Dimitris Tsiastoudis
Scientix Ambassador
Sessions
Οι παρούσες συνθήκες σε παγκόσμιο επίπεδο εισάγουν νέα εκπαιδευτικά εργαλεία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Παράλληλα με την τυπική, αναμορφώνεται και η ειδική αγωγή απευθυνόμενη μέσα από την χρήση του διαδικτύου σε και πολύ διαφοροποιημένο κοινό. Σημαντικά ερευνητικά ερωτήματα περιλαμβάνουν την δυανατότητα διάδρασης των συμμετεχόντων με τα εκπαιδευτικά υλικά αλλά και τους συνεκπαιδευόμενους ώστε να ενισχυθεί η διαδικασία μάθησης. Αυτή η διάδραση εμφανίστηκε ακόμα πιο αναγκαία σε περιόδους υποχρεωτικής μείωσης της δια ζώσης διδασκαλίας ως συνέπεια της πανδημίας. Το moodle ως ασύγχρονη πλατφόρμα εκπαίδευσης περιέχει ισχυρά εργαλεία ανάπτυξης της προσβασιμότητας ώστε να επιτύχουμε την αναγκαία συμμετοχή. Η εργασία παρουσιάζει μία έρευνα δράσης που αφορά την ανάπτυξη ενός προσβάσιμου course μαθητών με προβλήματα ακοής. Παράλληλα παρουσιάζονται και τα εργαλεία ανάπτυξης της προσβασιμότητας ατόμων με μειωμένη όραση.
Για να εγγραφείτε στο workshop συμπληρώστε τα στοιχεία σας στο https://moodlemoot.ellak.gr/engrafi-sto-workshop-ke-mazi-ke-monos-how-to-flip-a-moodle-workshop/
Η Ανάστροφη τάξη (Flipped Classroom) είναι ένα παιδαγωγικό μοντέλο σύμφωνα με το οποίο ο παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας (παράδοση στο σχολείο – εργασίες στο σπίτι) αντιστρέφεται σε (μελέτη στο σπίτι – εργασίες στο σχολείο). Το moodle ως ασύγχρονη πλατφόρμα εκπαίδευσης ισχυροποιεί τη σύνδεση της κοινότητας μάθησης καθώς περιλαμβάνει ασύγχρονη συμμετοχή των μελών της αλλά και τρόπους ενίσχυσης αυτής της σύνδεσης με το peer reviewing των εργασιών που περιλαμβάνεται στο activity workshop. Πως θα μπορούσαμε να ενισχύσουμε αυτήν την σύνδεση αλλά και να το εντάξουμε σε νέες παιδαγωγικές μεθόδους όπως το Flipped Learning?