Marina Tsaousidi

Φοιτήτριες του ΠΜΣ Διδακτική της Φυσικής & Εκπαιδευτική Τεχνολογία του τμήματος Φυσικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.


Sessions

09-25
11:00
15min
Τροποποίηση της διδασκαλίας της Ελεύθερης Πτώσης με ένταξη στην STEM εκπαίδευση για την ενίσχυση της Δημιουργικότητας μέσω Επίλυσης Προβλήματος: Διακομιδή σε Καταστάσεις Έκτακτης Ανάγκης
Marina Tsaousidi

Στο σύγχρονο κόσμο, όπου η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται, είναι απαραίτητο ο άνθρωπος να κατέχει κάποιες σημαντικές δεξιότητες. Αυτές αναφέρονται συχνά ως “μαθησιακές δεξιότητες 4C’s” ή απλά 4C’s. Αυτές περιλαμβάνουν την κριτική σκέψη, τη συνεργασία, την επικοινωνία και τη δημιουργικότητα. Η παρούσα εργασία εστιάζει στην ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών Α τάξης Λυκείου με τη χρήση του λογισμικού Tracker. Για την επίτευξη αυτού του στόχου επιλέχθηκε ως διδακτική προσέγγιση η μέθοδος με βάση το πρόβλημα (PBL). Σε αυτό το πλαίσιο επιλέχθηκε ως θέμα η μελέτη της ελεύθερης πτώσης και τέθηκε ως πρόβλημα η διακομιδή φαρμάκων σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Το διδακτικό υλικό σχεδιάστηκε με βάση το μοντέλο ροής δραστηριοτήτων PBL της Diana F. Wood. Οι μαθητές καλούνται, ακολουθώντας το τετράδιο εργασίας, να δημιουργήσουν τα δικά τους βίντεο και να τα αναλύσουν με τη βοήθεια του λογισμικού ώστε να φτάσουν στη βέλτιστη λύση του προβλήματος.

Αίθουσα Διαλέξεων - Κτίριο Πολυμέσων