Π.Θ.
Μέλος του Εργαστηρίου Εκπαίδευσης και Έρευνας στις Τεχνομογίες Μάθησης (ΕΚΕΤΕΜ)

  • Αξιοποίηση των learning analytics στο Moodle: Η περίπτωση ενός MOOC για την επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Marie Archour

Marie Achour has extensive work experience in various roles and industries.

Marie is currently serving as the Global Head of Product at Moodle since January 2022.

Prior to that, they held the position of Non Executive Director at Suitsme and Ruah Community Services, starting in February 2020 and January 2020 respectively.

From 2019 to 2022, Marie worked at Vix Technology, where they first served as the Pulse Product Line Manager from October 2019 to June 2021, and then as the Head of Product Management from June 2021 to January 2022.

Before their time at Vix Technology, Marie was employed at Bankwest from 2012 to 2019. Their roles at Bankwest included Principal Product Owner, Strategy Advisor - Technology & Transformation, General Manager Business Development - Products & Marketing, and Executive Manager Customer Strategy & Process - Products & Marketing.

Their earlier work experience includes roles at Alphawest Pty Ltd as a Business Analyst from 2000 to 2006, and at Scitec Pty Ltd as a Service Coordinator from 1997 to 2000.

Marie Achour has a diverse educational background. In 1996, they earned a Bachelor's Degree in International Business from the Amsterdam School of International Business. Prior to that, from 1993 to 1996, they completed their Bachelor of Business Administration in International Business at the University of Montevallo. In 2009, Marie obtained an MBA in Business from Edith Cowan University. Additionally, they have a Professional Training in Influential Leadership from UNSW, although the specific start and end years are not provided. Marie Achour also holds a certification as a Certified Scrum Product Owner from the Scrum Alliance, which they obtained in October 2018.

  • Delivering the Moodle Product Vision
NIKOLAOS ZAFEIROPOULOS

I am Nikolaos Zafeiropoulos, a passionate and driven R&D Software Engineer with extensive experience in full-stack development, machine learning, and health data management. Since 2020, I have been actively working with both frontend technologies (Angular, React) and backend technologies (Flask, Node.js) to deliver cutting-edge solutions. I work at SPACE HELLAS and conduct research at both DAC Lab (UNIPI) and i-Lab (University of Aegean), focusing on integrating innovative technologies into practical applications.

Please also check my CV in below link: https://nikolaszaf1.github.io/nikolaszaf.github.io/

  • Design, Implementation and Evaluation of an Adaptive Personalised System based on Learning Analytics and Artificial Intelligence
Professor AVGOUSTOS TSINAKOS

Ο Δρ Τσινάκος Αύγουστoς είναι Καθηγητής και Διευθυντής του Θεσμοθετημένου Ερευνητικού Εργαστηρίου Προηγμένων
Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών και Κινητών Εφαρμογών (AETMA Lab) του Τμήματος Πληροφορικής του ΔΠΘ και ιδρυτής του
Αγγλόφωνου Μεταπτυχιακού «Immersive Technologies in Education Training and Game Design ̈»

Το ΑΕΤΜΑ Lab το οποίο διευθύνει, έχει ως βασικό αντικείμενο την Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη Μάθηση με έμφαση σε τεχνολογίες αιχμής και Μεικτής
Πραγματικότητας, αποσπώντας -ως Θεσμοθετημένο Εργαστήριο από το 2016- με πληθώρα βραβείων (Εθνικά και Διεθνή) σχετικά με την καινοτομία στην Εκπαίδευση.
Πρόσφατες διακρίσεις, Ιούνιος 2024 Ευρωπαϊκό Βραβείο Καινοτομίας EUROPOL Χάγη, Απρίλιος 2023, Δεύτερη θέση στα Παγκόσμια Βραβεία της UNESCO της
Διδακτορικής της Διατριβής της Υποψ. Διδάκτορας του κας Χρυσούλας Λάζου, για τον Πληροφοριακό Γραμματισμό, (UNESCO Global Media and Information Literacy (MIL) Alliance Awards.)
Ο συνολικός αριθμός προγραμμάτων στα οποία μετείχε και διαχειρίστηκε ο Α. Τσινάκος ανέρχεται στο αριθμό των τριάντα (30) με συνολική χρηματοδότηση εκπαιδευτικής έρευνας , έχοντας σημαντικές συνεργασίες με οργανισμούς και φορείς σε Ελλάδα και εξωτερικό με ιδρύματα όπως το Σταύρος Νιάρχος, Αικατερίνης Λασκαρίδου, Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, JRC European Research Center, κλπ και Πανεπιστήμια στην Ευρώπη και την Αμερική, ενδεικτικά OPEN University UK, OLD Dominon University USA κ.α .
Στα πλαίσια των ακαδημαϊκών του δραστηριοτήτων συμμετείχε σε περισσότερα από 84 παγκόσμια / διεθνή / εθνικά συνέδρια ως προσκεκλημένος ομιλητής και προσκεκλημένος παρουσιαστής, με ενδεικτικές αναφορές.
Ο κατάλογος δημοσιεύσεών του περιλαμβάνει, τέσσερα (4) βιβλία στην Αγγλική γλώσσα και ένα βιβλίο στη Κινεζική με απήχηση σε πάνω από 2.000.000 αναγνώστες, δέκα (10) Κεφάλαια Βιβλίων και περισσότερα από 110 άρθρα σχετικά με την ηλεκτρονική μάθηση / μάθηση μέσω κινητών συσκευών και την Επαυξημένη Πραγματικότητα

  • Infusion of AI in Moodle
Serafeim A. Triantafyllou

Serafeim A. Triantafyllou is a Computer Science Teacher. He has worked as a Computer Science Teacher in schools of Primary and Secondary Education of the Greek Ministry of Education and Religious Affairs. He is also a Certified Microsoft Innovative Educator and Microsoft Innovative Educator Expert for 2023-2024. He was born in Thessaloniki. Serafeim received his BSc in Applied Informatics at the Department of Applied Informatics of the University of Macedonia, an MSc degree in Continuing Education at the Department of Educational and Social Policy of the University of Macedonia, and a master’s degree of Education in Special Education at the Department of Education of the University of Nicosia and the Department of Educational Sciences and Early Childhood Education of the University of Patras. Serafeim has completed to satisfaction the University Pedagogy Pilot Program at School of Pedagogical and Technological Education (ASPETE), Annex of Thessaloniki (Greece). He has completed successfully the (400 hours) educational program in intercultural education at the Department of Economics of the University of Piraeus. He has completed successfully the 1st EURASIP-GAIPDM Seasonal School on “Learning from Signals, Images, and Video” at the School of Informatics of the Aristotle University of Thessaloniki. He holds a certificate of Membership of IEEE Education Society that recognizes him as the Affiliate in good standing, denoting a personal and professional commitment to the advancement of technology. Serafeim is also a Member of the Hellenic Society for STEM Education and Cyprus Computer Society. Serafeim taught as Teaching and Research Assistant at the University of Macedonia from 2021-05 to 2021-09, and as Teaching and Research Staff in School of Pedagogical and Technological Education (ASPETE), Annex of Thessaloniki (Greece) for the academic years 2017-2019 and 2022-2023 respectively. He has served as a reviewer for academic journals and academic conferences. Serafeim is also a certified trainer for Adults of non-formal education by the National Organization for the Certification of Qualifications & Vocational Guidance – EOPPEP. He worked as a professor of Computer Science in Public Vocational Training Institutes and Lifelong Learning Centres. His research interests are in the areas of Educational Technology, STEAM technologies, Gamification technologies, Computational Thinking, Artificial Intelligence, Special Education, Lifelong learning and e-learning. Serafeim is also author of computer science and pedagogy books.

  • Gamified Recommender Systems
  • Αξιοποίηση της καινοτόμου εκπαιδευτικής πλατφόρμας Kinems
Sofia Mougiakou
  • The Open Digital Education Eco-system Course at the Moodle Academy: Implementation and Evaluation.
Sonia Gkertzou

Η Σόνια Γκέρτζου εργάζεται ως αποσπασμένη εκπαιδευτικός στη Ζωσιμαία Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων, στον τομέα του σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έχει διδακτορικό στην αγγλόφωνη λογοτεχνία από το τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και έχει διατελέσει ως εκπαιδευτικός στην Ελλάδα και στο εξωτερικό στον τομέα διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η δουλειά της στη Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη επικεντρώνεται στη δημιουργία προγραμμάτων γραμματισμού για τα ελληνικά σχολεία, αξιοποιώντας ψηφιακές πλατφόρμες και εργαλεία για την ενίσχυση της μαθητικής συμμετοχής και της πολιτιστικής επίγνωσης. Η ακαδημαϊκή της έρευνα περιλαμβάνει δημοσιεύσεις σχετικά με τις έννοιες της πολιτισμικής ταυτότητας, της ετερότητας και της κοινότητας στην αγγλόφωνη λογοτεχνία, ενώ συμμετέχει τακτικά ως ομιλήτρια σε διεθνή συνέδρια. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στην πολιτισμική ετερότητα, την πολιτισμική κληρονομιά, τη φιλαναγνωσία, αλλά και στη χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση.

H Ελένη Καμποσιώρη υπηρετεί στην Ζωσιμαία Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων ως αποσπασμένη εκπαιδευτικός και εργάζεται στον τομέα σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Υπηρετεί ως μόνιμη εκπαιδευτικός πληροφορικής (ΠΕ86) για 20 χρόνια στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια εκπαίδευση. Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας και έχει δεύτερη ειδικότητα εκπαιδευτικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ70) από το ΠΤΔΕ Ιωαννίνων. Κατέχει επίσης μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στη Διαχείριση και Διατήρηση Πολιτισμικής Κληρονομιάς από το αντίστοιχο ΔΠΜΣ του Ιονίου Πανεπιστημίου. Ασχολείται με την εκπαίδευση για την αειφορία, τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων με έμφαση στην αειφορία και τις νέες τεχνολογίες, τον σχεδιασμό και υλοποίηση σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς σχετικά με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων στη διδακτική πράξη και την παραγωγή ψηφιακού υλικού.

  • Καλές πρακτικές του Moodle για την εκπαίδευση και τη φιλαναγνωσία: η μελέτης περίπτωσης της Ζωσιμαίας Δημόσιας Κεντρικής Ιστορικής Βιβλιοθήκης Ιωαννίνων
THEODORA KOUVARA
  • Συστήματα διαχείρισης μάθησης: Ενσωμάτωση μικροδιαπιστευτηρίων (microcredentials) με τεχνολογία blockchain
Theofanis Orfanoudakis
  • Συστήματα διαχείρισης μάθησης: Ενσωμάτωση μικροδιαπιστευτηρίων (microcredentials) με τεχνολογία blockchain
Vasilis Palilis

O Βασίλης Παλίλης είναι πτυχιούχος του Φυσικού και του Παιδαγωγικού τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών, με 25ετή διδακτική εμπειρία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση και είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων.

Είναι Ειδικός του e-learning - Πιστοποιημένος δημιουργός του Μoodle (MCCC) και εκπαιδευτής του (MEC). Eίναι Moodle Mentor Assesor για τους υποψηφίους του Moodle Educator Certificate, του μοναδικού αναγνωρισμένου παγκοσμίως Πιστοποιητικoύ.

Είναι συνεργάτης της WIDE Services, διευθύνει την ακαδημία 'Widetraining' όπου παρέχονται προγράμματα εκπαίδευσης στην χρήση του Moodle, για το πιστοποιητικό MEC, στο Gamification και στα πλαίσια του STE(A)M.

Έχει ιδρύσει και διαχειρίζεται το εκπαιδευτικό site 'learn-era.gr' και είναι εισηγητής των e-μαθημάτων του.
Υπήρξε συνεργάτης της ‘ΕΕΛ/ΛΑΚ’ στο πρόγραμμα "Co{de} Create" όπου δημιούργησε Moodle μαθήματα στο site https://elearn.ellak.gr/ και τα δίδαξε δια ζώσης και εξ αποστάσεως επί 3 έτη.

Έχει επίσης συνεργαστεί με το ‘Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο’ σε πληθώρα έργων με τελευταίο το ‘Tαχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (T4E)’

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε συνέδρια, είναι συγγραφέας βιβλίων Μαθηματικών Φυσικής και Χημείας και έχει συν-δημιουργήσει εκπαιδευτικά λογισμικά.

  • Διαδραστικότητα στο Moodle
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΡΑΚΙΝΙΩΤΗ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.

  • Η αξιοποίηση των συζητήσεων (forum) του Moodle ως καλή πρακτική για την επίτευξη μαθησιακών αποτελεσμάτων και την αμφίδρομη επικοινωνία εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου
Ανθούλα Μαΐδου

Anthoula Maidou completed her basic studies at the Department of Architecture of the Aristotle University of Thessaloniki, postgraduate studies in "Gender Equality in Education" at the same university and holds a PhD in Education from the University of Ioannina.
She worked 2004-2023 as a secondary school teacher and has recently been appointed an educational consultant. Her current research interest is the introduction and application of 3d-design in the teaching process.
She has published over 60 papers in international and Greek journals and conference proceedings. Her interests include educational methodologies, education for sustainable development, 3d-design.

  • Designing a teachers’ professional development course on sustainable development through 3d design using the Moodle platform
Αντώνογλου Λεμονιά

Ερευνήτρια, Υπεύθυνη τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης Open Up, Εκπαιδευτικός, Δ.Δ.Ε. Θεσσαλονίκης

  • Smart Lessons και Smart Evaluation Meter (SEM): Καινοτόμες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση μέσω της Πλατφόρμας Moodle
Βασίλειος Σάλτας

Ο Δρ. Βασίλης Σάλτας είναι Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας και μέλος του Μητρώου Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων,. Είναι επίσης Επιστημονικός Συνεργάτης, στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή, του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών και Τηλεπικοινωνιών του ΔΙΠΑΕ (τέως ΤΕΙ ΚΜ), του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική των επιστημών και σύγχρονες τεχνολογίες» του ΔΠΘ και πρώην της ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών και του ΤΕΙ ΑΜΘ (νυν ΔΙΠΑΕ).

Είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου «St. Kliment Ohridski» της Σόφιας Βουλγαρίας (1995). Διδάσκει/δίδασκε μαθήματα του γνωστικού αντικειμένου Διαφορικός Λογισμός και Ολοκληρωτικός Λογισμός, Διαφορικές Εξισώσεις, Γραμμική Άλγεβρα, Μετασχηματισμοί, Αριθμητική Ανάλυση, Συνδυαστική, Πιθανότητες, Στατιστική, Εκπαιδευτική Έρευνα, Διδακτική, Παιδαγωγική και Εκπαιδευτικά Λογισμικά.

Το διδακτορικό του είναι στον χώρο της Διδακτικής των Μαθηματικών και πιο συγκεκριμένα στη θέση και τον ρόλο των προβλημάτων στα αρχαιοελληνικά μαθηματικά και στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο (Πανεπιστήμιο «St. Kliment Ohridski» Σόφιας, Τμήμα Μαθηματικών και Πληροφορικής, 2005).

Διαθέτει επιπλέον τρεις πιστοποιήσεις διδακτικής επάρκειας: International Board of Standards for Training, Performance and Instruction (2005), Master Instructor (Microsoft, 2005) και Certified Training Professional (European Computer Driving Licence Foundation, 2006).

Από τον Σεπτέμβριο του 2000 έως και τον Φεβρουάριο του 2012 εργάστηκε ως Εργαστηριακός και Επιστημονικός Συνεργάτης στο Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών του ΤΕΙ ΑΜΘ και δίδασκε μαθήματα του γνωστικού αντικειμένου Διαφορικός και Ολοκληρωτικός Λογισμός, Γραμμική Άλγεβρα, Ανάλυση δεδομένων, Αριθμητική Ανάλυση, Μετασχηματισμοί και Mathematica.

Από τον Οκτώβριος του 2008 έως και τον Σεπτέμβριο του 2013 εργάστηκε στο Τμήμα Διαχείριση Πληροφοριών του ΤΕΙ ΑΜΘ και δίδασκε το μάθημα «Στοιχεία διδακτικής και παιδαγωγικής».

Από τον Οκτώβριος του 2011 εργάζεται στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΚΜ και διδάσκει τα μαθήματα «Διδακτική και Τεχνικές Παρουσίασης» και «Αριθμητικές Μέθοδοι σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον». Επίσης από το 2018 εργάζεται στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Εφαρμοσμένη Πληροφορική» του ΔΙΠΑΕ Σερρών στο οποίο διδάσκει στο μάθημα «Εργαλεία Στατιστικής Ανάλυσης».

Το Εαρινό Εξάμηνο 15-16 εργάστηκε στο Τμήμα Μηχανικών πληροφορικής ΤΕ του ΤΕΙ ΑΜΘ και δίδαξε μαθήματα του γνωστικού αντικειμένου Πολλαπλή Ολοκλήρωση, Διαφορικές Εξισώσεις, Γραμμική Άλγεβρα, Αριθμητική Ανάλυση κ.α.

Από τον Νοέμβριος του 2011 έως και τον Μάρτιο του 2016 εργάστηκε στην ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών στο ΕΠΠΑΙΚ και δίδαξε τα μαθήματα «Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη», «Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας» και «Διδακτική μεθοδολογία», ενώ είναι και επόπτης των πρακτικών ασκήσεων διδασκαλίας.

Κατά τα Ακαδημαϊκά Έτη 16-17 και 17-18 διατέλεσε βασικό ιδρυτικό μέλος και διδακτικό προσωπικό του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική, Παιδαγωγική και Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών του ΤΕΙ ΑΜΘ. Δίδασκε στις θεματικές ενότητες «Διδακτική επιστήμη και σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις», «Εισαγωγή στην Παιδαγωγική επιστήμη», «Εκπαιδευτική αξιολόγηση» και «Εκπαίδευση μέσω νέων τεχνολογιών». Παράλληλα ήταν υπεύθυνος διασφάλισης ποιότητας του ΔΠΜΣ καθώς και των Μικροδιδασκαλιών που εντάσσονται σε αυτό.

Κατά το Ακαδημαϊκό έτος 20-21 διατελεί επίσης βασικό ιδρυτικό μέλος και διδακτικό προσωπικό του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική των επιστημών και σύγχρονες τεχνολογίες». Διδάσκει στις θεματικές ενότητες «Διδακτική επιστήμη και σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις», «Η σύγχρονη τεχνολογία στην Παιδαγωγική», «Εκπαιδευτική αξιολόγηση» και «Εκπαίδευση μέσω νέων τεχνολογιών».

Διετέλεσε/διατελεί επόπτης σε περισσότερες από 200 εκπονημένες/προς εκπόνηση πτυχιακές/διπλωματικές εργασίες προπτυχιακών φοιτητών/τριών και μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών του ΔΠΘ, του ΔΙΠΑΕ και των τέως ΤΕΙ ΑΜΘ, ΤΕΙ ΚΜ και της ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών. Οι θεματικές ενότητες στις οποίες αναφέρονται είναι: διδασκαλία μαθηματικών με τη χρήση ΤΠΕ, χρήση ΤΠΕ στην εκπαίδευση, ερευνητικά διδακτικά και παιδαγωγικά θέματα, εκπαιδευτική έρευνα και εκπαιδευτική αξιολόγηση.

Έχει διατελέσει επιμορφωτής στο ΚΤΕ – ΑΜΘ κατά τη διεξαγωγή σεμιναρίων σχετικών με τη διδακτική των επιστημών (από το 2006 έως το 2008), επιμορφωτής στα ΠΕΚ Καβάλας σε πρόγραμμα επιμόρφωσης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (2010), καθώς και επιμορφωτής σε πρόγραμμα ΛΑΕΚ με θέμα τη διδακτική των επιστημών με επιμορφωμένους καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ιδιωτικού τομέα (2012, 2017, 2018).

Έχει διατελέσει μέλος σε 65και πλέον κριτικές επιτροπές πανελλαδικών και διεθνών συνεδρίων με πάνω από 70 αξιολογήσεις εργασιών – εισηγήσεων.

Επίσης διατέλεσε αντιπρόεδρος στο 1ο και 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής, Παιδαγωγικής και Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών που διεξήχθησαν αντίστοιχα στις 8-10/12/2017 και 23-25/11/2018 στο ΤΕΙ ΑΜΘ καθώς επίσης και του 3ου και του 4ου Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Επιστημών μέσω Σύγχρονων Τεχνολογιών που διεξήλθε αντίστοιχα 9-10/4/2022 και 31/3-2/4/2023, εξ αποστάσεως.

Έχει κατασκευάσει εκπαιδευτικά λογισμικά διδασκαλίας, αυτοαξιολόγησης και αξιολόγησης για τα ακόλουθα: Ανώτερα Μαθηματικά (Ανάλυση, Διαφορικές Εξισώσεις, Γραμμική Άλγεβρα, Αριθμητική Ανάλυση. Μετασχηματισμοί), Στοιχεία διδακτικής και παιδαγωγικής, Διδακτική, Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας, Εργαλεία στατιστικής ανάλυσης, Mathematica και GeoGebra.

Έχει διατελέσει ή/και συμμετάσχει ως ερευνητής σε 40 και πλέον εκπαιδευτικές έρευνάς, όπως για παράδειγμα «Προσδιορισμό του επιπέδου της γεωμετρικής σκέψης των μαθητών/μαθητριών Α΄ Τάξης Γενικού Λυκείου», «Μελέτη του επιπέδου των μαθηματικών γνώσεων των πρωτοετών φοιτητών του τμήματος Φυσικής του ΔΙ.ΠΑ.Ε.», «Αξιολόγηση των παραγόντων που επηρεάζουν τις μεθόδους και τις τεχνικές διδασκαλίας των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», «Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση» κ.α.

Κατά το Σχολικό Έτος 2021-2022, ως εκπαιδευτικός του ΓΕΛ Λιμένα Θάσου, διατέλεσε Συντονιστής στον 1ο Θεματικό Άξονα: «Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση» της 1ης Λειτουργίας: «Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία» για την Εσωτερική Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων.

Κατά το Σχολικό Έτος 2022-2023, ως εκπαιδευτικός του ΓΕΛ Λιμένα Θάσου, διατέλεσε Συντονιστής στον 8ο Θεματικό Άξονα: «Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις» της 3ης Λειτουργίας: «Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών» για την Εσωτερική Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων και επίσης Ενδοσχολικός Συντονικής Τάξης της σχολικής μονάδας.

Κατά τα Σχολικά Έτη 2023-2024 και 2024-2025, ως εκπαιδευτικός του Μουσικού Σχολείου Καβάλας με Λευκειακές Τάξεις, ήταν/είναι Συντονιστής στον 1ο Θεματικό Άξονα: «Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση» της 1ης Λειτουργίας: «Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία» για την Εσωτερική Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων και επίσης Ενδοσχολικός Συντονικής Πεδίου της σχολικής μονάδας.

Επίσης κατά τα Σχολικά Έτη 2022-2023 και 2023-2024 διετέλεσε Ενδοσχολικός Συντονιστής Τάξεων (2022-2023) και Πεδίου (2023-2024) αντίστοιχα στο ΓΕΛ Λιμένα Θάσου και στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας με Λυκειακές Τάξεις.

Κατά το Σχολικό Έτος 2024-2025 διετέλεσε επιμορφωτής στο 6ο ΓΕΛ Καβάλας και στο ΓΕΛ Ελευθερούπολης στα πλαίσια της συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Τέλος, το δημοσιευμένο έργο του αποτελείται από 100 και πλέον εργασίες σε συνέδρια και περιοδικά. Είναι επίσης συγγραφέας οκτώ βιβλίων: «Στοιχεία διδακτικής και παιδαγωγικής», «Σύγχρονη Διδασκαλία των Μαθηματικών», «Σύγχρονη Διδασκαλία Βασικών Μαθηματικών Εννοιών», «Λογισμός Ι», «Μαθηματικά ΙΙ: Θεωρία και Πράξη», «Μαθηματικά ΙΙΙ: Θεωρία και Πράξη», «Mathematica: Βοήθημα Χρήσης Λογισμικού» και «GeoGebra: Βοήθημα Χρήσης Λογισμικού». Τα συγγράμματα συνοδεύονται από ηλεκτρονικό υλικό το οποίο αποτελείται από ηλεκτρονικά διαγωνίσματα αυτοαξιολόγησης και αξιολόγησης, διδακτικές παρουσιάσεις και ηλεκτρονικό βιβλίο, τα οποία διαχειρίζονται από ηλεκτρονική πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης. Υπό ηλεκτρονική έκδοση βρίσκονται ακόμη δύο βιβλία του με τίτλους: «Μαθηματική Λογική» και «Αναλυτική Γεωμετρία του Επιπέδου και του Χώρου».

  • Αποτίμηση της ασύγχρονης διαδικτυακής διδασκαλίας μαθημάτων σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών
Βασίλειος Τσιάντος

Καθηγητής, Τμήμα Φυσικής, Πανεπιστημιούπολη Καβάλας, ΔΠΘ

  • Αποτίμηση της ασύγχρονης διαδικτυακής διδασκαλίας μαθημάτων σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών
Γιάννης Αράπογλου

Hi, I am Yiannis!

CEO & Founder of WIDE Services company, Premium Moodle Partner for Greece, Cyprus and Albania.

I am an e-Learning Specialist & an experienced adult trainer. I have worked in all places in a Software/E-learning services company with expertise in designing Gamified e-Learning courses. I have involved as a Project Manager, Sales, customer care, Training/Technical Manager, developer(,...) in hundreds of projects since 2006 when I started my career.
As Solution Architect I work with HR/Training managers to analyze their training needs & organize their LMS accordingly. I have worked with many large organizations & designed their e-Learning platforms to train thousands of users. Companies who trusted me are OPAP SA, Athens International Airport, Vodafone, Kotsovolos, Kleemann, Intralot,...
I have also participated in creating online courses for various topics & industries like induction, ISMS, product/services etc.

I usually act as an e-Learning Business Consultant. I enjoy to design solutions for small or large organizations & help them grow their ideas to e-Learning Businesses. My IT background helps me to design new solutions, thinking out of the box of Moodle, & make clever LMS systems, with automation which help companies to focus on their trainings instead of just administration the LMS.

I have received awards in international competitions & degrees in various topics (Innovation, entrepreneurship, edu games etc), & I act as Moodle Mentor-Assessor for Moodle Course Creator Certificate. That's why I think I have strong knowledge of Moodle!

Meanwhile, from 2011 I help with Moodle Translation in Greek & also I am one of the responsible compilers for the Moodle Pty Ltd videos on youtube channel.

I have completed my bachelor in University of Piraeus in Department of Digital Systems & afterwards received my MSC diploma in e-Learning from the same Dpt.
I have presented several works in many conferences in Europe talking for e-learning games, design patterns, the use of comics in education, Gamification, Moodle etc.

  • Διαδραστικότητα στο Moodle
Γιώργος Αυγέρης, Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ86, MSc

Γιώργος Αυγέρης, Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ86, MSc

  • Ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα μέσω moodle στο eTwinning: Κτίζοντας μια Ισχυρή Κοινότητα Εκπαιδευτικών
ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΙΝΑΤΣΕΛΛΑ

Dimitra Vinatsella holds a B.Sc. in “Informatics & Telecommunications” (2003) and a M.Sc. in ”Communication Systems and Networks” (2007) from National and Kapodistrian University of Athens. She started to work as a Product Development Manager in Vodafone Greece responsible to act as an overall project manager for the planning, development, roll out and post launch monitoring of retail commercial Value Added Services and Products. In 2007, she joined the Greek Ministry of Education, Research and Religious Affairs, as Computer Science Teacher and since 2012 she has been working in a cross-functional team in the Center of Informatics and New Technologies of the Directorate of Secondary Education of Piraeus. She has a long experience in e-Learning utilizing innovative technologies and learning management systems and she has participated successfully in several scientific research European programmes, including the "Open Digital Competences Training for School Educators"
project. Currently, she is a Ph.D. Candidate at the Department of Digital Systems, University of Piraeus, Greece.

  • The Open Digital Education Eco-system Course at the Moodle Academy: Implementation and Evaluation.
Δουκάκης Σπυρίδων - Πρόεδρος Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ),

Πρόεδρος Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ),
Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου
Ο Σπύρος Δουκάκης έχει ολοκληρώσει προπτυχιακές σπουδές στα Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών και στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ (με υποτροφία από το Ίδρυμα
Κρατικών Υποτροφιών) και έχει αποκτήσει δεύτερο πτυχίο Πληροφορικής από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.
Έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στις «Επικοινωνίες Υπολογιστών και Δίκτυα» στο Πανεπιστήμιο Leeds Beckett της Μεγάλης Βρετανίας, στη «Βασική και Εφαρμοσμένη
Γνωσιακή Επιστήμη» στο διιδρυματικό πρόγραμμα του ΕΚΠΑ και του ΟΠΑ και «Σπουδές στην Εκπαίδευση» στο ΕΑΠ.
Μετά την αναγόρευσή του σε διδάκτορα στον τομέα της εκπαίδευσης με έμφαση στις ψηφιακές τεχνολογίες στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ολοκλήρωσε μεταδιδακτορική έρευνα
στην εκπαιδευτική νευροεπιστήμη στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Υπηρετεί ως επίκουρος καθηγητής στο τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου. Από τον Αύγουστο του 2023 έχει αναλάβει Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής
Πολιτικής.ι

  • Μετασχηματισμός των προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα σε διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα και δράσεις κατάρτισης εκπαιδευτικών με ανοικτές τεχνολογίες
Θωμάς Δημητρίου

Ο Δημητρίου Θωμάς εργάζεται ως Εκπαιδευτικός ΠΕ70 (Δάσκαλος) με οργανική θέση στο Δημοτικό Σχολείο Βουτσαρά Ιωαννίνων. Υπηρετεί ως Διευθυντής στο Δημοτικό Σχολείο Παρακαλάμου Ιωαννίνων.
Αποφοίτησε το 2004 από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και διορίστηκε το 2008 ως μόνιμος εκπαιδευτικός. Από το 2006 έως το 2008 εργάστηκε ως Αναπληρωτής εκπαιδευτικός σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Συνέχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με τη λήψη Μεταπτυχιακού Διπλώματος από τη Σχολή Επιστημών της Αγωγής στη Κατεύθυνση “Θετικές επιστήμες στην Εκπαίδευση” καθώς και στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας με τη λήψη Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Κατεύθυνση “Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση”.
Είναι γνώστης της Αγγλικής Γλώσσας κατέχοντας το Πιστοποιητικό Επαρκούς Γνώσης της Αγγλικής Γλώσσας σε επίπεδο Β1 Lower από το Πανεπιστήμιο Cambridge. Έχει πιστοποιηθεί επιτυχώς στο Α΄ και Β΄ Επίπεδο Υπολογιστών του Υπουργείου Παιδείας.
Έχει συνολική εμπειρία επιμόρφωσης σε διά ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης άνω των 1200 ωρών. Έπειτα από προσκλήσεις Σχολικών Συμβούλων Προσχολικής Αγωγής και Δημοτικής Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας, των Διευθυντών Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και Αιτωλοακαρνανίας και του ΠΕΚ Πατρών (ανήκει στο Μητρώο Επιμορφωτών του ΠΕΚ Πατρών) συμμετείχε σε σεμινάρια ως επιμορφωτής για νέες τεχνολογίες (Πλατφόρμα Moodle, Lams) καθώς και για θέματα διοίκησης σχολείων αλλά και για την εκμάθηση της πλατφόρμας Survey και Myschool. Ακόμη οι ώρες επιμόρφωσης αφορούν σεμινάρια του e-twinning με θέμα την εκμάθηση της πλατφόρμας Moodle, τον προγραμματισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής μέσω Scratch, τη χρήση του Beebot στο Νηπιαγωγείο, τη χρήση του ρομπότ Edison και του τρισδιάστατου εκτυπωμένου ρομπότ FOSSBOT όπως επίσης και στο Υπουργείο Παιδείας με θέμα την εκμάθηση των πλατφορμών εκπαίδευσης webex, η-τάξη, e-me, σε ενδοσχολική επιμόρφωση σε διάφορες Σχολικές Μονάδες. Τέλος διατηρεί ο ίδιος πλατφόρμα Moodle χτισμένη πάνω στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο για τις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης καθώς είναι και διαχειριστής στην Ιστοσελίδα του Σχολείου που υπηρετεί ως Διευθυντής.
Έχει διοικητική εμπειρία τριών (03) ετών σε Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με καθήκοντα Γραμματέα Υπηρεσιακού Συμβουλίου καθώς και άλλα όπως αυτά περιγράφονται σε Αξιολογικές Εκθέσεις. Συμμετείχε ως Γραμματέας του ΠΥΣΠΕ Αιτωλοακαρνανίας σε 47 Συμβούλια καθώς και σε 16 Συμβούλια Επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων το 2011. Ακόμη διετέλεσε Προϊστάμενος Ολιγοθεσίου Δημοτικού Σχολείου για 4 έτη και 4 μήνες.
Έχει επιμορφωθεί σε θέματα Διοίκησης Σχολικών Μονάδων καθώς και στην Εκπαίδευση Προϊσταμένων Τμημάτων. Ακόμη έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα επιμόρφωσης με θέμα “Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων: πρόγραμμα ολοκληρωμένης εκπαίδευσης και άσκησης με μικροδιδασκαλίες” που πραγματοποιήθηκε από Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών διάρκειας 150 ωρών.
Έχει συμμετάσχει ως Κριτής σε 10 Συνέδρια και Εισηγητής σε 3 Συνέδρια αλλά και έχει παρακολουθήσει πλήθος Σεμιναρίων, Συνεδρίων και Ημερίδων για την επιμόρφωσή του σε θέματα Διοίκησης και Εκπαίδευσης, Πιστοποίησης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικής ρομποτικής, τα παραστατικά των οποίων βρίσκονται τόσο στην κατοχή του όσο και στον Προσωπικό Φάκελο που διατηρείται στο Γραφείο της Διεύθυνσης Π.Ε. Ιωαννίνων.

  • Η σύνταξη μιας σχολικής εφημερίδας με τη χρήση του Moodle
ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Ο Κωνσταντίνος Καλέμης D.Ed, PhDc ,MA, M.Ed, MAeD, M. Sc. είναι Μόνιμο Μέλος του Διδακτικού Μητρώου στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) στα Επιστημονικά Πεδία (α) Νομικές, Κοινωνικές & Πολιτικές Επιστήμες και (β) Εκπαίδευση Ενηλίκων και στους ακόλουθους Τομείς Σπουδών: (α) Πολιτική και Διοικητική Οργάνωση του Δημόσιου Τομέα, (β) Θεωρίες και Προσεγγίσεις Εκπαίδευσης Ενηλίκων, (γ) Έρευνα, Σχεδιασμός, Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και (δ) Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Είναι Επιμορφωτής Β΄ στο ΙΕΠ - πράξη: "Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών", Επιμορφωτής Β΄ στο ΙΕΠ - Υποέργο 2 «Παραγωγή και τελική διαμόρφωση Επιμορφωτικού- Υποστηρικτικού υλικού», της πράξης «Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)» και Επιμορφωτής Α’ στο ΙΕΠ – πράξη: «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών».Είναι πιστοποιημένος Επιμορφωτής της CertiProf Professional Certifications στις Δεξιότητες: Remote Work Professional Certification - RWPC™, (β) Microsoft Dynamics Academy, (γ) Digital Marketing Professional Certificate -DMPC™, (δ) Business Model Canvas Essentials Professional Certification - BMCEPC™, (ε) Scrum Foundation Professional Certification - SFPC™ και (στ) Life Long Learning. Είναι πιστοποιημένος Επιμορφωτής του Council of Europe στο πρόγραμμα HELP – Gender Equality and Gender Mainstreaming, στο πρόγραμμα HEPL – Fight against Racism, Xenophobia, Homophobia and Transphobia, στο πρόγραμμα Transition of Migrant and Refugee Children to Adulthood, Asylum and Human Rights, και στη Δράση LGBTI Persons in the Asylum Procedure.

  • Τεχνητή Νοημοσύνη στο Moodle: Εφαρμογές, Προκλήσεις και Καλές Πρακτικές στην Εκπαίδευση
  • Gamification και Learning Analytics στο Moodle: Δημιουργώντας Διαδραστικά Μαθησιακά Περιβάλλοντα
Καραχρήστος Χριστόφορος

Ο Χριστόφορος Καραχρήστος είναι Υποψήφιος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πατρών με αντικείμενο έρευνας την αποτελεσματικότητα διαδικτυακών μαθησιακών περιβαλλόντων με τεχνικές Τεχνητής Νοημοσύνης. Κατέχει τρία μεταπτυχιακά διπλώματα, στις Ψηφιακές Επικοινωνίες και Δίκτυα από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στα Υπολογιστικά Μαθηματικά και Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Πατρών και στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Frederick.
Είναι ελεύθερος επαγγελματίας με εξειδίκευση στις υπηρεσίες έρευνας πληροφορικής στην εκπαίδευση. Δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών συστημάτων και συστημάτων διαχείρισης μάθησης, τη δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων και περιεχομένου, καθώς και στον σχεδιασμό και την εφαρμογή μεθοδολογιών για ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Για 10 χρόνια συνεργάστηκε επιστημονικά με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Στο πλαίσιο αυτό, συμμετείχε:
• Στην ανάπτυξη των συστημάτων διαχείρισης μάθησης του ΕΑΠ.
• Στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών του ΕΑΠ.
• Στον συντονισμό του έργου ΕΕΥΕΜ/ΕΑΠ (2018–2021), το οποίο περιλαμβάνει την ανάπτυξη εικονικών και διαδικτυακών περιβαλλόντων εργαστηριακής εκπαίδευσης (ΕΔΙΠ.ΟΔ) και τη δημιουργία Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOCs).
Έχει συμμετάσχει σε πολλά ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα, όπως Horizon (XR2Learn, augMENTOR, LeADS), ERASMUS+ (Reamooc, Digihall, Visitor, Drones4STEM), Interreg (Teleicce) αλλά και εθνικά προγράμματα, με αντικείμενο την ανάπτυξη MOOCs και την ενίσχυση της εκπαιδευτικής καινοτομίας.

  • Συστήματα διαχείρισης μάθησης: Ενσωμάτωση μικροδιαπιστευτηρίων (microcredentials) με τεχνολογία blockchain
Κωνσταντίνος Σοφιανός

Γεννήθηκα στο Νομό Ηλείας σε ένα ημιορεινό χωριό το 1965. Εργάζομαι ως καθηγητής πληροφορικής στο Μουσικό σχολείο Λευκάδας. Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στα Πληροφοριακά Συστήματα και στις νέες Τεχνολογίες. Είμαι υποψήφιος διδάκτορας στο Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου και εκπονώ διδακτορική διατριβή με τον τίτλο "Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση". Έχω τρεις κόρες.

  • Τεχνητή Νοημοσύνη και Moodle: Προκλήσεις και Ευκαιρίες για μια Έξυπνη Μάθηση
Μιχάλης Παρασκευάς

Ο Μιχάλης Παρασκευάς είναι καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος», επικεφαλής Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης eTwinning και συντονιστής του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Διαθέτει τριακονταετή εξειδικευμένη επαγγελματική εμπειρία σε θέματα σχεδιασμού, υλοποίησης και λειτουργίας δικτύων ευρείας κλίμακας και υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ηλεκτρονικής μάθησης. Διευθύνει αντίστοιχα αναπτυξιακά και ερευνητικά έργα, τα οποία έχουν δεχθεί εθνικές και διεθνείς διακρίσεις.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν σε ψηφιακή ανάλυση και επεξεργασία σημάτων, θεωρία πληροφοριών, δίκτυα επόμενης γενιάς, εφαρμογές μηχανικής μάθησης σε επεξεργασία εικόνας και φυσικής γλώσσας και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Εκπαίδευσης.

https://paraskevas.ece.uop.gr/

  • Η Εκπαίδευση στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Προκλήσεις, Ευκαιρίες και ο Ρόλος του ΙΤΥΕ "Διόφαντος" στη Διαμόρφωση του Ψηφιακού Μέλλοντος της Εκπαίδευσης
Παπαδόπουλος Παναγιώτης

Υπεύθυνος τομέα Νεολαίας της Open Up, Εκπαιδευτικός Δ.Δ.Ε. Λάρισας

  • Smart Lessons και Smart Evaluation Meter (SEM): Καινοτόμες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση μέσω της Πλατφόρμας Moodle
Πολάτογλου Χαρίτων

Ομ. Καθηγητής Φυσικής Στερεάς Κατάστασης και Διδακτικής της Φυσικής Τμήματος Φυσικής ΑΠΘ. Επικεφαλής του Electronic Properties Group και του ΠΜΣ Φυσικής Διδακτική & Εκπαιδευτική Τεχνολογία (DIFET)

  • Smart Lessons και Smart Evaluation Meter (SEM): Καινοτόμες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση μέσω της Πλατφόρμας Moodle
  • Designing a teachers’ professional development course on sustainable development through 3d design using the Moodle platform
Σπυρίδων Μητρόπουλος

Υπ. Διδάκτορας, Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής, ΠΑΔΑ

  • Αποτίμηση της ασύγχρονης διαδικτυακής διδασκαλίας μαθημάτων σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών