Vivi Iatrou

Ιατρού Παρασκευή
Σύμβουλος STEM, εισηγήτρια πληροφορικής, Socialinnov.
https://stemct.weebly.com
ORCID iD https://orcid.org/0000-0002-4027-9419
MSc Edu «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv (Σ.Τ.Ε.Μ. στην Εκπαίδευση - S.T.E.M. in Education)» Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πτυχιούχος Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Σχολή θετικών Επιστημών.
Επιμορφώτρια εκπαιδευτικών στο STEM/ STEAM και τις ΤΠΕ. Εκπαιδεύτρια Εργαστηρίου στο «Ετήσιο πρόγραμμα επιμόρφωσης- εξειδίκευσης εκπαιδευτών στο stem», Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔI.ΒI.Μ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Επιστημονική υπεύθυνη προγραμμάτων STEM, εισηγήτρια πληροφορικής ενηλίκων, Socialinnov.
Ερευνήτρια για την STEM εκπαίδευση με υλοποίηση εργασιών, δημοσιευμένες σε συνέδρια και περιοδικά και συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά προγράμματα. Υπεύθυνη σχεδιασμού και υλοποίησης προγραμμάτων STEM για μαθητές της προσχολικής, δημοτικής και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για εκπαιδευτικούς.
Μέλος επιστημονικών και οργανωτικών επιτροπών, πανελληνίων διαγωνισμών και ημερίδων σχετικών με τη STEM εκπαίδευση. Ιδρυτικό μέλος της Ε3STEM και γραμματέας της Ε3STEM http://e3stem.edu.gr, Επιστημονικός και τεχνικός συνεργάτης της ομάδας seri http://seri.cs.uth.gr/

Στοιχεία επικοινωνίας
vivi.iatrou@gmail.com
viatrou@socialinnov.gr

The speaker's profile picture

Sessions

09-25
10:00
90min
Πρόβλεψη κινδύνου Δασικής Πυρκαγιάς, μια STEM/STEAM δραστηριότητα, από το πρόγραμμα Tech Talent School για εκπαιδευτικούς.
Vivi Iatrou, Σαράντος Ψυχάρης

Στο εργαστήριο παρουσιάζεται μια δραστηριότητα stem / steam για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στο επιμορφωτικό πρόγραμμα Tech Talent School για εκπαιδευτικούς που υλοποιήθηκε το 2021, στον πυλώνα των ψηφιακών δεξιοτήτων ως παράδειγμα εφαρμογής STEM / STEAM προσέγγισης παρουσιάζεται η δραστηριότητα «Προστατεύοντας τα δάση μας». Η ιδέα του εργαστήριου βασίζεται σε αυτή τη δραστηριότητα που είναι ένα παράδειγμα εκπαιδευτικής παρέμβασης, για την επίλυση ενός πραγματικού προβλήματος, με άμεση εμπλοκή των μαθητών / μαθητριών για την ευαισθητοποίηση τους σχετικά με την προστασία των Δασών.
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου, γίνεται μια σύντομη οριοθέτηση των διαστάσεων της STEM / STEAM εκπαίδευσης (διεπιστημονικότητα, επίλυση αυθεντικών προβλημάτων, «Μεγάλες Ιδέες», ομαδοσυνεργατικές διερευνητικές βιωματικές διαδικασίες, υπολογιστική σκέψη) και στη συνέχεια με εμπλοκή των συμμετεχόντων γίνεται εφαρμογή της εκπαιδευτικής πρότασης με τη χρήση του Microbit.
Σκοπός του εργαστηρίου είναι μέσω παραδειγμάτων οι εκπαιδευτικοί, να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους σε σχέση με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση STEM / SΤEAM δραστηριοτήτων.

Αίθουσα Εργαστηρίων 2- Κτίριο Πολυμέσων