2023-12-08, 18:10–18:30 (Europe/Athens), Room 1
Η πλατφόρμα Helios είναι η κεντρική υπηρεσία διαχείρισης ηλεκτρονικών μαθημάτων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου από το 2021. Σήμερα, το Helios χρησιμοποιείται από περισσότερους από 20.000 χρήστες και σε αυτό φιλοξενούνται περισσότερα από 2.000 μαθήματα. Τα μαθήματα αυτά είναι Προπτυχιακά, Μεταπτυχιακά, Σεμιναριακά, μαθήματα του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης-ΚΕΔΙΒΙΜ, του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης -ΚΕΔΙΜΑ του Ε.Μ.Π. καθώς και της EULIST, της συμμαχίας 10 Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων. Επιπρόσθετα, γίνεται διατήρηση του αρχείου μαθημάτων για πέντε ακαδημαϊκά έτη και ακολουθείται συγκεκριμένη πολιτική για την μετάβαση στο νέο ακαδημαϊκό έτος κάθε χρονιάς. Στα μαθήματα παρατηρείται αύξηση στη χρήση της ποικιλίας των εργαλείων που προσφέρει το σύστημα διαχείρισης μαθημάτων για την υποστήριξη της μάθησης και της διδασκαλίας καθώς και εξωτερικών εργαλείων που επιτρέπουν την ασφαλή επικοινωνία με το σύστημα. Επιπλέον, η πλατφόρμα Helios ενσωματώνει τις διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις των μελών του Ε.Μ.Π και αντικαθιστά σταδιακά το παλιό σύστημα ανακοινώσεων του Ε.Μ.Π. καθώς διευκολύνει την ηλεκτρονική επικοινωνία όλων των μελών του Ιδρύματος με ασφάλεια.
Η Άννα Μοσχά είναι Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό Α' βαθμίδας στο Κέντρο Η/Υ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Είναι Μαθηματικός με Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική και Υποψήφια διδάκτορας στην Σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την τηλεκπαίδευση, τη στατιστική ανάλυση εκπαιδευτικών δεδομένων και τη μεθοδολογία έρευνας. Διετέλεσε επί σειρά ετών υπεύθυνη Τηλεκπαίδευσης του Κέντρου Η/Υ του ΕΜΠ. Τα τελευταία χρόνια είναι εισηγήτρια σε κύκλους σεμιναρίων του Κέντρου Η/Υ με θέμα τη γλώσσα προγραμματισμού R και την εφαρμογή της σε περιγραφική, επαγωγική και πολυμετάβλητη στατιστική ανάλυση. Έχει συμμετάσχει σε ευρωπαικά και εθνικά έργα σε σχέση με τηλεκπαίδευση, στατιστική ανάλυση με χρήση του SPSS, ψηφικά θεματικά αποθετήρια κ.α. Έχει ασκήσει αυτοδύναμο διδακτικό έργο στο τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης βάσει του Π.Δ. 407/1980 με τον βαθμό επίκουρου καθηγητή σε σχέση με μεθοδολογικά ζητήματα έρευνας. Έχει δημοσιεύσεις στην ελληνική και αγγλική που αφορούν στη στατιστική ανάλυση εκπαιδευτικών δεδομένων καθώς και στην τηλεκπαίδευση.