Ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα μέσω STEM. Μια διδακτική παρέμβαση για μαθητές γυμνασίου.
2022-09-25, 12:45–13:00 (Europe/Athens), Αίθουσα Εκδηλώσεων ΕΜΠ

Η μαθησιακή προσέγγιση STEM, η οποία ενσωματώνει τους κλάδους της επιστήμης, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών, αυξάνει τη δημοτικότητά της σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και του κόσμου. Οι χώρες προσπαθούν να διασφαλίσουν ότι οι μαθητές αναπτύσσουν τις γνωστικές, συναισθηματικές και επιστημονικές δεξιότητές τους ενσωματώνοντας τη μαθησιακή προσέγγιση STEM στα εκπαιδευτικά τους συστήματα. Σε αυτό το πλαίσιο, θεωρείται σημαντικό να προετοιμαστεί το περιεχόμενο του μαθήματος κατάλληλα για την προσέγγιση της μάθησης STEM και να περιληφθούν δραστηριότητες βασισμένες σε αυτού του είδους τον σχεδιασμό. Σε αυτή την εργασία παρουσιάζεται μια εκπαιδευτική παρέμβαση η οποία βασίζεται στη μεθοδολογία της επίλυσης προβλημάτων (Problem Based Learning -PBL) εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων STEM, με στόχο την απόκτηση από τους μαθητές, εμπειριών του πραγματικού κόσμου που αφορούν την ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα εν γένει.

See also: kouvara_ppt

Theodora Kouvara holds a degree in Greek Literature from the University of Patra and a Master degree in the field of Special Education from the University of Nicosia. She is working as an Instructional Designer in Educational Content, Methodology and Technology Laboratory of HOU