2024-12-14, 11:25–11:40 (Europe/Athens), Online
Η επαγγελματική ανάπτυξη ενηλίκων βρίσκεται στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής πολιτικής. Συχνά, η επαγγελματική ανάπτυξη υποστηρίζεται και προσφέρεται μέσα από Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (Massive Open Online Courses - MOOCs) τα οποία με τη σειρά τους πραγματοποιούνται με τη συνδρομή ποικίλων learning management systems, ένα από τα οποία αποτελεί το Moodle. Το πρόβλημα που επισημαίνεται συχνά για τα προγράμματα της επαγγελματικής ανάπτυξης που παρέχονται μέσα από MOOCs είναι ο υψηλός βαθμός εγκατάλειψης και η ελλιπής μαθησιακή εμπειρία που νιώθουν οι εκπαιδευόμενοι/ες ότι είναι ελλιπής. Στόχος της συγκεκριμένης έρευνας είναι να παρουσιαστεί η δημιουργία ενός MOOC που σχεδιάστηκε για την επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ο σκοπός είναι να συγκριθεί η μαθησιακή εμπειρία των εκπαιδευόμενων σε δύο πανομοιότυπα προγράμματα: ένα με και ένα χωρίς τη χρήση learning analytics. Συγκεκριμένα στο πρόγραμμα που θα αξιοποιούσε τα learning analytics επελέγη το μοντέλο students at risk of dropping out το οποίο λαμβάνει υπόψη του 49 διαφορετικούς παράγοντες για την διατύπωση προβλέψεων για εκπαιδευόμενους/ες σε κίνδυνο εγκατάλειψης.
Διδακτορική έρευνα σε εξέλιξη.
Εκπαιδευτικός, Υποψήφια Διδακτόρισσα ΤΕΠΑΕ Α.Π.Θ.
Μέλος του Εργαστηρίου Εκπαίδευσης και Έρευνας στις Τεχνομογίες Μάθησης (ΕΚΕΤΕΜ)