2022-09-25, 12:30–12:45 (Europe/Athens), Αίθουσα Διαλέξεων - Κτίριο Πολυμέσων
Στο άρθρο αυτό παρουσιάζεται μία ερευνητική εργασία, μέσω της οποίας έγινε προσπάθεια να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών που εφάρμοσαν το STEAM στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων κατά τη σχολική χρονιά 2021-2022. Για τις ανάγκες της έρευνας δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με κλειστές ερωτήσεις. Από την επεξεργασία των δεδομένων που προέκυψαν προέκυψε μια σχετική των εκπαιδευτικών όσον αφορά στη γενίκευση της εκπαίδευσης STEAM αλλά και μια ισχυρή επιθυμία τους για περαιτέρω σχετική επιμόρφωση.
Είμαι απόφοιτος του ΠΤΔΕ Αθήνας και από το 2002 διδάσκω σε Δημοτικό. Το 2019 ολοκλήρωσα το ΜΠΣ του ΕΑΠ "Σπουδές στην Εκπαίδευση". Την ίδια χρονιά συμμετείχα στο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ ως ομιλήτρια. Το 2021 ολοκλήρωσα το ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης εκπαιδευτών στο STEM του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Τον Μάιο του 2022 ολοκλήρωσα το σεμινάριο του e-twinning Εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων - Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού.
Ο Σαράντος Ψυχάρης είναι Πρωτοβάθμιος Καθηγητής στην Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης-ΑΣΠΑΙΤΕ στο γνωστικό αντικείμενο «Εκπαιδευτικές Εφαρμογές των Υπολογιστικών Επιστημών».
Είναι Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Γλασκόβης-1988- της Μ. Βρετανίας (Βαθμός Άριστα). Το 1987 του απενεμήθη το Βραβείο «Lord Kelvin», του Πανεπιστημίου της Γλασκόβης για την ερευνητική του δραστηριότητα ως υποψήφιο Διδάκτορα . Έχει πλούσιο ερευνητικό έργο σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια και έχει συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά και Εθνικά έργα. Είναι Πρόεδρος της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης STEM(www.e3stem.edu.gr) με διεθνή εμπειρία στην εκπαίδευση STEM και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Έχει διετελέσει Εθνικός Εκπρόσωπος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για θέματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών, Καθηγητής και Επισκέπτης Καθηγητής σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού. Είναι συνεργάτης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και ήταν Διευθυντής Μεταπτυχιακού προγράμματος σχετικά με το STEM στην εκπαίδευση. Έχει επίσης υπηρετήσει ως Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της ΑΣΠΑΙΤΕ .
Έχει εκδώσει πολλά βιβλία που χρησιμοποιούνται σε Πανεπιστήμια της χώρας ως διδακτικό υλικό ενώ έχει περισσότερες από 150 δημοσιεύσεις σε ξένα περιοδικά και συνέδρια υψηλού κύρους με μεγάλο αριθμό ετεροαναφορών.
Είναι επίσης μέλος editorial board περιοδικών , ανάμεσα των οποίων και το περιοδικό Hellenic Journal of STEM Education http://www.hellenicstem.com/index.php/journal
Συμμετέχει επίσης στην επιμορφωτική ομάδα για το πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης για την υλοποίηση της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων»- «Πλατφόρμα 21+: Εργαστήρια Δεξιοτήτων»-Αύγουστος 2020 ενώ είναι Επόπτης για το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του μαθήματος της Τεχνολογίας σύμφωνα με απόφαση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Διευθυντής του Εργαστηρίου(ΦΕΚ 870, 16-10-2020), με τίτλο «Εργαστήριο Εκπαιδευτικών Εφαρμογών των Υπολογιστικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας» του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ(ΦΕΚ 2920, 17-7-2020)
Πληρέστερο βιογραφικό μπορείτε να αναζητήσετε στην διεύθυνση
http://education.aspete.gr/index.php/en/personnel/acc/research-commitee/206-psycharis-sarantos.html