ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΟΥΝΟΥ

Εργασιακή εμπειρία:
2004 έως σήμερα: Καθηγήτρια Φυσικής στο 1ο ΓΕΛ Υμηττού
1988-2003: Καθηγήτρια Φυσικής στον εκπαιδευτικό οργανισμό Ρόμβος (Αργυρούπολη Ηλιούπολη, Γλυφάδα)

Σπουδές:
2021 έως σήμερα: Μεταπτυχιακές σπουδές στην Διδακτική των Θετικών Επιστημών στο ΤΕΕΑΠΗ του Πανεπιστημίου Πατρών
1993-1996: Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στη Φυσική Περιβάλλοντος του Φυσικού τμήματος του ΕΚΠΑ
1985-1992: Πτυχίο Φυσικής από τη σχολή Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ

Επιμορφώσεις:
2020-2021: Παρακολούθηση και πιστοποίηση των ακόλουθων μαθημάτων του MATHESIS:
ΗΥ3.1 Εισαγωγή στην ανάπτυξη ιστοσελίδων με HTML5, CSS3, Javascript
HY3.2 Προχωρημένα θέματα ανάπτυξης ιστοσελίδων
2018: Σεμινάρια Ενίσχυσης στελέχους διοίκησης σχολικής μονάδας σε θέματα Νέων Τεχνολογιών Οργάνωσης και Ψηφιακής Επικοινωνίας, Λειτουργίας και Διαχείρισης
2013: Επιμόρφωση και Πιστοποίηση Β επιπέδου στις ΤΠΕ
2004: Επιμόρφωση και Πιστοποίηση Α επιπέδου στις ΤΠΕ
1998: Επιμόρφωση και Πιστοποίηση ECDL

Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά επιπέδου C2

Επιστημονικά Δίκτυα:
Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση (ΕΕΦΕΕ)
Μέλος της ομάδας Έρευνας και Τεκμηρίωσης Διδασκαλίας της Φυσικής

Συγγραφική δραστηριότητα:
Φυσική Γενικής Παιδείας Α Λυκείου, Α και Β τεύχος, Οκτώβριος 1998, Εκδόσεις Σαββάλα
Πληθώρα ηλεκτρονικών σημειώσεων και παρουσιάσεων ppt για την Φυσική Α, Β και Γ Λυκείου


Sessions

09-25
13:15
15min
Υπολογιστική Σκέψη μαθητών/τριών της Γ Λυκείου και επιδόσεις στα μαθήματα STEM και στο μάθημα της Γλώσσας
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΟΥΝΟΥ

Η παρούσα ερευνητική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης του λανθάνοντος χαρακτηριστικού της Υπολογιστικής Σκέψης 80 μαθητών της τελευταίας τάξης ενός αθηναϊκού Λυκείου και της σχέσης που έχει αυτό το χαρακτηριστικό με τις επιδόσεις των μαθητών στα μαθήματα STEM και στην Γλώσσα. Για το σκοπό αυτό δόθηκε ένα τεστ αξιολόγησης βασικών συνιστωσών της ΥΣ χρησιμοποιώντας ως πηγές άντλησης ερωτήσεων, διεθνείς διαγωνισμούς πληροφορικής. Συγκεκριμένα διενεργήθηκε διαχρονική έρευνα και τα συλλεχθέντα δεδομένα αναλύθηκαν στατιστικά προκειμένου να γίνει αξιολόγηση των ερωτήσεων του τεστ με στόχο την επαλήθευση της διακριτικής τους ικανότητας σε σχέση με το μετρούμενο λανθάνον χαρακτηριστικό και την περαιτέρω βελτίωση του τεστ. Επιπρόσθετα ελέγχθηκε η συσχέτιση του λανθάνοντος χαρακτηριστικού της ΥΣ με τις γραπτές επιδόσεις αυτών των μαθητών στα μαθήματα STEM και στο μάθημα της Γλώσσας, όπου διαπιστώθηκε στατιστικά σημαντική συσχέτιση. Επίσης διερευνήθηκε κατά πόσο τα επίπεδα του λανθάνοντος χαρακτηριστικού της ΥΣ των μαθητών παρουσιάζουν κάποια συσχέτιση με την κατεύθυνση σπουδών των μαθητών.

-
Αίθουσα Εκδηλώσεων ΕΜΠ