MoodleMoot 2023

ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Konstantinos Kalemis D.Ed., PhDc, MA, M.Ed., MAeD, M. Sc. is a member of the teaching register at the National Centre for Public Administration and Local Government (EKDDA) in the scientific fields (a) Legal, Social & Political Sciences and (b) Adult Education and in the following Areas of Studies: (a) Political and Administrative Organisation of the Public Sector, (b) Adult Education Theories and Approaches, (c) Research, Design, Evaluation of Education Programmes, and (d) Education Organisation and Administration. Is a Trainer B in IEP – Act: “Education of Teachers in Curriculums” Code. MIS (MIS): 5035543, Trainer B level in IEP – Subproject 2 ‘Project 2’ Production and final configuration of training-supporting material, of the act ‘Training on practices in support of pupils and pupils in the context of Differentiated Teaching’ (MIS) code 5032906 and a trainer A level in the IEP – operation: MIS-5070654 ‘Introductory Teacher Training’ code MIS (MIS) 5070654 – Trainer’s 1st appointing authority: 69HXOD-94C, Protocol No: 3486/24-03-2022, Minute 14/17-03-2022.
Designer/Creator of material programs & laboratory applications from the pilot application & new proposals 2021 – 83_ENVIRONMENT, lighted GREEN IN THE WORLD (INTERNATIONAL ASSOCIATION FOR E-SCIENCE-IAFeS) Skills Programs 21+ IEP :
(https://eLearning.iep.edu.gr/study/mod/folder/view.php?id=19768).
Trainer in the seminar on: “I. e-learning platforms – educational material production tools – communication tools”, from 25/10/2021 to 01/05/2022, duration 160 hours, National Etwinning Support Office. He has authored a large number of scientific articles, studies and papers at Educational Conferences and Seminars.
His interests focus on the introduction of New Technologies as an alternative teaching process and on the design of new curricula for open and d-Learning. His research interests also include educating migrant ethnic minorities focusing on charismatic and talented students and aiming at promoting natural language theory and technology and knowledge processing, particularly semantic analysis that bridges the gap between language and knowledge, with the new use of both machine learning and inference methods.
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/konstantinos-kalemis-02233440/

Academia.edu: https://culture-routes.academia.edu/KONSTANTINOSKALEMIS

Personal Website: https://konstantinoskalemis.academia.edu/

ResearchGate: https://www.researchgate.net/profile/Konstantinos-Kalemis

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=hhx-iyEAAAAJ&view_op=list_works&gmla=AJsN-F5MlhhJJchObGuJmhwuI0LbO32FJtYUrjpxy2coavOQYW-p5hXrXNUpK3ovt4mC8QfhVshjJsr2qK4Z6t9ZZVWNWvfvpTr-c1QoVDsFw3KvTP52MEw

ORCID
Connecting research and researchers https://orcid.org/0000-0003-3085-873X

The speaker's profile picture

Sessions

12-09
11:40
20min
Ενσωμάτωση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στα συστήματα διαχείρισης της μάθησης για την ενίσχυση του eLearning
ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (LMS) είναι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται για την παροχή και τη διαχείριση διαδικτυακού μαθησιακού περιεχομένου και εμπειριών. Τα LMS χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα, επιχειρήσεις και άλλους οργανισμούς για την παροχή ευκαιριών ηλεκτρονικής μάθησης σε φοιτητές και εργαζόμενους. Τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα LMS ανοιχτού κώδικα παγκοσμίως είναι το Canvas και το Moodle. Οι αυξανόμενες απαιτήσεις και προσδοκίες για διαδικτυακή μάθηση στον ψηφιακό κόσμο έχουν δημιουργήσει πίεση για σαφή ανάπτυξη των LMS. Στόχος αυτής της μελέτης ήταν να καταδείξει τη διαδικασία ενσωμάτωσης των τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης στα LMS μέσω δειγματοληπτικών εφαρμογών. Έτσι, παρουσιάστηκαν βήματα διαδικασίας, δειγματοληπτικές εφαρμογές και κώδικες που θα μπορούσαν να είναι χρήσιμοι όχι μόνο για τους ερευνητές αλλά και για τους επαγγελματίες. Ωστόσο, δεν πρέπει να λησμονείται ότι η ενσωμάτωση των τεχνολογιών ΤΝ σε ένα LMS είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και αξιολόγηση. Έχει παρατηρηθεί ότι οι χρήστες δεν έχουν επαρκείς γνώσεις σχετικά με το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Εκτός από τα στάδια ενσωμάτωσης που παρουσιάζονται στη μελέτη, υπάρχουν και αρκετοί άλλοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης σε ένα LMS. Οι παράγοντες αυτοί μπορούν να αναφερθούν ως εξής: α) Ασφάλεια και προστασία της ιδιωτικής ζωής: Η διασφάλιση της ασφάλειας και της ιδιωτικότητας των δεδομένων των σπουδαστών είναι ζωτικής σημασίας κατά την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) σε ένα LMS. Είναι σημαντικό να αξιολογούνται προσεκτικά τα μέτρα προστασίας των δεδομένων και να διασφαλίζεται ότι όλα τα δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τους σχετικούς νόμους και κανονισμούς, β) Δεοντολογία: Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στην εκπαίδευση εγείρει μια σειρά ηθικών ζητημάτων, συμπεριλαμβανομένων των προβλημάτων προκατάληψης και της δυνατότητας αντικατάστασης της ανθρώπινης διδασκαλίας και μάθησης. Είναι σημαντικό να αξιολογηθούν προσεκτικά τα ζητήματα αυτά και να διασφαλιστεί ότι η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) συνάδει με τις δεοντολογικές αρχές, γ) Παιδαγωγική/Ανδραγωγική (αγωγή ενηλίκων): Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) σε ένα LMS θα πρέπει να καθοδηγείται από παιδαγωγικά/ανδραγωγικά ζητήματα, όπως ο τρόπος με τον οποίο οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) μπορούν να υποστηρίξουν τη μάθηση των σπουδαστών και ο τρόπος με τον οποίο μπορούν να ενσωματωθούν στη συνολική διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης και δ) Τεχνικές: Κατά την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) σε ένα LMS, υπάρχουν διάφορα τεχνικά ζητήματα που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη, συμπεριλαμβανομένης της συμβατότητας της πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) με το LMS, της διαθεσιμότητας των αναγκαίων πόρων και υποδομών και της ανάγκης για συνεχή συντήρηση και υποστήριξη.

Room 1