2022-09-25, 11:15–11:30 (Europe/Athens), Αίθουσα Διαλέξεων - Κτίριο Πολυμέσων
Οι καθημερινές ιδέες των μαθητών για την κλιματική αλλαγή και το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι δύσκολο να αλλάξουν. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση αντιμετωπίζει την πρόκληση της ανάπτυξης εκπαιδευτικών πλαισίων που ενθαρρύνουν την εννοιολογική κατανόηση αυτών των φυσικών φαινομένων από τους μαθητές. Το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) είναι από τα κυριότερα αέρια του θερμοκηπίου και αρκετές διατάξεις έχουν προταθεί για να μετρηθεί η επίδραση της παρουσίας του στην αύξηση της θερμοκρασίας. Σε αυτή την εργασία, πραγματοποιείται εφαρμόζοντας το μοντέλο SAMR μία πειραματική ανίχνευση της επίδρασης του διοξειδίου του άνθρακα στην θερμοκρασία με τη χρήση μικροελεγκτή Arduino για την αλλαγή της στάσης των μαθητών σχετικά με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την κλιματική αλλαγή στα πλαίσια της εκπαίδευσης STEM. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν και επιβεβαιώνουν ότι το διοξείδιο του άνθρακα αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά αέρια του θερμοκηπίου, καθώς ο μαθητής έχει την ευκαιρία να διαπιστώσει την συμβολή του στη διατήρηση της θερμοκρασίας στην επιφάνεια της Γης.
Πτυχιούχος του τμήματος Φυσικής του ΑΠΘ
Μεταπτυχιακός του ΠΜΣ Διδακτική της Φυσικής & Εκπαιδευτική Τεχνολογία