Σαρηγιάννη Χριστίνα
Γεννήθηκe και μεγάλωσε στην Αθήνα, όπου σπούδασε Φιλολογία (2000-2004) και Παιδαγωγικά (2006-2010). Έχει εργαστεί σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης από το 2004-2011 και στην Ελληνογερμανική Αγωγή από το 2007-2009. Από το 2010 εργάζεται μέχρι και σήμερα ως δασκάλα στη Λεόντειο Σχολή Αθηνών. Το 2018 πιστοποιήθηκε από την εταιρία Evalion ως σύμβουλος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και έκτοτε δραστηριοποιείται κάθε χρόνο στον τομέα αυτόν. Το 2020 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της στο ΕΑΠ στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Παράλληλα, ασχολείται με τη συγγραφή παιδικών παραμυθιών.
Έχει εκδώσει τρία παιδικά βιβλία:
« Ο πρίγκιπας που ήρθε από μακριά», εκδόσεις Μπαρτζουλιάνος, 2015,
«Μαθαίνω πρώτη γραφή, ανάγνωση και γραμματική, Οι περιπέτειες του Αδριανού και του Έκτορα», εκδόσεις Πατάκης, 2016,
«Τα πειράματα του mr. Chem, εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2022.
Δύο παραμύθια της έχουν συμπεριληφθεί σε ομαδικούς τόμους παιδικής λογοτεχνίας. Έχει διακριθεί στον διαγωνισμό λογοτεχνίας της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς το 2018 και το 2021 στους διαγωνισμούς των εκδόσεων Ηλιαχτίδα και των εκδόσεων Κέφαλος, αποσπώντας το πρώτο βραβείο.
Διαθέτει πιστοποιημένη γνώση αγγλικών και γαλλικών σε επίπεδο C1.
Το 2017 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην τέχνη του κοσμήματος και έκτοτε παράλληλα με τη συγγραφή και τη διδασκαλία δημιουργεί τα δικά της κοσμήματα.
Sessions
Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται εκπαιδευτικό υλικό μέσω ενός βιβλίου για τις φυσικές επιστήμες, το οποίο απευθύνεται σε παιδιά του νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του δημοτικού και έχει τη μορφή ενός επιστημονικού παραμυθιού. Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε τον Μάιο του 2022 από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος και συνδυάζει τρεις βασικούς άξονες: την ανακαλυπτική μάθηση, την πειραματική διαδικασία και το λογοτεχνικό μέσο του παραμυθιού, προκειμένου να εισαγάγει ομαλά τα παιδιά στον χώρο των φυσικών επιστημών και να τους γνωρίσει βασικές επιστημονικές έννοιες. Μέσω αυτού και πάντα στο πλαίσιο της ενεργητικής μάθησης και της ολιστικής παιδείας επιχειρείται να δοθεί υλικό για τη Φυσική και τη Χημεία, καθώς αυτό προσεγγίζεται με παιγνιώδη τρόπο, μέσω της μαγείας ενός παραμυθιού, εναρμονίζοντας στη ροή του το πείραμα, που αποτελεί θεμελιώδη διαδικασία στη μεθοδολογία των φυσικών επιστημών.