Καραχρήστος Χριστόφορος

Ο Χριστόφορος Καραχρήστος είναι Υποψήφιος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πατρών με αντικείμενο έρευνας την αποτελεσματικότητα διαδικτυακών μαθησιακών περιβαλλόντων με τεχνικές Τεχνητής Νοημοσύνης. Κατέχει τρία μεταπτυχιακά διπλώματα, στις Ψηφιακές Επικοινωνίες και Δίκτυα από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στα Υπολογιστικά Μαθηματικά και Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Πατρών και στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Frederick.
Είναι ελεύθερος επαγγελματίας με εξειδίκευση στις υπηρεσίες έρευνας πληροφορικής στην εκπαίδευση. Δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών συστημάτων και συστημάτων διαχείρισης μάθησης, τη δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων και περιεχομένου, καθώς και στον σχεδιασμό και την εφαρμογή μεθοδολογιών για ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Για 10 χρόνια συνεργάστηκε επιστημονικά με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Στο πλαίσιο αυτό, συμμετείχε:
• Στην ανάπτυξη των συστημάτων διαχείρισης μάθησης του ΕΑΠ.
• Στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών του ΕΑΠ.
• Στον συντονισμό του έργου ΕΕΥΕΜ/ΕΑΠ (2018–2021), το οποίο περιλαμβάνει την ανάπτυξη εικονικών και διαδικτυακών περιβαλλόντων εργαστηριακής εκπαίδευσης (ΕΔΙΠ.ΟΔ) και τη δημιουργία Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOCs).
Έχει συμμετάσχει σε πολλά ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα, όπως Horizon (XR2Learn, augMENTOR, LeADS), ERASMUS+ (Reamooc, Digihall, Visitor, Drones4STEM), Interreg (Teleicce) αλλά και εθνικά προγράμματα, με αντικείμενο την ανάπτυξη MOOCs και την ενίσχυση της εκπαιδευτικής καινοτομίας.

The speaker's profile picture

Sessions

12-14
12:40
20min
Συστήματα διαχείρισης μάθησης: Ενσωμάτωση μικροδιαπιστευτηρίων (microcredentials) με τεχνολογία blockchain
Καραχρήστος Χριστόφορος, Theofanis Orfanoudakis, THEODORA KOUVARA

Το έργο BlockEd επικεντρώνεται στην εφαρμογή της προσέγγιση των μικροδιαπιστευτηρίων (microcredentials) σε συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS) όπως το Moodle, για την πιστοποίηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων. Παράλληλα προτείνεται και η εφαρμογή της τεχνολογίας blockchain στη διαδικασία πιστοποίησης σε τέτοια περιβάλλοντα μάθησης.

Online