Αξιοποίηση τεχνικών Learning Analytics στις πλατφόρμες courses και study
2022-12-17, 11:40–12:00 (Europe/Athens), Room 1

Στην παρούσα παρουσίαση θα αναλυθεί το πεδίο του Learning Analytics και τα εργαλεία που παρέχονται από την πλατφόρμα Moodle. Πιο συγκεκριμένα, θα περιγραφούν κάποια βασικά στοιχεία της ερευνητικής περιοχής του Learning analytics, καθώς επίσης, και τα πλεονεκτήματα που παρέχονται στους χρήστες αξιοποιώντας τις τεχνικές αυτού του πεδίου. Στη συνέχεια, θα διερευνηθεί η εφαρμογή αυτών των εργαλείων στις Ψηφιακές Πλατφόρμες Εκπαίδευσης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, courses και study. Μέσω της περιγραφής κάποιων στατιστικών στοιχείων από Θεματικές Ενότητες των πλατφορμών θα αναλυθούν οι πληροφορίες, οι οποίες απορρέουν και συμβάλλουν για την διαμόρφωση μιας γενικότερης εικόνας της μαθησιακής διαδικασίας.


Η παρούσα παρουσίαση επικεντρώνεται στην περιγραφή των μεθόδων του ερευνητικού πεδίου Learning Analytics και τις εφαρμογές τους στις πλατφόρμες courses και study. Μέσω των πληροφοριών που παρέχονται, οι χρήστες, όπως για παράδειγμα οι Συντονιστές και οι Καθηγητές Σύμβουλοι των αντίστοιχων Θεματικών Ενοτήτων, μπορούν να διαμορφώσουν μια πιο αξιόπιστη εικόνα για τη μαθησιακή διαδικασία που ακολουθούν.

See also: Παρουσίαση

Ο Ιωάννης Καραθανάσης είναι διπλωματούχος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. Κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στα «Υπολογιστικά Μαθηματικά – Πληροφορική στην Εκπαίδευση» με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» του Τμήματος Μαθηματικών, του Πανεπιστημίου Πατρών. Από το 2012 εργάζεται στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Είναι μέλος της Ομάδας Ψηφιακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης του Γραφείου Δικτυακών και Πληροφοριακών Υπηρεσιών.