Margarita Samoutian

Είμαι νηπιαγωγός και εργάζομαι στο Νηπιαγωγείο Αυλωναρίου της Εύβοιας. Αποφοίτησα από το Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (MSc) στη Συμβουλευτική Ψυχολογία (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας). Είμαι συντονίστρια των των διασχολικών συμπράξεων (ΚΑ2) και των επιμορφώσεων του σχολικού προσωπικού (ΚΑ1) του φορέα μου στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+ και υλοποίησα τα εργαστήρια δεξιοτήτων κατά την πιλοτική εφαρμογή τους. Από το 2015 είμαι ενεργό μέλος της κοινότητας του eTwinning υλοποιώντας περισσότερα από 20 συνεργατικά έργα, ως εταίρος ή συντονίστρια, με εθνική και ευρωπαϊκή αναγνώριση. Ακόμη, έχω διακριθεί με βραβεία σε εκπαιδευτικούς διαγωνισμούς (eTwinning, Bravo Schools, Education Leaders Awards κ.ά.). Το 2020 επιλέχθηκα ως πρέσβειρα του eTwinning & του Scientix και είμαι Leading Teacher στο EU Code Week.


Sessions

09-24
11:45
15min
"Μια Οικοσυμμαχία για την Αειφορία" eTwinning έργο
Margarita Samoutian, ANDRIANA KASVIKI, Μαρία Βασιλοπούλου, Τριανταφυλλιά Δούμα

Το eTwinning έργο «Μια Οικοσυμμαχία για την Αειφορία» αποτελεί μια συνεργασία 16 νηπιαγωγείων της Στερεάς Ελλάδας και Αττικής που εστίασαν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα μέσα από την προσέγγιση της έννοιας της αειφορίας. Οι δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν συνδέθηκαν με τους 4 θεματικούς κύκλους των εργαστηρίων δεξιοτήτων και είχαν ως σκοπό την ευαισθητοποίηση των σχολικών κοινοτήτων σε ζητήματα που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, τη μέριμνα του εαυτού, το σεβασμό της πολιτιστικής κληρονομιάς και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Η πρόταση παρουσιάζει τις συνεργατικές δράσεις που οργάνωσαν οι ομάδες της Οικοσυμμαχίας για τον κύκλο “Δημιουργώ και Καινοτομώ” που συνδέεται με την STEAM Εκπαίδευση και τη Ρομποτική, τις οποίες πραγματοποίησαν στο πλαίσιο του 4ου Μαθητικού Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών της ΕΕΛΛΑΚ. Για την υποστήριξη του σχεδίου οι φορείς έλαβαν δωρεάν τεχνολογικό και ρομποτικό εξοπλισμό. Πιο συγκεκριμένα, τα σχολεία έκαναν έρευνα πεδίου σχετικά με τα μνημεία της περιοχής τους και ανίχνευσαν περιβαλλοντικά ζητήματα γύρω από αυτά. Στη συνέχεια, χαρτογράφησαν και κωδικοποίησαν διαδρομές, κατασκεύασαν μακέτες, προγραμμάτισαν ρομπότ και έφτιαξαν σχέδια δράσης με τις προτάσεις-λύσεις τις οποίες εφάρμοσαν. Τελικό αποτέλεσμα η δημιουργία ενός τουριστικού οδηγού με περιβαλλοντικά μηνύματα. Αποτέλεσμα αυτής της σύμπραξης ήταν η καλλιέργεια του σεβασμού των ιστορικών μνημείων.

Αίθουσα Διαλέξεων - Κτίριο Πολυμέσων