Theofanis Orfanoudakis

The speaker's profile picture

Sessions

09-25
12:45
15min
Ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα μέσω STEM. Μια διδακτική παρέμβαση για μαθητές γυμνασίου.
Καραχρήστος Χριστόφορος, Theofanis Orfanoudakis, THEODORA KOUVARA

Η μαθησιακή προσέγγιση STEM, η οποία ενσωματώνει τους κλάδους της επιστήμης, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών, αυξάνει τη δημοτικότητά της σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και του κόσμου. Οι χώρες προσπαθούν να διασφαλίσουν ότι οι μαθητές αναπτύσσουν τις γνωστικές, συναισθηματικές και επιστημονικές δεξιότητές τους ενσωματώνοντας τη μαθησιακή προσέγγιση STEM στα εκπαιδευτικά τους συστήματα. Σε αυτό το πλαίσιο, θεωρείται σημαντικό να προετοιμαστεί το περιεχόμενο του μαθήματος κατάλληλα για την προσέγγιση της μάθησης STEM και να περιληφθούν δραστηριότητες βασισμένες σε αυτού του είδους τον σχεδιασμό. Σε αυτή την εργασία παρουσιάζεται μια εκπαιδευτική παρέμβαση η οποία βασίζεται στη μεθοδολογία της επίλυσης προβλημάτων (Problem Based Learning -PBL) εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων STEM, με στόχο την απόκτηση από τους μαθητές, εμπειριών του πραγματικού κόσμου που αφορούν την ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα εν γένει.

-
Αίθουσα Εκδηλώσεων ΕΜΠ