2022-09-24, 18:00–18:15 (Europe/Athens), Αίθουσα Διαλέξεων - Κτίριο Πολυμέσων
Ο πλανήτης διαρκώς αλλάζει και η κλιματική κρίση είναι φανερή, για αυτό το λόγο αναγκαία κρίνεται η διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν το κλίμα. Οι μαθητές της πρωτοβάθμιας και κυρίως της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κρίνεται απαραίτητο να μελετήσουν παράγοντες, όπως η θερμοκρασία και η ένταση της ηλιακής ακτινοβολίας, ώστε να κατανοήσουν τους σχετικούς αυτούς με το κλίμα παράγοντες και σε μία επέκταση της δραστηριότητας να αντιληφθούν το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής. Στα πλαίσια αυτά υλοποιείται ένα project διαθεματικής και διερευνητικής μάθησης, με τους μαθητές να κατασκευάζουν αισθητήρες συνδεδεμένους με Arduino (Nano Ble Sense και Uno), που μέσω του κατάλληλου κώδικα μετρούν την ηλιακή ακτινοβολία και την θερμοκρασία. Οι μαθητές επιδιώκεται να εξοικειωθούν με την κατασκευαστική διαδικασία και την δημιουργία διατάξεων, αλλά και με την λήψη και ανάλυση πειραματικών δεδομένων μέσα από την συνεργασία σε ομάδες.
Απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Απόφοιτη του Παιδαγωγικου Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Laboratory Teaching Staff at the Departmet of Pedagogy and Primary Education, National and Kapodistrian University of Athens, Greece.
Research Interests: Science Education, Educational Robotics.
Professor, Department of Pedagogy and Primary Education, National & Kapodistrian University of Athens. Head of the Department.
Academic Director of the Postgraduate Program "STEM Education and Educational Robotics Systems".
- A teaching sequence for teaching and learning about sound, the intensities and frequencies of the notes, based on Physical Computing (Arduino) and embodying CLIL strategies
- Η κλιματική αλλαγή και ο ρόλος της εκπαίδευσης: Μία διδακτική προσέγγιση με τη χρήση του εργαλείου της NetLogo
- Από το STS στο STEAM. Μια κριτική επιστημολογική προσέγγιση