MoodleMoot 2023

Unnamed user
  • ΕΝΑΡΞΗ - ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ
Angeli Eleni

Απόφοιτη του τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του ΑΤΕΙ Ηπείρου
Μεταπτυχιακές σπουδές MBA
Αναπληρώτρια καθηγήτρια πληροφορικής από το 2021

  • Μεγαλώνοντας ψηφιακούς πολίτες: Οδηγός διαδικτυακής ασφάλειας για παιδιά
Anna Moscha

Η Άννα Μοσχά είναι Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό Α' βαθμίδας στο Κέντρο Η/Υ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Είναι Μαθηματικός με Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική και Υποψήφια διδάκτορας στην Σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την τηλεκπαίδευση, τη στατιστική ανάλυση εκπαιδευτικών δεδομένων και τη μεθοδολογία έρευνας. Διετέλεσε επί σειρά ετών υπεύθυνη Τηλεκπαίδευσης του Κέντρου Η/Υ του ΕΜΠ. Τα τελευταία χρόνια είναι εισηγήτρια σε κύκλους σεμιναρίων του Κέντρου Η/Υ με θέμα τη γλώσσα προγραμματισμού R και την εφαρμογή της σε περιγραφική, επαγωγική και πολυμετάβλητη στατιστική ανάλυση. Έχει συμμετάσχει σε ευρωπαικά και εθνικά έργα σε σχέση με τηλεκπαίδευση, στατιστική ανάλυση με χρήση του SPSS, ψηφικά θεματικά αποθετήρια κ.α. Έχει ασκήσει αυτοδύναμο διδακτικό έργο στο τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης βάσει του Π.Δ. 407/1980 με τον βαθμό επίκουρου καθηγητή σε σχέση με μεθοδολογικά ζητήματα έρευνας. Έχει δημοσιεύσεις στην ελληνική και αγγλική που αφορούν στη στατιστική ανάλυση εκπαιδευτικών δεδομένων καθώς και στην τηλεκπαίδευση.

  • Helios στο Ε.Μ.Π. : Δύο χρόνια λειτουργίας της κεντρικής υπηρεσίας διαχείρισης ηλεκτρονικών μαθημάτων
Demetrios Sampson

Δημήτρης Σάμψων -
PhD(ElectEng) (Essex), PgDip (Essex), BEng/MEng(Elec) (DUTH), CEng -
Golden Core Member, IEEE Computer Society -
Καθηγητής Ψηφιακά Συστήματα στην Μάθηση και την Εκπαίδευση -
Δντης Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Ηλεκτρονική Μάθηση -
Δντης Εργαστηρίου "Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση και τη Μάθηση" -
Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς -
https://www.ds.unipi.gr/faculty/sampson/ -
https://www.linkedin.com/in/desampson/

  • How to evaluate an Online Course at Moodle Academy: the case of the OpenDigCompEdu Project
  • Open Badges and Micro-credential of online Professional Development Courses: the case of the OpenDigCompEdu Project
  • The Open Digital Education Eco-system Course at the Moodle Academy
Dr Konstantina Zerva

I completed my undergraduate degree in Physics in 2006 at University of Ioannina, Greece and I received a PhD in Experimental Nuclear Physics in 2013 from the same University. After that, I worked as a Teaching Assistant at the School of Physics and Astronomy and at the School of Mathematics at the University of Edinburgh.

Since 2017 I have been working as Facilitator in Technology Enhanced Mathematical Education at the School of Mathematics ath the University of Edingburgh. My leading role is to design and develop online assessments for the undergraduate Mathematics courses using the STACK system and give practical support to colleagues about the best use of e-assessment in their courses. I oversaw the development of the existing online HELM workbooks and trained multiple interns of how to use STACK. I am also a Fellow of the Higher Education Academy.

  • Adding interactivity in mathematics online workbooks using JSXGraph in STACK
Emmanouil Zouraris

Ο Εμμανουήλ Ζουράρης έλαβε το M.Sc. in Information Systems (Database & Networks)1995, University of East London και το B.Sc. in Computer Systems Technology 1993, University of Westminster, London.
Είναι μηχανικός λογισμικού που σχεδιάζει και υλοποιεί υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης, τηλε-συνεργασίας και βίντεο για την υποστήριξη ιδρυματικών, εθνικών και ευρωπαϊκών έργων. Σήμερα είναι Προϊστάμενος του Τμήματος Τεχνολογιών Εκπαίδευσης του Κέντρου Υποδομών και Υπηρεσιών ΤΠΕ του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Το Τμήμα Τεχνολογιών Εκπαίδευσης είναι υπεύθυνο για την κεντρική πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης του Πανεπιστημίου, το σχεδιασμό, την υποστήριξη και τη λειτουργία των κεντρικών υπηρεσιών τηλεκπαίδευσης, των αιθουσών διδασκαλίας και των κέντρων παραγωγής περιεχομένων (στούντιο).
Σε όλα τα έργα ηλεκτρονικής μάθησης του Πανεπιστημίου καθώς και σε κάθε άλλο ευρωπαϊκό έργο που εμπλέκεται, εφαρμόζονται κυρίως εργαλεία LMS ανοικτού κώδικα (Moodle).

  • Η αξιοποίηση του MOODLE στο Πανεπιστήμιο Κρήτης για τις Ιδρυματικές του ανάγκες και την υποστήριξη Ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Hariton Polatoglou

Ο Δρ Χαρίτων Μ. Πολάτογλου είναι Καθηγητής Φυσικής Στερεάς Κατάστασης και Διδακτικής
της Φυσικής Τμήματος Φυσικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
(ΑΠΘ) και είναι επικεφαλής του EPG (Electronic Properties Group) και του Μεταπτυχιακού
Προγράμματος Σπουδών Φυσικής Διδακτική & Εκπαιδευτική Τεχνολογία (DIFET).
Τα πεδία ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν: Θεωρητική Φυσική στερεάς κατάστασης,
βοηθητικές τεχνολογίες για μαθητές με αναπηρίες τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, διδακτική της
Φυσικής, εκπαιδευτική τεχνολογία, μοντελοποίηση υλικών, νανοτεχνολογία και
προσομοιώσεις.

  • Organizing Moodle to support Smart Lessons
Ioannis(Yannis) Panges

Ο Γιάννης(Yannis Panges) αποφοίτησε από τη σχολή Επιστήμη της Πληροφόρησης και Πληροφορικής του Ιόνιου Πανεπιστημίου.
Από το 2020 εργάζεται στο Εργαστήριο Γνώσης & Ευφυούς Πληροφορικής(βοηθός ερευνητή).Κατέχει μεταπτυχιακό Πληροφορικής και Δικτύων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και είναι υποψήφιος διδάκτωρ του ίδιου τμήματος.

Είναι junior cryptography engineer που ειδικεύεται στις πρακτικές πτυχές του ασφαλούς πολυμερούς υπολογισμού, των κρυπτογραφικών πρωτοκόλλων blockchain όπως η μηδενική γνώση και του ασφαλούς σχεδιασμού αρχιτεκτονικής, του ασφαλούς ελέγχου ταυτότητας και των διαπιστευτηρίων.

Η εξειδίκευση περιλαμβάνει:
1. Προγραμματισμό σε επίπεδο απόδειξης ιδεών και παραγωγής (java), ιδίως στο πλαίσιο της αλυσίδας μπλοκ (blockchain).
2. Διδασκαλία και διάδοση προηγμένων κρυπτογραφικών θεμάτων, προσπαθώντας να υποστηρίξει και να εκπαιδεύσει ό,τι είναι το αιχμηρότερο στην κρυπτογραφία και την ασφάλεια.

Πρόσφατα ασχολήθηκε με κατανεμημένα συστήματα υπογραφών (ιδίως με την παραγωγή κλειδιών), τη διαχείριση ταυτότητας και τα διαπιστευτήρια. Επί του παρόντος έρευνα ενεργά τομείς που αφορούν το blockchain και κατανεμημένες υπογραφές. Εργάζεται επίσης επί του παρόντος στον τομέα της διαχείρισης ταυτοτήτων με βάση την αλυσίδα μπλοκ (blockchain).

https://www.researchgate.net/profile/Yannis-Panges

  • Μεγαλώνοντας ψηφιακούς πολίτες: Οδηγός διαδικτυακής ασφάλειας για παιδιά
Ioannis(Yannis) Panges

Ο Γιάννης(Yannis Panges) αποφοίτησε από τη σχολή Επιστήμη της Πληροφόρησης και Πληροφορικής του Ιόνιου Πανεπιστημίου.
Από το 2020 εργάζεται στο Εργαστήριο Γνώσης & Ευφυούς Πληροφορικής(βοηθός ερευνητή).Κατέχει μεταπτυχιακό Πληροφορικής και Δικτύων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και είναι υποψήφιος διδάκτωρ του ίδιου τμήματος.

Είναι junior cryptography engineer που ειδικεύεται στις πρακτικές πτυχές του ασφαλούς πολυμερούς υπολογισμού, των κρυπτογραφικών πρωτοκόλλων blockchain όπως η μηδενική γνώση και του ασφαλούς σχεδιασμού αρχιτεκτονικής, του ασφαλούς ελέγχου ταυτότητας και των διαπιστευτηρίων.

Η εξειδίκευση περιλαμβάνει:
1. Προγραμματισμό σε επίπεδο απόδειξης ιδεών και παραγωγής (java), ιδίως στο πλαίσιο της αλυσίδας μπλοκ (blockchain).
2. Διδασκαλία και διάδοση προηγμένων κρυπτογραφικών θεμάτων, προσπαθώντας να υποστηρίξει και να εκπαιδεύσει ό,τι είναι το αιχμηρότερο στην κρυπτογραφία και την ασφάλεια.

Πρόσφατα ασχολήθηκε με κατανεμημένα συστήματα υπογραφών (ιδίως με την παραγωγή κλειδιών), τη διαχείριση ταυτότητας και τα διαπιστευτήρια. Επί του παρόντος έρευνα ενεργά τομείς που αφορούν το blockchain και κατανεμημένες υπογραφές. Εργάζεται επίσης επί του παρόντος στον τομέα της διαχείρισης ταυτοτήτων με βάση την αλυσίδα μπλοκ (blockchain).

https://www.researchgate.net/profile/Yannis-Panges

  • Μεγαλώνοντας ψηφιακούς πολίτες: Οδηγός διαδικτυακής ασφάλειας για παιδιά
Manos Garefalakis

Manos Garefalakis received a B.Sc. in Electronic Computing Systems Engineering from the Technological Institute of Piraeus (1997) and a B.Sc. in Electrical Engineering from the Technological Institute of Crete (2018), the Master in "Adult Education" from the Hellenic Open University (2012) and the M.Sc. degree in “Informatics & Multimedia” from the department of Informatics Engineers of the Technological Institute of Crete (2016). He is currently working towards a Ph.D. degree at the Hellenic Mediterranean University, specializing in the sector of the Remote Laboratories. Professionally, since 2001, he has worked as an IT teacher in the Secondary Education of Heraklion in Crete, Greece.

  • Remote Laboratory as an External Tool in a Moodle Course
Maria Tsaroucha

Εκπαιδευτικός
Υποψήφια Διδακτόρισσα Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Α.Π.Θ.

  • Αξιοποίηση της Μαθησιακής Αναλυτικής στην Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών μέσω MOOCs: μία οριοθετημένη ανασκόπηση άρθρων
Marie Archour

Marie Achour has extensive work experience in various roles and industries.

Marie is currently serving as the Global Head of Product at Moodle since January 2022.

Prior to that, they held the position of Non Executive Director at Suitsme and Ruah Community Services, starting in February 2020 and January 2020 respectively.

From 2019 to 2022, Marie worked at Vix Technology, where they first served as the Pulse Product Line Manager from October 2019 to June 2021, and then as the Head of Product Management from June 2021 to January 2022.

Before their time at Vix Technology, Marie was employed at Bankwest from 2012 to 2019. Their roles at Bankwest included Principal Product Owner, Strategy Advisor - Technology & Transformation, General Manager Business Development - Products & Marketing, and Executive Manager Customer Strategy & Process - Products & Marketing.

Their earlier work experience includes roles at Alphawest Pty Ltd as a Business Analyst from 2000 to 2006, and at Scitec Pty Ltd as a Service Coordinator from 1997 to 2000.

Marie Achour has a diverse educational background. In 1996, they earned a Bachelor's Degree in International Business from the Amsterdam School of International Business. Prior to that, from 1993 to 1996, they completed their Bachelor of Business Administration in International Business at the University of Montevallo. In 2009, Marie obtained an MBA in Business from Edith Cowan University. Additionally, they have a Professional Training in Influential Leadership from UNSW, although the specific start and end years are not provided. Marie Achour also holds a certification as a Certified Scrum Product Owner from the Scrum Alliance, which they obtained in October 2018.

  • Moodle Overview & Product Vision
Nikolaos Sergis

University of West Attica student of Department of Informatics and Computer Engineering, Heads of operation at BrainVRse

  • Gamification και Επαυξημένη Πραγματικότητα στο Moodle για την εκπαίδευση μαθητών με Δ.Α.Φ. σε Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής
Panagiota Xenaki

Eργοθεραπεύτρια
Κέντρο ειδικών
θεραπειών "Λόγος και επικοινωνία"

  • Gamification και Επαυξημένη Πραγματικότητα στο Moodle για την εκπαίδευση μαθητών με Δ.Α.Φ. σε Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής
Serafeim A. Triantafyllou

Serafeim A. Triantafyllou is a Computer Science Teacher. He has worked as a Computer Science Teacher in schools of Primary and Secondary Education of the Greek Ministry of Education and Religious Affairs. He is also a Certified Microsoft Innovative Educator and a Microsoft Innovative Educator Expert for 2023-2024. He was born in Thessaloniki. Serafeim received his BSc in Applied Informatics at the Department of Applied Informatics of the University of Macedonia, an MSc degree in Continuing Education at the Department of Educational and Social Policy of the University of Macedonia, and a master’s degree of Education in Special Education at the Department of Education of the University of Nicosia and the Department of Educational Sciences and Early Childhood Education of the University of Patras. He has completed successfully the (400 hours) educational program in intercultural education at the Department of Economics of the University of Piraeus. He has completed successfully the 1st EURASIP-GAIPDM Seasonal School on “Learning from Signals, Images, and Video” at the School of Informatics of the Aristotle University of Thessaloniki. He holds a certificate of Membership of IEEE Education Society that recognizes him as the Affiliate in good standing, denoting a personal and professional commitment to the advancement of technology. Serafeim is also a Member of the Hellenic Society for STEM Education. Serafeim taught as Teaching and Research Assistant at the University of Macedonia from 2021-05 to 2021-09, and as Teaching and Research Staff in School of Pedagogical and Technological Education (ASPETE), Annex of Thessaloniki (Greece) for the academic years 2017-2019 and 2022-2023 respectively.

He has served as a reviewer for academic journals and academic conferences. Serafeim is also a certified trainer for Adults of non-formal education by the National Organization for the Certification of Qualifications & Vocational Guidance – EOPPEP. He worked as a professor of Computer Science in Public Vocational Training Institutes and Lifelong Learning Centres. His research interests are in the areas of Educational Technology, STEAM technologies, Gamification technologies, Artificial Intelligence, Special Education, Lifelong learning and e-learning. Serafeim is also author of computer science and pedagogy books.

  • Web 2.0 Τεχνολογίες στις Ελληνικές Επιχειρήσεις και η ανάγκη εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχειρήσεων στις Nέες Tεχνολογίες
Sofia Mougiakou
  • How to evaluate an Online Course at Moodle Academy: the case of the OpenDigCompEdu Project
  • Open Badges and Micro-credential of online Professional Development Courses: the case of the OpenDigCompEdu Project
  • The Open Digital Education Eco-system Course at the Moodle Academy
Vasilis Palilis

O Βασίλης Παλίλης είναι πτυχιούχος του Φυσικού και του Παιδαγωγικού τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών, με 25ετή διδακτική εμπειρία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση και είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων.

Είναι Ειδικός του e-learning - Πιστοποιημένος δημιουργός του Μoodle (MCCC) και εκπαιδευτής του (MEC). Eίναι Moodle Mentor Assesor για τους υποψηφίους του Moodle Educator Certificate, του μοναδικού αναγνωρισμένου παγκοσμίως Πιστοποιητικoύ.

Είναι συνεργάτης της WIDE Services, διευθύνει την ακαδημία 'Widetraining' όπου παρέχονται προγράμματα εκπαίδευσης στην χρήση του Moodle, για το πιστοποιητικό MEC, στο Gamification και στα πλαίσια του STE(A)M.

Έχει ιδρύσει και διαχειρίζεται το εκπαιδευτικό site 'learn-era.gr' και είναι εισηγητής των e-μαθημάτων του.
Υπήρξε συνεργάτης της ‘ΕΕΛ/ΛΑΚ’ στο πρόγραμμα "Co{de} Create" όπου δημιούργησε Moodle μαθήματα στο site https://elearn.ellak.gr/ και τα δίδαξε δια ζώσης και εξ αποστάσεως επί 3 έτη.

Έχει επίσης συνεργαστεί με το ‘Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο’ σε πληθώρα έργων με τελευταίο το ‘Tαχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (T4E)’

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε συνέδρια, είναι συγγραφέας βιβλίων Μαθηματικών Φυσικής και Χημείας και έχει συν-δημιουργήσει εκπαιδευτικά λογισμικά.

  • Πρόγραμμα ‘Κοινωνική Μάθηση με το Moodle’ / Program 'Social Learning with Moodle'
Vassilios Vescoukis

Καθηγητής ΕΜΠ

  • Moodlechain: Μια επέκταση για διαχείριση βαθμολογιών με τεχνολογίες Blockchain
Yiannis Arapoglou

Hi, I am Yiannis!

CEO & Founder of WIDE Services company, Premium Moodle Partner for Greece, Cyprus and Albania.

I am an e-Learning Specialist & an experienced adult trainer. I have worked in all places in a Software/E-learning services company with expertise in designing Gamified e-Learning courses. I have involved as a Project Manager, Sales, customer care, Training/Technical Manager, developer(,...) in hundreds of projects since 2006 when I started my career.
As Solution Architect I work with HR/Training managers to analyze their training needs & organize their LMS accordingly. I have worked with many large organizations & designed their e-Learning platforms to train thousands of users. Companies who trusted me are OPAP SA, Athens International Airport, Vodafone, Kotsovolos, Kleemann, Intralot,...
I have also participated in creating online courses for various topics & industries like induction, ISMS, product/services etc.

I usually act as an e-Learning Business Consultant. I enjoy to design solutions for small or large organizations & help them grow their ideas to e-Learning Businesses. My IT background helps me to design new solutions, thinking out of the box of Moodle, & make clever LMS systems, with automation which help companies to focus on their trainings instead of just administration the LMS.

I have received awards in international competitions & degrees in various topics (Innovation, entrepreneurship, edu games etc), & I act as Moodle Mentor-Assessor for Moodle Course Creator Certificate. That's why I think I have strong knowledge of Moodle!

Meanwhile, from 2011 I help with Moodle Translation in Greek & also I am one of the responsible compilers for the Moodle Pty Ltd videos on youtube channel.

I have completed my bachelor in University of Piraeus in Department of Digital Systems & afterwards received my MSC diploma in e-Learning from the same Dpt.
I have presented several works in many conferences in Europe talking for e-learning games, design patterns, the use of comics in education, Gamification, Moodle etc.

  • Πρόγραμμα ‘Κοινωνική Μάθηση με το Moodle’ / Program 'Social Learning with Moodle'
Αναστάσιος Μικρόπουλος

Ο Αναστάσιος Μικρόπουλος είναι Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, http://earthlab.uoi.gr/. Το συγγραφικό του έργο στο πεδίο των τεχνολογιών μάθησης και της εικονικής πραγματικότητας στην εκπαίδευση περιλαμβάνει βιβλία, δημοσιεύσεις σε έγκριτα διεθνή και ελληνικά περιοδικά, και πρακτικά συνεδρίων. Το επιστημονικό έργο του είναι διεθνώς αναγνωρισμένο με περισσότερες από 3800 αναφορές (https://scholar.google.gr/citations?user=3ZaLmnkAAAAJ&hl=el). Έχει συντονίσει και συμμετάσχει σε περισσότερα από 45 ερευνητικά, αναπτυξιακά και εκπαιδευτικά ανταγωνιστικά έργα. Ο Αναστάσιος Μικρόπουλος είναι διευθυντής του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και εκλεγμένος πρόεδρος της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, http://www.etpe.gr/.

  • Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων: Τεχνολογικές και θεματικές υλοποιήσεις
ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΙΝΑΤΣΕΛΛΑ

Dimitra Vinatsella holds a B.Sc. in “Informatics & Telecommunications” (2003) and a M.Sc. in ”Communication Systems and Networks” (2007) from National and Kapodistrian University of Athens. She started to work as a Product Development Manager in Vodafone Greece responsible to act as an overall project manager for the planning, development, roll out and post launch monitoring of retail commercial Value Added Services and Products. In 2007, she joined the Greek Ministry of Education, Research and Religious Affairs, as Computer Science Teacher and since 2012 she has been working in a cross-functional team in the Center of Informatics and New Technologies of the Directorate of Secondary Education of Piraeus. She has a long experience in e-Learning utilizing innovative technologies and learning management systems and she has participated successfully in several scientific research European programmes, including the Learn2Analyze project. Currently, she is a Ph.D. Candidate at the Department of Digital Systems, University of Piraeus, Greece.

  • How to evaluate an Online Course at Moodle Academy: the case of the OpenDigCompEdu Project
  • Open Badges and Micro-credential of online Professional Development Courses: the case of the OpenDigCompEdu Project
  • The Open Digital Education Eco-system Course at the Moodle Academy
Δημοσθένης Νικούδης

Τεχνικός Υπεύθυνος ομάδας ανάπτυξης ΠΣΔ από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, μέλος της ομάδας ΠΣΔ από το 2012.
Απόφοιτος του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας.

  • Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση μέσω moodle στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: Υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές
ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Konstantinos Kalemis D.Ed., PhDc, MA, M.Ed., MAeD, M. Sc. is a member of the teaching register at the National Centre for Public Administration and Local Government (EKDDA) in the scientific fields (a) Legal, Social & Political Sciences and (b) Adult Education and in the following Areas of Studies: (a) Political and Administrative Organisation of the Public Sector, (b) Adult Education Theories and Approaches, (c) Research, Design, Evaluation of Education Programmes, and (d) Education Organisation and Administration. Is a Trainer B in IEP – Act: “Education of Teachers in Curriculums” Code. MIS (MIS): 5035543, Trainer B level in IEP – Subproject 2 ‘Project 2’ Production and final configuration of training-supporting material, of the act ‘Training on practices in support of pupils and pupils in the context of Differentiated Teaching’ (MIS) code 5032906 and a trainer A level in the IEP – operation: MIS-5070654 ‘Introductory Teacher Training’ code MIS (MIS) 5070654 – Trainer’s 1st appointing authority: 69HXOD-94C, Protocol No: 3486/24-03-2022, Minute 14/17-03-2022.
Designer/Creator of material programs & laboratory applications from the pilot application & new proposals 2021 – 83_ENVIRONMENT, lighted GREEN IN THE WORLD (INTERNATIONAL ASSOCIATION FOR E-SCIENCE-IAFeS) Skills Programs 21+ IEP :
(https://eLearning.iep.edu.gr/study/mod/folder/view.php?id=19768).
Trainer in the seminar on: “I. e-learning platforms – educational material production tools – communication tools”, from 25/10/2021 to 01/05/2022, duration 160 hours, National Etwinning Support Office. He has authored a large number of scientific articles, studies and papers at Educational Conferences and Seminars.
His interests focus on the introduction of New Technologies as an alternative teaching process and on the design of new curricula for open and d-Learning. His research interests also include educating migrant ethnic minorities focusing on charismatic and talented students and aiming at promoting natural language theory and technology and knowledge processing, particularly semantic analysis that bridges the gap between language and knowledge, with the new use of both machine learning and inference methods.
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/konstantinos-kalemis-02233440/

Academia.edu: https://culture-routes.academia.edu/KONSTANTINOSKALEMIS

Personal Website: https://konstantinoskalemis.academia.edu/

ResearchGate: https://www.researchgate.net/profile/Konstantinos-Kalemis

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=hhx-iyEAAAAJ&view_op=list_works&gmla=AJsN-F5MlhhJJchObGuJmhwuI0LbO32FJtYUrjpxy2coavOQYW-p5hXrXNUpK3ovt4mC8QfhVshjJsr2qK4Z6t9ZZVWNWvfvpTr-c1QoVDsFw3KvTP52MEw

ORCID
Connecting research and researchers https://orcid.org/0000-0003-3085-873X

  • Ενσωμάτωση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στα συστήματα διαχείρισης της μάθησης για την ενίσχυση του eLearning
ΜΠΑΦΑ ΕΛΛΗ

Εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ04.05 (Γεωλόγος). Μεταπτυχιακές σπουδές στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στους υδατικούς πόρους και στο Πανεπιστήμιο Κύπρου στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Εκπαιδευτής ενηλίκων και με επιμόρφωση στην διαπολιτισμική εκπαίδευση και στην διδασκαλία σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας.

  • THE ADVANTAGES OF THE MOODLE PLATFORM ΙΝ ΤΗΕ EDUCATION OF STUDENTS WITH LEARNING DIFFICULTIES ΙΝ SECONDARY EDUCATION
Μιχάλης Παρασκευάς

Ο Μιχάλης Παρασκευάς είναι καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος», επικεφαλής Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης eTwinning και συντονιστής του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Διαθέτει τριακονταετή εξειδικευμένη επαγγελματική εμπειρία σε θέματα σχεδιασμού, υλοποίησης και λειτουργίας δικτύων ευρείας κλίμακας και υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ηλεκτρονικής μάθησης. Διευθύνει αντίστοιχα αναπτυξιακά και ερευνητικά έργα, τα οποία έχουν δεχθεί εθνικές και διεθνείς διακρίσεις.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν σε ψηφιακή ανάλυση και επεξεργασία σημάτων, θεωρία πληροφοριών, δίκτυα επόμενης γενιάς, εφαρμογές μηχανικής μάθησης σε επεξεργασία εικόνας και φυσικής γλώσσας και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Εκπαίδευσης.

https://paraskevas.ece.uop.gr/

  • Ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα μέσω moodle στο eTwinning: Κτίζοντας μια Ισχυρή Κοινότητα Εκπαιδευτικών
Χριστίνα Τζώρτζη

Εκπαιδευτικός ΠΕ70 ΕΑΕ, MEd, 14ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

  • Gamification και Επαυξημένη Πραγματικότητα στο Moodle για την εκπαίδευση μαθητών με Δ.Α.Φ. σε Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής