ΕΛΕΝΗ ΚΟΡΑΚΑΚΗ
Ονοματεπώνυμο: Κορακάκη Ελένη
Ειδικότητα : ΠΕ04-02 και
ΠΕ86, MSc.
Φορέας: Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου Κρήτης
Scientix Ambassandor
Α. Τίτλοι σπουδών
1993: Πτυχίο από τη Σχολής Θετικών Επιστημών του τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης
1997: Απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου από το Γενικό τμήμα του Πολυτεχνείου Κρήτης με εξειδίκευση στον τομέα Ενόργανες και Υπολογιστικές Εφαρμογές Φυσικής και Χημείας στο Περιβάλλον.
2019: Πτυχίο Πληροφορικής από τη Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Β. Μετεκπαιδεύσεις- Επιμορφώσεις:
-1993: Συμμετοχή στο επιδοτούμενο ειδικό μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Εκπαίδευση Παραϊατρικού Προσωπικού σε Υψηλή Εργαστηριακή Τεχνολογία” του Ιατρικού Τμήματος του Πανεπιστήμιου Κρήτης.
-1995: Συμμετοχή στο σεμινάριο “Μanatzment Θερμοκηπιακής Εκμετάλλευσης”
-2001: Υποτροφία Επιμόρφωσης Εξειδίκευσης από το Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών στα πλαίσια προγράμματος ΠΕΝΕΔ, του Υπουργείου Ανάπτυξης, με θέμα “Πολυφαινόλες και πολυμερή τους στο παρθένο ελαιόλαδο και στα υγρά απόβλητα της ελαιουργίας. Αντιοξειδωτική δράση και μηχανισμός ελεύθερων ριζών. Βιοτεχνολογική σημασία στους τομείς υγείας, τροφίμων και περιβάλλοντος”.
-2012: «eTwinning, μέθοδος project και άλλα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων», Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της Δράσης eTwinning, Υπουργείο Παιδείας και Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
-2016:«Κοινωνικο-επιστημονικά Ζητήματα στις Φυσικές Επιστήμες: Διδακτικά Εργαλεία & Στρατηγικές», που υλοποιήθηκαν στα πλαίσια του έργου ENGAGE (Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science), Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας Ινστιτούτο Υπολογιστικών Μαθηματικών.
-Επιμορφώσεις μονοήμερες, διήμερες από ΕΚΦΕ, ΕΥΥ, ΚΠΕ κ.α…
-2017: Υποτροφία από το ινστιτούτο Frauhofer σε συνεργασία με τη αστική μη κερδοσκοπική εταιρία New Wrinkle και το δίκτυο αειφόρων νήσων «ΔΑΦΝΗ», για συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Smart Islands Education» στις εγκαταστάσεις του ινστιτούτου Frauhofer, στο Kassel της Γερμανίας.
-2017: Επιμόρφωση Erasmus ka1+ με τίτλο:“From teachers to facilitators and moderators of a student-centred learning process” Πορτογαλία,
-2018: Επιμόρφωση Erasmus ka1+ με τίτλο: “Coaching in educational contexts to reduce early school leaving”, Ισπανία
-2019-2020: «ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (Β'/θμια)», Σχολή Επιστημών Αγωγής, Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών (ΠΤΔΕ) & Εργαστήριο Πληροφορικής στην Εκπαίδευση και Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών (ΠΤΠΕ) Πανεπιστήμιο Κρήτης
-2020: Σεμινάριο Go Lab ,Ελληνογερμανική Αγωγή
-2021: The Three Rs and Animal Use in Science , European Schoolnet Academy
-2021: Integrated STEM Teaching for Secondary Schools, European Schoolnet Academy
-2021-2022: «II. Εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων - Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού», Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning
-2021-2022: «Raspberry», Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning
Γ. Επιμόρφωση σε ΤΠΕ
1994:Παρακολούθηση κύκλου σπουδών “Επαγγελματική κατάρτιση, τμήμα Χειρισμός Η/Υ”.
2003: Παρακολούθηση του κύκλου σπουδών “Education with Microsoft Products” .
2013: Πιστοποίηση Επιμόρφωσης Α Επιπέδου
2017-18: Πιστοποίηση επιμόρφωσης Β1 Επιπέδου
2019-20: Επιμόρφωση Β2 Επιπέδου
Δ. Συγγραφικό έργο:
Συμμετοχή στα Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα της Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών με θέμα : Διδακτικές Προσεγγίσεις Διερευνητικής Μάθησης
-Μαθήματα 4 - Σχεδιασμός: Δάσκαλος ως σχεδιαστής προγράμματος σπουδών και ερευνητής εν δράση
-Μάθημα 9 - Αξιολόγηση προφορικής παρουσίασης συμμετεχόντων/φοιτητών
https://opencourses.uoc.gr/courses/course/view.php?id=348
-Δημιουργία εκπαιδευτικού σεναρίου στην πύλη Scientix- The community for science education in Europe
Τίτλος σεναρίου: “The Three Rs: Replacement, Reduction and Refinement of Animal use in science”
http://www.scientix.eu/projects/steam-partnerships/3rs
Παρουσιάσεις σε διεθνή συνέδρια
-«Investigation of teachers' interests / concerns about exploratory learning» στο διεθνές συνέδριο “Innovative Science Education” Verona, Italy, 2016
- “IBSEbrief on Wine Production”, στο Διεθνές Συνέδριο Chain Reaction στη Φιλιππούπολη Βουλγαρίας το 2016
Εισηγήσεις στα πρακτικά συνεδρίων με έκδοση ISBN (Αποτελέσματα έρευνας σε καινοτόμα διδακτική πρακτική , έρευνα δράσης -δημοσίευση με σύστημα κριτών)
-«Πρόγραμμα Chain Reaction: Εφαρμογή διερευνητικής μεθόδου διδασκαλίας στο μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας»
Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες» 16 & 17 Απριλίου 2016 Θεσσαλονίκη
Οργάνωση Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ., Τμήμα Φυσικής του Α.Π.Θ., Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών ΠΑΝΕ.Κ.Φ.Ε.)ISBN: 978-960-93-8075-1
-«Παρουσίαση διδακτικής πρότασης- καλή πρακτική με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που σχετίζονται με το περιβάλλον Ανακύκλωση οικιακού ελαιολάδου για παραγωγή βιοκαυσίμου και σαπουνιού»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΝΣΗΣ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΥΠΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ»,2016 Ηράκλειο, ISBN (έντυπη μορφή): 978-618-82615-0-1, ISBN (ηλεκτρονική μορφή): 978-618-82615-1-8
-«Πρόγραμμα “Box of Experiments” Πραγματοποίηση πειραμάτων φυσικών επιστημών με απλά υλικά με σκοπό τη μελέτη της ικανότητας κατανόησης φυσικών εννοιών από μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολείων της Ελλάδας και του εξωτερικού»
10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση 7-9 Απριλίου 2017 Ρέθυμνο
Τόμος 10, ISBN: 978-960-86978-3-6
-
«ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΡΥΠΟΙ ΚΑΙ ΥΔΡΟΒΙΑ ΖΩΗ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ»
Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (Ι.Α.Κ.Ε)
4Ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ 27-29 Απριλίου 2018. Ηράκλειο
ISBN: 978-618-83501-6-8. Η συγκεκριμένη εργασία πήρε Διάκριση στην Ενότητα «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση- Οικολογικές Εφαρμογές» -
«Εμπειρίες από την Αξιοποίηση της Ανεστραμμένης Τάξης στη διδασκαλία του μαθήματος ‘Διαχείριση Φυσικών Πόρων’, Μελέτη περίπτωσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»
11ο Πανελλήνιο Συνέδριο, Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση ΦΛΩΡΙΝΑ, 19-21 Απριλίου 2019 ISBN: 978-618-84302-0-4 -
«H Ανεστραμμένη Διδασκαλία και η εφαρμογή της στη διδασκαλία του μαθήματος Διαχείρισης Φυσικών Πόρων, μελέτη περίπτωσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»
5ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο ΙΑΚΕ, Ηράκλειο 5-7 Απριλίου 2019
"Η διεπιστημονικότητα ως γνωστική, εκπαιδευτική και κοινωνική πρόκληση"
Πρακτικά τόμος Β ISBN: 978-618-84507-3-8 -
«Μνήμη Flash - προσομοίωμα STEM κατασκευής» στο 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση με θέμα: «Ο Ρόλος της Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στην κοινωνία του 21ου αιώνα», Αθήνα, 19-21 Νοεμβρίου 2021 .
Δ. Εισηγήσεις σε ημερίδες- συνέδρια
-«Διερευνητική μάθηση: Ουτοπία ή πραγματικότητα;» 1ο Συνέδριο Chain Reaction “Φυσικές Επιστήμες και Διερευνητική Μάθηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Ηράκλειο 2014
-«Διερευνητική μάθηση: Ουτοπία ή πραγματικότητα;» Ημερίδα Chain Reaction “Φυσικές Επιστήμες και Διερευνητική Μάθηση: Ιδέες και υλικό για την Ερευνητική Εργασία» , Ρέθυμνο 2014
-“Πού είναι η αιθανόλη; Εφαρμογή της διερευνητικής μεθόδου μάθησης και διδασκαλίας σε διδακτικό σενάριο μαθήματος Χημείας Β’ Λυκείου μα θέμα τις Αλκοόλες»
3ο Συνέδριο Chain Reaction “Φυσικές Επιστήμες και Διερευνητική Μάθηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» , Ηράκλειο 2016
-«Παρουσίαση Υλοποιημένου προγράμματος Π.Ε. στα πλαίσια του Δικτύου Αλλάξτε συμπεριφορές...ΑνακυκλωS.O.S.τε!», Διήμερο σεμινάριο Περιφερειακού δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Αλλάξτε συμπεριφορές ..ΑνακυκλωS.O.S.τε!», Χανιά 2016
-«Παρουσίαση στο τριήμερο εκδηλώσεων προβολής και ενημέρωσης για τα Ευρωπαϊκά προγράμματα» της ΠΔΕ Κρήτης, 2018
-«Καλές Πρακτικής Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης στις Θετικές Επιστήμες», που οργάνωσαν οι συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου ΠΕ04 και τα ΕΚΦΕ Κρήτης, 2020
Ε. Αυτοδύναμο διδακτικό έργο
2/98-6/98: Διδασκαλία στο Ι. Ε. Κ. Χανίων, στο μάθημα “Ειδικά Θέματα Χημείας”,
2/98-6/98: Διδασκαλία στο Ι. Ε. Κ. Χανίων, στο μάθημα “Περιβαλλοντικοί Παράμετροι”,
10/2001-6/2002: Εργαστήρια στο μάθημα Χημεία I στα ΤΕΙ Κρήτης
10/2001-6/2002: Εργαστήρια στο μάθημα Χημεία II στα ΤΕΙ Κρήτης
11/2001-2/2002: Διδασκαλία του μαθήματος Χημεία II στα ΤΕΙ Κρήτης
10/2020-5/2021:Επιμορφώτρια στα διαδικτυακά σεμινάρια οργανώνει η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning στην Ελλάδα με θέμα «Εκπαιδευτική Ρομποτική, Arduino”.
10/2021-5/2022: Επιμορφώτρια στα διαδικτυακά σεμινάρια οργανώνει η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning στην Ελλάδα με θέμα «Εκπαιδευτική Ρομποτική, Arduino”.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
-Επιβλέπουσα καθηγήτρια στο μάθημα «Πρακτική Άσκηση Διδακτικής Φυσικών και Τεχνολογικών Επιστημών» 2016-2017
-Επιβλέπουσα καθηγήτρια στο μάθημα «Πρακτική Άσκηση Διδακτικής Φυσικών και Τεχνολογικών Επιστημών» 2017-2018
Στ. Συμβάσεις –βεβαιώσεις συμμετοχής σε ερευνητικά προγράμματα
1/9/94-31/12/94- Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα ΡΙΧΕ του Πολ/νείου Κρήτης.
1/9/2000- 30/5/2001: Συμμετοχή-υπότροφος στο Ερευνητικό Πρόγραμμα ΠΕΝΕΔ “Πολυφαινόλες και πολυμερή τους στο παρθένο ελαιόλαδο και στα υγρά απόβλητα της ελαιουργίας. Αντιοξειδωτική δράση και μηχανισμός ελεύθερων ριζών. Βιοτεχνολογική σημασία στους τομείς υγείας, τροφίμων και περιβάλλοντος” που εκπονήθηκε στο Ινστιτούτο Υποτροπικών Φυτών και Ελιάς Χανίων.
5/3/03-31/8/03: Μελέτη του συστήματος HACCP στην Κοινοπραξία Μελισσοκομικών Συνεταιρισμών Κρήτης.
9/10/16- Πρόσκληση από την Τεχνική Επιτροπή του προγράμματος Chain Reaction για συμμετοχή στο Διεθνές Συνέδριο του προγράμματος στην Φιλιππούπολη Βουλγαρίας
21/8/17-26/8/17- Υποτροφία επιμόρφωσης από το ινστιτούτο Frauhofer σε συνεργασία με τη αστική μη κερδοσκοπική εταιρία New Wrinkle και το δίκτυο αειφόρων νήσων «ΔΑΦΝΗ», για συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Smart Islands Education» στις εγκαταστάσεις του ινστιτούτου Frauhofer, στο Kassel της Γερμανίας. Σκοπός του προγράμματος ήταν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί να έρθουν σε επαφή με νέες τεχνολογίες και λύσεις που δίνουν ώθηση στην δημιουργία πραγματικά 'έξυπνων' νησιών.
Καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο
Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά προγράμματα:
Προγράμματα e-Twinning :
• 2011-12 Συμμετοχή στο βραβευμένο με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας έργο "The Voice of Teens".
• 2011-13 Ιδρυτές του έργου "Personalities".
• 2012-13 Ιδρυτές του βραβευμένου με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας έργου "See you in Lab".
• 2013-14 Ιδρυτές του έργου "The Greats".
• 2014-15 Ίδρυση του βραβευμένου με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας έργου "The Box of Experiments" .
• 2014-15 Συμμετοχή στο έργο "Pocket Science Labroratory".
• 2014-16 Ιδρυτές του έργου "Chemistry and Tales of Water".
2017-18 Ιδρυτές του έργου “2000B.C. -2000 A.D. Energy Evolution”.
• 2018-19 Συμμετοχή στο έργο “Say no to Climate Change”
• 2019-20 Συμμετοχή στο έργο “Let’s Volunteer!” .
• 2019-20 Ιδρυτές του βραβευμένου με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας έργου “DEBATE -GLOBAL AWARENESS”.
• 2020-21 Ιδρυτές του έργου “The effect of climate change in our lives”
• 2020-21 Συμμετοχή στο έργο Recycling means clear future”
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Generations"
- Συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Generations" τα σχολικά έτη 2011-12, 2012-13 .
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Chain Reaction" με θέμα "Φυσικές επιστήμες και Διερευνητική Μάθηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση"
- Συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Chain Reaction" το σχολικό έτος 2013-14
Διάκριση τριων ομάδων μαθητών στις πρώτες θέσεις.
Συμμετοχή στον Εργαστηριακό διαγωνισμό EUSO (European UnionSience-Olympian) προετοιμασία μαθητών για συμμετοχή στον διαγωνισμό τα σχολικά έτη 2010-11, 2014-15,2015-15, 2016-17, 2019-20.
Συμμετοχή στον 5ο Διαγωνισμό Δημιουργικών Πειραμάτων και κατάκτηση της 1ης θέση στη Βιολογία ,2019
Συμμετοχή στο διαγωνισμό Βιντεοσκοπημένων Πειραμάτων ΠΑΝΕΚΦΕ το σχολικό έτος 2021-22
ACSTAC
Συμμετοχή με ομάδα μαθητών στο διαγωνισμό Επιστήμης και Τεχνολογίας ACSTAC το έτος 2016 και κατάκτηση του 1ου βραβείου ως η πιο πρωτότυπη στον τομέα της Χημείας
Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια .Εκπαιδευτικές Γέφυρες
Συμμετοχή στο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια. Εκπαιδευτικές Γέφυρες.
Πρόγραμμα Role Models
Συμμετοχή στο πρόγραμμα Role Models προγράμματος Erasmus + του ΙΚΥ, 2017-18
Science Festival:
Προετοιμασία και παρουσίαση πειραμάτων από ομάδα μαθητών στο Athens Science Festival, Αθήνα 2017
Προετοιμασία και παρουσίαση πειραμάτων από ομάδα μαθητών στο Patras Science Festival, Πάτρα 2018
Προετοιμασία και παρουσίαση πειραμάτων από ομάδα μαθητών στο Patras Science Festival, Πάτρα 2019
Προγράμματα ανταλλαγής
-Με το σχολείο Αγίου Ιωάννη της Λεμεσού Κύπρου ,στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning με τίτλο "Chemistry and Tales of Water",το σχολικό έτος 2015-16.
-Με το σχολείο Graf Friedrich Schule του Diepholz, της Γερμανίας, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning με τίτλο "Chemistry and Tales of Water",το σχολικό έτος 2016-17.
-Με το σχολείο Αγίου Ιωάννη Λύκειο Αγίου Αντωνίου, Λεμεσού Κύπρου να επισκεφτούν το σχολείο μας στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning με τίτλο “Let’s Volunteer!” το σχολικό έτος 2019-2020.
Προγράμματα Erasmus
- 2017-2019: Υπεύθυνη του προγράμματος Erasmus Σχεδίου της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων για το έτος 2017, τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης, με κωδικό αριθμό 2017-1-EL01-KA101-035228 και τίτλο "ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ".
-2018-2020: Υπεύθυνη του προγράμματος Erasmus Σχεδίου της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ2
«Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων ΚΑ229», Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης, με κωδικό αριθμό 2018-1-DE03- KA229-047392_3 και τίτλο “DEBATE -GLOBAL AWARENESS” .
-2020-2022: Υπεύθυνη του προγράμματος Erasmus Σχεδίου της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ2
«Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων ΚΑ226», Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης, με κωδικό αριθμό 2020-1-ES01-KA226-SCH_095689
Connect
Μέλος της παιδαγωγικής ομάδας- επιμορφωτής στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Horizon2020, με τίτλο "Inclusive open schooling through engaging and future-oriented science", ακρωνύμιο "Connect" και κωδικό "Η2020- SwafS-2018-2020/H2020-SwafS-2019-2-two-stage/872814", στο οποίο συμμετέχει η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης.
Περιβαλλοντικά προγράμματα:
"Τα βότανα στη ζωή μας" το σχολικό έτος 2008-2009
"Ιστορίες και Χημείες του Νερού" το σχολικό έτος 2014-15
"Ανακύκλωση -Κομματοποίηση - Δημιουργία βιοκλιματικού περιβάλλοντος " το σχολικό έτος 2014-15
"Ιστορίες και χημείες του Νερού ΙΙ" το σχολικό έτος 2015-16
"Η περιβαλλοντική μας ομάδα", 2015-2016
"Ταξίδι στα έγκατα της γης-Σπήλαια" ,2016-17
" Νοιάζομαι για το περιβάλλον, φροντίζω την υγεία μου , προωθώ τον πολιτισμό",2016-17
" Νοιάζομαι για το περιβάλλον, φροντίζω την υγεία μου , προωθώ τον πολιτισμό ΙΙ",2017-18
«Πτυχές της σχολικής Ζωής», 2020-21
«Κλιματική αλλαγή»,2020-21
“Άνθρωποι και ζώα: άσπονδοι φίλοι;” ,2021-22
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Εικονική Επιχείρηση:
Συμμετοχή στο πρόγραμμα τα σχολικά έτη 2018-19 και 2019-20
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ:
Ανάδειξη περιβαλλοντικού μονοπατιού στο Δήμο Μαλεβιζίου -με συμμετοχή μαθητών 2014
Συμμετοχή ομάδας μαθητών στον διαγωνισμό "Βραδιά του Ερευνητή" στο Ηράκλειο Κρήτης, που εντάσσεται στο πρόγραμμα “Horizon 2020”, σχολικό έτος 2014-15
Συμμετοχή ομάδας μαθητών σε βραδιά ποίησης 2014
Προετοιμασία ομάδα μαθητών για συμμετοχή στη Βουλή των εφήβων του Δήμου Μαλεβιζίου 2017
Παρουσίαση εργασίας με θέμα «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΡΥΠΟΙ» από ομάδα μαθητών στο 3ο Συνέδριο Chain Reaction στο Ηράκλειο το 2016
Παρουσίαση των αποτελεσμάτων περιβαλλοντικού προγράμματος από μαθητές σε Ημερίδα που διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Κρήτης – Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης (ΜΦΙΚ) σε συνεργασία με τον Δήμο Μαλεβιζίου με τίτλο: «Περιοχές NATURA 2000: Ευκαιρία ή εμπόδιο για την ανάπτυξη;», Ηράκλειο, 2017
Συμμετοχή στο Εβδομάδα Μαθητικής Δημιουργίας του Δήμου Μαλεβιζίου2019
Συμμετοχή στον Έκθεση Κρητικών Προϊόντων στο Ηράκλειο, 2019
Διοργάνωση φιλανθρωπικής εκδήλωσης στο χώρο του σχολείου Χριστούγεννα 2019
Επίσκεψη στα Παιδικά Χωριά SOS της Κρήτης,2020
Συμμετοχή στην Μαθητική Εμπορική Έκθεση Θεσσαλονίκης,2020
Παρουσίαση όλων των Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων σε ημερίδες που οργανώνει το Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δ/θμιας Διεύθυνσης του Ηρακλείου Κρήτης
Sessions
Η εργασία αυτή αφορά διδακτικό σενάριο STEM διδασκαλίας επικεντρωμένο σε θέματα Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας (NΕT), για μαθητές Β/θμιας εκπαίδευσης. Το σενάριο υλοποιήθηκε εξ΄ αποστάσεως, στα πλαίσια της διδακτικής ομίλου Φυσικών Επιστημών. Στόχος της συγκεκριμένης διδακτικής ήταν η καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων, η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και η εμβάθυνση σε βασικές έννοιες φυσικών επιστημών. Οι μαθητές μέσω καθοδηγούμενης διερεύνησης μελέτησαν διδακτικές ενότητες που περιλάμβαναν τις κλίμακες-μεγέθη (μακρόκοσμο, μικρόκοσμο, νανόκοσμο), τη δομή του ατόμου (τροχιακά, σπιν των ηλεκτρονίων), τις δυνάμεις και τις αλληλεπιδράσεις, τις ιδιότητες που εξαρτώνται από το μέγεθος, τα κβαντικά φαινόμενα, την αυτό-οργάνωση- βιομιμητισμό, την κατασκευή μοντέλων, το δυαδικό σύστημα αρίθμησης, την δημιουργία κυκλωμάτων στο tinkercad και την απεικόνισή τους σε μικροελεγκτή arduino και τέλος τη σχέση της ΝΕΤ με τις τεχνολογικές εφαρμογές και την κοινωνία. Για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού σεναρίου συνεκτιμήθηκαν τα παραδοτέα (φύλλα εργασίας, κατασκευές) και το φύλλο αξιολόγησης. Η αποτίμηση ήταν θετική καθώς επιτεύχθηκαν οι διδακτικοί στόχοι και οι μαθητές δήλωσαν πλήρως ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή τους στη συγκεκριμένη διδακτική διαδικασία. Ως εκ’ τούτου, το παρόν διδακτικό σενάριο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο ή με την προσθήκη νέων θεματικών ενοτήτων σε σύγχρονη ή ασύγχρονη διδασκαλία STEM.