Konstantinos Roumpas

Konstantinos holds a BSc in Physics and is currently working for ATERMON, a tech company based in the Netherlands. He is designing courses and implementing them using Minecraft: Education Edition. The subjects he has worked on are on STEM, VET training, English Language training and more. He also has experience with different programming languages, computational software and graphics editors.


Sessions

09-24
12:30
90min
Η Παιχνιδοποίηση στην Εκπαίδευση STEM – Το παράδειγμα του Διαδραστικού Μουσείου STEM μέσω του Minecraft
Grigoris Gkogkas, Konstantinos Roumpas

Το Minecraft Education Edition, είναι ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι που δύναται να χρησιμοποιηθεί στη σχολική αίθουσα και να συνοδέψει την εκάστοτε διδακτική ύλη. Στόχος του εργαστηρίου είναι η εκπαίδευση πάνω στη χρήση του παιχνιδιού στη σχολική αίθουσα μέσω ενός διαδραστικού ψηφιακού μουσείου STEM και η ανάδειξη της παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση.
Το μουσείο που θα εξερευνηθεί από τους χρήστες, περιλαμβάνει πολλαπλά πειράματα STEM που μπορούν να εξάψουν το ενδιαφέρον των τελικών χρηστών, δηλαδή των μαθητών, για τις επιστήμες.
Επιπρόσθετα, το Μ:ΕΕ περιλαμβάνει πολλαπλά εργαλεία και μεθόδους μάθησης, όπως είναι για παράδειγμα η καταγραφή σκέψεων και ιδεών και η φωτογράφιση εντός του παιχνιδιού. Παράλληλα, το παιχνίδι αυτό διαθέτει ειδικές ρυθμίσεις που το καθιστούν προσβάσιμο σε όλους, όπως είναι η φωνητική ακρόαση του περιβάλλοντος χρήστη και η ρύθμιση της ταχύτητας ανάγνωσης.
Τέλος, εντός του εργαστηρίου θα αξιολογηθεί το ψηφιακό μουσείο και θα συζητηθεί με ποιο πλάνο μαθήματος ταιριάζει το εκάστοτε πείραμα.
ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ: Παιχνιδοποίηση, μάθηση βάση έργου, ψηφιακά εργαλεία, Minecraft

Αίθουσα Εργαστηρίων 3- Κτίριο Πολυμέσων