STREAM και Εκπαιδευτική Ρομποτική στο Νηπιαγωγείο. Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη
2022-09-24, 12:30–14:00 (Europe/Athens), Αίθουσα Εργαστηρίων 1- Κτίριο Πολυμέσων

Η εκπαίδευση με βάση την προσέγγιση STREAM στοχεύει στην προετοιμασία των παιδιών για την επίλυση παγκόσμιων ζητημάτων μέσω της διερεύνησης, της ανακάλυψης, της δημιουργικής και κριτικής σκέψης, της συνεργασίας, της αποτελεσματικής αλληλεπίδρασης και της επικοινωνίας.
Μέσα από το συγκεκριμένο εργαστήριο – workshop το οποίο απευθύνεται στην Προσχολική Εκπαίδευση και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, θα συνδυαστεί η μεθοδολογία STREAM και η εκπαιδευτική ρομποτική με το επιδαπέδιο ρομπότ Beebot, σε ένα ταξίδι δημιουργικής και κριτικής σκέψης στην Ευρώπη, με στοιχεία Γεωγραφίας, Ιστορίας και Πολιτισμού.
Άλλωστε «Όλα όσα το σχολείο μπορεί ή χρειάζεται να κάνει, είναι να αναπτύξει την ικανότητα των μαθητών να σκέφτονται..» John Dewey


Απαιτείται ξεχωριστή εγγραφή στο https://scientix.ellak.gr/engrafi-parakolouthisis-sto-ergastirio-stream-ke-ekpedeftiki-rompotiki-sto-nipiagogio-taxidevontas-stin-evropi/

Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς Προσχολικής Εκπαίδευσης και πρώτων τάξεων του Δημοτικού, που συνδυάζει τη μεθοδολογία STREAM και την Εκπαιδευτική Ρομποτική σε ένα ταξίδι δημιουργικής και κριτικής σκέψης στην Ευρώπη, με στοιχεία Γεωγραφίας, Ιστορίας και Πολιτισμού.

Παρασκευή Φώτη: Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών 3ου ΠΕΚΕΣ Αττικής, Μεταδιδάκτωρ (STEAM) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Scientix Ambassador
Γκρέτα Λεβέντη: Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Εκπαιδεύτρια STEM και Ρομποτικής.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΗ Post Doc c.in STE(A)M, PhD, MEd, MA, Educational Coordinator in Preschool Education, Greek Ministry of Education and Religious Affairs, Scientix Ambassador.
Paraskevi Foti serves as an Educational Coordinator in Preschool Education at the 3rd Regional Educational Planning Center of Attica -Greek Ministry of Education and Religious Affairs- with a second specialization in Philology and accredited degrees in Music. She holds a PhD in Language from the Department of Philosophy, Pedagogy and Psychology of the University of Athens, Master's Degree (MEd) with Diploma in Intercultural Education and Management of Diversity and another Master's Degree (MA): Specialization in ICT and Special Education with Diploma in STEAM and Educational Robotics in the inclusive kindergarten. Now she is conducting a post-doctoral thesis on STEAM at the University of Western Macedonia with Professor Tharrenos Bratitsis. She has published articles on topics related to language, Intercultural Education, STE(A)M and educational robotics and scientific articles and studies in international and national scientific journals. She is a developer of projects STEAM and Robotics in Kindergarten for the 21st Century Skills Labs of the Institute of Educational Policy (IEP), developer, coordinator and author of content for eTwinning seminar (Educational Robotics with Bee-Bot) and EELLAK seminar (Fossbot). She is a Scientix Ambassador and developer in STEM Leanring Scenarios for Kindergarten in the MOOC of Scientix/European Schoolnet Academy: STEM Out of The Box: A STEM Approach to Non-STEM Subjects, which began in September 2022 and evaluator in educational robotics competitions with a strong interest in Information and Communication Technologies and their contribution to teaching work, actively supporting open software. She is a Scientific Associate with many years of lecturing at undergraduate and postgraduate level - MSc Pedagogy through Innovative Technologies and Biomedical Approaches - University of West Attica.

This speaker also appears in:

Γκρέτα Λεβέντη BEng, MPhil, MSc - Engineer/STEM & Robotics Mentor/LEGO® Education Academy Certified Teacher Trainer
Η Γκρέτα Λεβέντη είναι πτυχιούχος μηχανικός και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MPhil στον τομέα της μηχανικής από το Πανεπιστήμιο του Manchester. Είναι επίσης κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc in STEM Education της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. με ειδίκευση στη διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, την Πληροφορική, την Μηχανική και τα Μαθηματικά (STEM). Κατέχει πιστοποίηση από το British Council για διδασκαλία με τη μέθοδο CLIL (Content and Language Integrated Learning) η οποία συνδυάζει τη διδασκαλία ξένης γλώσσας με διάφορα γνωστικά αντικείμενα. Είναι ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης STEM, πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια της LEGO® Education και μέλος της ομάδας “Mathisis” που διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια STEM και ρομποτικής και τον διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής First LEGO®League Athens. Παράλληλα, είναι δημιουργός του προγράμματος “P.U.L.S.E®” (Playing Understanding and Learning in STEM Education) για την εισαγωγή των παιδιών του νηπιαγωγείου στην ρομποτική και τις θετικές επιστήμες και συν-δημιουργός της ομάδας “Out of the Box”, που διοργανώνει βιωματικά εργαστήρια για παιδιά και ασχολείται και με τη δημιουργία εκπαιδευτικών επιτραπέζιων παιχνιδιών.

This speaker also appears in: