Vasilis Palilis

O Βασίλης Παλίλης είναι πτυχιούχος του Φυσικού και του Παιδαγωγικού τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών, με 25ετή διδακτική εμπειρία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση και είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων.

Είναι Ειδικός του e-learning - Πιστοποιημένος δημιουργός του Μoodle (MCCC) και εκπαιδευτής του (MEC). Eίναι Moodle Mentor Assesor για τους υποψηφίους του Moodle Educator Certificate, του μοναδικού αναγνωρισμένου παγκοσμίως Πιστοποιητικoύ.

Είναι συνεργάτης της WIDE Services, διευθύνει την ακαδημία 'Widetraining' όπου παρέχονται προγράμματα εκπαίδευσης στην χρήση του Moodle, για το πιστοποιητικό MEC, στο Gamification και στα πλαίσια του STE(A)M.

Έχει ιδρύσει και διαχειρίζεται το εκπαιδευτικό site 'learn-era.gr' και είναι εισηγητής των e-μαθημάτων του.
Υπήρξε συνεργάτης της ‘ΕΕΛ/ΛΑΚ’ στο πρόγραμμα "Co{de} Create" όπου δημιούργησε Moodle μαθήματα στο site https://elearn.ellak.gr/ και τα δίδαξε δια ζώσης και εξ αποστάσεως επί 3 έτη.

Έχει επίσης συνεργαστεί με το ‘Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο’ σε πληθώρα έργων με τελευταίο το ‘Tαχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (T4E)’

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε συνέδρια, είναι συγγραφέας βιβλίων Μαθηματικών Φυσικής και Χημείας και έχει συν-δημιουργήσει εκπαιδευτικά λογισμικά.

The speaker's profile picture

Sessions

12-14
16:50
30min
Διαδραστικότητα στο Moodle
Vasilis Palilis, Γιάννης Αράπογλου

Στην παρουσίαση αυτή διαβαθμίζουμε την διαδραστικότητα της πλατφόρμας Moodle και των αρθρωμάτων της σε 4 διαφορετικά επίπεδα:

Επίπεδο Α: Βασική διαδραστικότητα. Πρόκειται για την διαδραστικότητα που εμπεριέχεται σε δομή που αναρτάται στο διαδίκτυο ικανοποιώντας τεχνικές προδιαγραφές και παρέχοντας μια «φιλική στον χρήστη» εμπειρία.
Επίπεδο Β: Διαδραστικότητα Ερωτημάτων. Με τη χρήση κατάλληλων αρθρωμάτων  ου Moodle ο μαθητής εμπλέκεται με ένα ή περισσότερα ερωτήματα.
Επίπεδο Γ: Διαδραστικότητα Ειδικών Λογισμικών. Είναι οι καταστάσεις όπου διαδικασίες των προηγούμενων επιπέδων έχουν ως αναφορά διαδραστικό λογισμικό που χρησιμοποιούν οι ειδικότητες  (Geogebra, PHET, Coderunner, Scratch, Snap! Ιστότοποι μουσείων – ερευνητικών ιδρυμάτων κλπ.).
Επίπεδο Δ: Εμπλουτισμένη Διαδραστικότητα Αρθρωμάτων. Πολλά από τα αρθρώματα του Moodle παρέχουν εμπλουτισμένη διαδραστικότητα όπου ο μαθητής καλείται να εκτελέσει πιο περίπλοκες διαδικασίες.

Αν και η παρουσίαση αναφέρεται κυρίως σε πρακτικές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες κάθε εκπαιδευτικού οργανισμού.

Online