ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ
Ονομάζομαι Γεωργία (Τζίνα) Σταθοπούλου και γεννήθηκα την 1/3/1972. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Ηλεκτρονικών υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτοχος διαπανεπιστημιακού μεταπτυχιακού διπλώματος ΜΠΛΑ (Λογική και Θεωρία Αλγορίθμων και Υπολογισμού). Το 2021 ξεκίνησα το δεύτερο μεταπτυχιακό μου στην Επιστημολογία STEAM. Εργάζομαι ως μόνιμη εκπαιδευτικός Πληροφορικής στο Μουσικό Γυμνάσιο Λυκειακές τάξεις Ιλίου.
Sessions
Οι πρόσφατες εξελίξεις στη τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) έχουν φέρει τη μηχανική μάθηση και πολλές εφαρμογές της στην πρώτη γραμμή της καθημερινότητάς μας. Καθώς η τεχνολογία ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, οι ερευνητές επικεντρώνονται στη δημιουργία εργαλείων που επιτρέπουν στους μαθητές να αλληλοεπιδρούν με τη μηχανική μάθηση με τέτοιο τρόπο που τους υποκινεί την περιέργεια και τους διδάσκει σημαντικές έννοιες.
Η διδακτική μας πρόταση «Ηλεκτρικά σήματα στην Μηχανική Μάθηση με αξιοποίηση του App Inventor», εστιάζει στην εφαρμογή μοντέλων μάθησης, μεταφοράς και ταξινόμησης ήχου φασματογραφήματος για τη διδασκαλία βασικών εννοιών μηχανικής μάθησης στους μαθητές της Α΄ Λυκείου με τη χρήση του περιβάλλοντος οπτικού προγραμματισμού MIT App Inventor και του Arduino. Η παρέμβαση έχει ως στόχο οι μαθητές κάνοντας χρήση του ιστότοπου Personal Audio Classifier να εκπαιδεύσουν ένα μοντέλο ήχου και αξιοποιώντας το App Inventor να συνδέσουν τη γνωστική περιοχή της πληροφορικής με την μηχανική μάθηση. Επιπλέον με τη βοήθεια του μικροελεγκτή Arduino θα εμπλακούν στην οπτικοποίηση των σημάτων Morse και το Physical Computing προσφέροντας ευκαιρίες στους μαθητές να δημιουργήσουν ψηφιακές λύσεις συνδέοντάς τες με τον πραγματικό κόσμο.