2022-09-25, 13:45–14:00 (Europe/Athens), Αίθουσα Διαλέξεων - Κτίριο Πολυμέσων
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μια διδακτικής παρέμβασης STEM με τίτλο «Εποικισμός στον πλανήτη Άρη», η οποία υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2021 – 2022 στo πλαίσιo των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Η παρέμβαση εφαρμόστηκε σε 24 μαθητές της Ε’ τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων. Βασικοί στόχοι της ήταν τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της ρομποτικής, του προγραμματισμού, αλλά και της μηχανικής, να εξοικειωθούν με τον επιστημονικό τρόπο σκέψης καθώς και να να συνεργάζονται για την επίλυση προβλημάτων. Διδακτικά αξιοποιήθηκαν η ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας, η διερευνητική μέθοδος και η μέθοδος επίλυσης προβλήματος. Η παρέμβαση ολοκληρώθηκε με επιτυχία, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργητικά και ενθουσιάστηκαν με τις δημιουργίες τους.
Εκπαιδευτικός ΠΕ70, ΜΔΕ στις Επιστήμες Αγωγής, 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων
Ονομάζομαι Χρυσούλα Μαρία Μπερτσεκά, είμαι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, μεταπτυχιακή φοιτήτρια στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Λευκωσίας και δασκάλα πιάνου.
Απόφοιτος του τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.