Το Moodle στην Εξ Αποστάσεως Μουσική Εκπαίδευση-Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις και Παράδειγμα Εφαρμογής
2020-11-28, 12:20–12:40 (Europe/Athens), Room 2

Το άρθρο αυτό παρουσιάζει κάποια μαθήματα μουσικής στην πλατφόρμα Moodle για την εξ αποστάσεως μουσική διδασκαλία σε μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αφορά σε εκπαιδευτικές εφαρμογές στο διαδικτυακό περιβάλλον Moodle και τη χρήση του σαν συμπληρωματικό εργαλείο στη διδασκαλία του μαθήματος της μουσικής με βάση τις παιδαγωγικές θεωρίες στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως μουσικής εκπαίδευσης . Στη συνέχεια ακολουθεί η παρουσίαση ενδεικτικού πρωτότυπου εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της ιστορίας της μουσικής και της θεωρίας της, μουσικά κείμενα και πρακτική εξάσκηση σε φλάουτο με ράμφος.

Λέξεις κλειδιά: Εξ αποστάσεως μουσική εκπαίδευση, Moodle, παιδαγωγικές θεωρίες εξ αποστάσεως μουσικής εκπαίδευσης, εκπαιδευτικό υλικό με θεωρητικές γνώσεις μουσικής, μουσικά κείμενα, εκτέλεση σε φλάουτο με ράμφος


Στην παρούσα εφαρμογή Moodle αναπτύσσονται θεωρητικά μαθήματα μουσικής και προτάσεις για μουσική εκτέλεση στο φλάουτο με ράμφος, πνευστό μουσικό όργανο που διδάσκεται σε πολλά σχολεία. Μελλοντικός στόχος είναι ο εμπλουτισμός των μαθημάτων από εκπαιδευτικούς μουσικής.

See also: Presentation

Η Γεωργία Μπαφατάκη είναι εκπαιδευτικός μουσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών "Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και της Πληροφορίας για την Εκπαίδευση" με τίτλο διπλωματικής εργασίας "Εξ αποστάσεως Μουσική Εκπαίδευση". Έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα σε σχέση με τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση καθώς και πολυμεσικό λεξικό μουσικών όρων.