Ευθαλία Μπακή
• Νηπιαγωγός ΠΕ60 από το 2005
• Επιμορφώτρια Β' Επιπέδου Τ.Π.Ε. του προγράμματος "Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση
και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη"
• Επιμορφώτρια σε εκπαιδευτικά προγράμματα του Ι.Ε.Π. και στα e-Twinning seminars
• Med «Ψηφιακές και Ήπιες Δεξιότητες στις Επιστήμες της Αγωγής με ειδίκευση
«Αξιοποίηση Ψηφιακών και 'Ηπιων Δεξιοτήτων στην Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
Sessions
Σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει αλλά και είναι απρόβλεπτος, συχνά καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όπως π.χ. οι σεισμοί. Στόχος του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού σεναρίου είναι οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου, να κατανοήσουν το φυσικό φαινόμενο του σεισμού, τις αιτίες του φαινομένου και να αποκτήσουν δεξιότητες επιβίωσης με τη λήψη μέτρων πρόληψης και προστασίας. Το θέμα σχετίζεται με την εκπαίδευση STE(A)M, καθώς το περιεχόμενο, οι δραστηριότητες και τα παιδαγωγικά εργαλεία προέρχονται από θέματα Επιστήμης, Μαθηματικών, Τεχνολογίας, Γλώσσας και Τέχνης. Οι μαθητές συμμετέχουν στη μάθηση και εμβαθύνουν στο θέμα με βιωματικές δραστηριότητες ενώ ερευνούν με μοντέλα. Η ανάπτυξη των δραστηριοτήτων βασίζεται στο μοντέλο 5Ε, με την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων σε πέντε φάσεις, ενώ αξιοποιείται η διερευνητική, παιγνιώδης και συνεργατική μάθηση. Η εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες δια ζώσης εκπαίδευσης, με τη χρήση πραγματικών αντικειμένων, χειραπτικού υλικού, ψηφιακών και εποπτικών εργαλείων, αλλά και με συμβολικό τρόπο.