Μαρία Ξέστερνου

Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με αντικείμενο τη «Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων με την εφαρμογή λογισμικού». Υπήρξε πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής, [Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1990], μεταπτυχιακή διπλωματούχος [D.E.A. Paris-Sorbonne-Paris IV, 1991] και διδάκτωρ (Docteur es lettres, Paris-Sorbonne-Paris IV, 2001] του Πανεπιστημίου Σορβόννης, υπότροφος του ιδρύματος «Α.Γ. Λεβέντη», του ιδρύματος «Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης», του Παγκόσμιου Συμβουλίου Εκκλησιών (COE, Γενεύη) και του ιδρύματος Hardt (Γενεύη).
Είναι εκπονήτρια του νέου Προγράμματος Σπουδών του μαθήματος της Λογοτεχνίας στο Λύκειο (2021-), επιμορφώτρια των εκπαιδευτικών ΠΕ02 και επόπτης της Εισαγωγικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, ΙΕΠ (ενότητα Α3-Δευτεροβάθμια-Διδακτικές Μέθοδοι και Τεχνικές).
Είναι Πρόεδρος της ΠΕΠΠΣ Πελοποννήσου, υπήρξε επιστημονική υπεύθυνη και εκπονήτρια του έργου ΕΣΠΑ Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως (για την ειδικότητα ΠΕ2), Ειδικός επιστήμονας του ΥΠΟΠΑΙΘ, Ειδικός επιστήμονας και Επιμορφώτρια Κ.ΑΝ.Ε.Π-Γ.Σ.Ε.Ε., Επιμορφώτρια και εισηγήτρια πολυμεσικού εκπαιδευτικού υλικού Π.Ε.Κ. κ.α.
Επιστημονικός κριτής σε διάφορα επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, μέλος ερευνητικών ομάδων, επιστημονική υπεύθυνη σε πολλά ερευνητικά προγράμματα ERASMUS ΚA2. Επιστημονικά ενδιαφέροντα και συγγραφικό έργο: Εκπαιδευτικά λογισμικά, Παιδαγωγική και Έρευνα των Ψηφιακών ανθρωπιστικών Επιστημών (Digital Humanities), Εφαρμογές ΤΠΕ στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση, Πολυτροπικά κείμενα, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

The speaker's profile picture

Sessions

09-25
15:30
120min
Κλείσιμο Συνεδρίου - Στρογγυλή Τράπεζα «Νέα προγράμματα σπουδών καλλιέργειας ψηφιακών δεξιοτήτων και καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές με ελεύθερο λογισμό για την STEM εκπαίδευση»
Tharrenos Bratitsis, Σωτηρίου Σοφοκλής, Αστέρη Θεοδώρα, Κλειώ Σγουροπούλου, Μαρία Ξέστερνου, Μιχάλης Παρασκευάς, Professor AVGOUSTOS TSINAKOS & GEORGE KANELLIS
  1. Χρήστος Τρούσσας, Κλειώ Σγουροπούλου, Καθηγήτρια Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, Εθνική Εκπρόσωπος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τυποποίησης CEN ΤC428 "Digital Competences and ICT Professionalism" «Το Ευρωπαϊκό πλαίσιο ψηφιακών ικανοτήτων στη σχολική εκπαίδευση».
  2. Θεοδώρα Αστέρη, Σύμβουλος Α' ΙΕΠ, Συντονίστρια Επιστημονικής Μονάδας "Ειδική και
    Συμπεριληπτική Εκπαίδευση" «Αποτελέσματα από δράσεις του ΙΕΠ από την Ειδική
    Εκπαίδευση και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που αφορούν στην STEM εκπαίδευση»
  3. Μαρία Ξέστερνου, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου
    Πελοποννήσου « Η αξιοποίηση των ψηφιακών ανθρωπιστικών επιστημών (ENTICING digital humanities) για την καλλιέργεια δεξιοτήτων μέσω της STEM εκπαίδευσης».
  4. Θαρρενός Μπράτιτσης, Καθηγητής του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής
    Μακεδονίας «Οι STEAM δραστηριότητες ως οχήματα ανάπτυξης δεξιοτήτων στο
    Νηπιαγωγείο».
  5. Αύγουστος Τσινάκος, Καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου
    Ελλάδος «Οι τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας στην STEM
    εκπαίδευση».
  6. Σοφοκλής Σωτηρίου, Υπεύθυνος του Τμήματος έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής
    Αγωγής «Τεχνολογικές εφαρμογές στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων του
    Υπουργείου Παιδείας».

Συντονίζει: Μιχάλης Παρασκευάς, Αντιπρόεδρος ΙΤΥΕ Διόφαντος, Αναπλ. Καθ. Πανεπιστημίου
Πελοποννήσου

--
Αίθουσα Εκδηλώσεων ΕΜΠ